Gå til innhold

Sex med jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente som jeg har lyst til å kline med/ha sex med. Jeg kjenner ikke vedkommende veldig, Men vi har snakket noen ganger. Tror ikke hun vet at jeg er veldig betatt. Hun har barn og er gift har jeg funnet ut. Men etter å ha lest her på KG ser jeg at det finnes jenter som ønsker å teste jentesex selvom de er gift/har samboer. Jeg håper jeg kan møte henne på byen engang og være tøff nok til å vise hva jeg vil. Men er redd for å drite meg loddrett ut og at det skal bli rart når vi møter på hverandre igjen (noe vi kommer til høyst sansynelig) aner jo ikke om det er noe hun syntes er helt ekkelt eller noe hun syntes hadde vært åpen for generelt og med meg. Om dere opplevde at en jente hintet til sex med deg og det var noe du syntes var ekkelt , hadde dere følt jeg var ubehagelig og syntes det var rart å møtt på vedkommende igjen?

Anonym poster: 09a7e5de3bf48238f135ecf1211ae0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg ville syntes at du hadde virkelig dårlige antenner hvis du begynte å hinte om sex når jeg ikke hadde flørta med deg og du i tillegg visste at jeg var gift eller hadde samboer.

• Liker 4
Skrevet

Det vet jeg. Men vet ikke om hva slags forhold de har. Om det er ok for mannen siden det er jentesex. Dessuten vet jo ikke hun at jeg vet at hun er gift. Kan prøve seg for det. Men ønsker svar på det siste i innlegget.

Anonym poster: 09a7e5de3bf48238f135ecf1211ae0a2

Gjest Kariannne
Skrevet

Hun vet ikke at jeg vet hun er gift. Og en må jo ta intiativ. Å jeg mener blir jeg avvist da. Tenker dere det hadde vært flaut. Man skjønner jo når en flørter med seg vil jeg tro? Hadde jo stoppa om hun viste null tegn til interesse. Men ville dere da følt det ukomfertabelt å møte på meg igjen? Da skjønner jo hun at jeg er intressert på DEN måten ikkesant....

Skrevet

Jeg synes ikke at det er ukomfortabelt å møte på noen jeg har avvist, så lenge de ikke fortsetter å klenge og stirre lengtende på meg, men det er jo ingen av oss som kan vite hvordan hun kommer til å ta det.

De aller færreste forhold er åpne, så for meg høres dette ut som en dårlig ide.

• Liker 1
Skrevet

Jentesex er bare såååå herlig.

Tror de fleste jenter er klare for det.

Men ingen vil liksom ta initiativet. Da er det greitt med litt alkohol.

Prøv å få henne for deg selv på vorspiel. Foreslå det mens dere har det moro.

Se reaksjonen. Du får sikkert et "nei", men du ser fort om det betyr ja.

Litt massering i nakken. Eller du spør om de vil massere deg? Er stiv og støl, etter lang dag på jobben.

Har jevnlig sex med 4 av venninnene mine, og de vet ikke om hverandre en gang.

Så det med type, betyr ingenting.

Bare en fordel for han.

Snill og avbalansert dame, liker alle menn.

Du MÅ ikke fortelle alt.

Skrevet

Har jevnlig sex med 4 av venninnene mine, og de vet ikke om hverandre en gang.

Så det med type, betyr ingenting.

Bare en fordel for han.

Snill og avbalansert dame, liker alle menn.

Du MÅ ikke fortelle alt.

Ja jøss, alle menn drømmer om ei utro kjerring som knuller fire andre på si.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...