Stinepine5 Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hei! Lurer på om det er flere her som skal reise til India våren 2013, gjennom kulturstudier? Ønsker å komme i kontakt med flere som skal dit samtidig, slik at jeg har noen å prate med før jeg reiser, og noen å være med når jeg reiser nedover.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Skal ikke det, nei. Men vil bare tipse om at dersom du skal studere i India, vær forberedt på at det kan være vanskelig å bli kjent med indere, så det er bra hvis du finner noen andre på utveksling:-) Typisk at du blir forskjellsbehandlet både fordi du er kvinne og fordi du er utvekslingsstudent. Anonym poster: 7800b9706dccf3423b5b7bcb29a471ae
noisy Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Kulturstudier bruker å ha facebookgrupper for de forskjellige studiene, pluss bli-kjent-treff i de største byene. Ta kontakt med dem så får du sikkert link til gruppa for ditt kull
Stinepine5 Skrevet 25. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2012 Takk for svar Skal sjekke om jeg finner grupper på facebook. Tror jeg skal satse på å bli kjent med noen andre norske i første omgang ja, kan vel bli i overkant vanskelig å bli kjent med indere, med tanke på språk og kultur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå