AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 jeg har en slags kvise i underlivet, den ligger mellom de ytre og indre kjønnslepper. den er LANG altså ikke rund, ca 2 cm lang og smal. jeg har hatt den i mange mange år, minst 10. jeg klemmer ut hvit talg fra den iblant men den går aldri bort. jeg har vært hos gynekolog flere ganger men aldri vist den til gu men han har vel sett den men aldri snakka om den. hva er det slags kvise som aldri forsvinner? burde jeg gjøre noe med den? den er ikke i veien, jeg må bare klemme den ut før jeg skal vise meg til en partner så jeg ikke ser så ekkel ut Anonym poster: 1d8bb74ef21d1a21574b57cf81f00147
Wonders Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 om ikke en gynekolog kan hjelpe...Hva med hudspesialist... Eller ta det opp med gu. Det er helt normalt å ville ordne opp, rart dette ikke er et tema når du er der.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 jeg har en slags kvise i underlivet, den ligger mellom de ytre og indre kjønnslepper. den er LANG altså ikke rund, ca 2 cm lang og smal. jeg har hatt den i mange mange år, minst 10. jeg klemmer ut hvit talg fra den iblant men den går aldri bort. jeg har vært hos gynekolog flere ganger men aldri vist den til gu men han har vel sett den men aldri snakka om den. hva er det slags kvise som aldri forsvinner? burde jeg gjøre noe med den? den er ikke i veien, jeg må bare klemme den ut før jeg skal vise meg til en partner så jeg ikke ser så ekkel ut Anonym poster: 1d8bb74ef21d1a21574b57cf81f00147 Jeg har det samme på utsiden av ytreskjønnsleppe.Har fått beskjed om at det er en slags kvise som kun går bort ved å operere den,fikk beskjed om at det er en hinne der som fyller seg med talg,og at det var den hinnen de måtte ta vekk. Det fins ikke farlig og du har valget mellom og tømme den innimellom eller operere den bort. Anonym poster: 525a94ec545646e129b6aa0a4829262b
muttra Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 de kalles talgcyster , og de kan bli betente også og blir de det så er det bare å få noe penicilin for å få de så små som mulig før en får de fjernet med lokalbedøvelse
heidiheidiheidi Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Dette kan komme av utslett pgrunn av sterk såpe, bruk skånsomme produkter når du vasker underlivet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå