Gjest lolle Skrevet 26. september 2012 #21 Skrevet 26. september 2012 klart jeg ser bra ut!! :-) bra vi kan støtte oss litt på hverandre, for min egen del så får jeg tenke litt på om det er aktuelt å søke opp nye aktiviteter-syns egentlig det blir litt krampaktig...kan ikke guttene bare finne meg i stedet? Hadde vært så utrolig greit ;-)
Yme Skrevet 26. september 2012 #22 Skrevet 26. september 2012 Pøs på med sånn feremon-middel, så kommer de klatrende inn gjennom vinduet deres, garantert!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #23 Skrevet 26. september 2012 klart jeg ser bra ut!! :-) bra vi kan støtte oss litt på hverandre, for min egen del så får jeg tenke litt på om det er aktuelt å søke opp nye aktiviteter-syns egentlig det blir litt krampaktig...kan ikke guttene bare finne meg i stedet? Hadde vært så utrolig greit ;-) Ja, jeg synes også det er litt krampaktig å finne en aktivitet for å håpe at man møter en mann. Men hva pokker skal man gjøre da.... Foreløpig har ingen drømmemann ringt på døra mi. Anonym poster: 537ceaa9ebb9b817bea15b4df3311cb3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #24 Skrevet 27. september 2012 klart jeg ser bra ut!! :-) bra vi kan støtte oss litt på hverandre, for min egen del så får jeg tenke litt på om det er aktuelt å søke opp nye aktiviteter-syns egentlig det blir litt krampaktig...kan ikke guttene bare finne meg i stedet? Hadde vært så utrolig greit ;-) Du trenger jo ikke nye aktiviteter, bare trene mer sosialt. Anonym poster: 116191915a129f3340818592ea96f6f7
Gjest Janus Skrevet 27. september 2012 #25 Skrevet 27. september 2012 Hvordan er det å være mer sosial og begynne med noen nye aktiviteter mer krampaktig enn nettdating?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #26 Skrevet 27. september 2012 Gjør det motsatte! Jeg mener ikke å date jenter hehe. Men ikke tenk på det, gjør det DU vil gjøre for deg selv. Du trenger ingen mann nå. Tenk nytt, finn på noe annet. Du har vel venninner? kan dere ikke begynne å finne på noe gøy. Gjøre noe anderledes. Date deg sjøl før du dater noen andre =) Anonym poster: 5f651c29228c1b5ad33bc07a3c76a3ba 1
Gjest lolle Skrevet 27. september 2012 #27 Skrevet 27. september 2012 Jeg gjør det jeg alltid vil gjøre jeg! Er masse sammen med venner, sitter lite hjemme for å si det sånn... Nei nå slutter jeg jo med nettdating også, får heller møte virkelige mennesker tenker jeg!
Betelgeuse Skrevet 29. september 2012 #28 Skrevet 29. september 2012 (endret) Jeg henger i baren titt og ofte, så jeg satser på at det er flere jenter i din situasjon. Det er i det hele tatt vanskelig å få hverken gode venner eller finne en partner når man er 30-ish, alle er i full gang med å etablere seg/sette i gang forberedelsene til døden, IKEA-innkjøp og gud vet hva. Så jeg lar vær å egle meg innpå. Men det kan jo dukke opp en skide-lekker engel en vakker dag, håper jeg Endret 29. september 2012 av Betelgeuse 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå