Gå til innhold

Er så dritt lei av å date gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Enda en det ikke funket med : ( Det er så utrolig slitsomt psykisk med all den datingen, de fleste har vært gjennom Sukker (som jeg forøvrig må huske å melde meg ut av, har ingen tro på nettdating, alt blir bare kunstig fra starten av..!) Utrolig vanskelig å finne en man faktisk matcher ordentlig med; At begge er like interessert, ikke gutten er helt freak eller noe annet spesielt. Herregud jeg treffer tydeligvis bare raringer.

Jeg skjønner det bare ikke, er ikke akkurat enkelt å bli kjent med nye gutter i slutten av 20 årene, hvis man ikke nettdater. Er veldig sosial av meg og er endel ute i helgene, men sjelden i dag jeg treffer nye gutter. Det har liksom forandret seg med årene, når man treffes nå så er det stort sett kun med kjente folk. Enig eller?

Har fått mange tilbakemeldinger på at jeg ser bra ut, er morsom og oppegående.

Så utrolig frusterende dette er, hvor er det man treffer gutter egentlig?

På en naturlig måte, altså.... : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle til å foreslå at du kunne prøve date jenter ut fra overskriften din, he he.

Har du en hobby? Prøvd å treffe folk gjennom aktiviteter?

• Liker 1
Skrevet

Haha : ) Skjønner den...Nei det var mer for å fortelle at jeg var jente, tenkte ikke så mye over det i grunn!

Jeg trener jo endel, men treffer dem ikke gjennom der akkurat..

Skrevet

Om du trener så er det kanskje mulig å melde seg på en mer sosial trenigsgruppe/aktiviter? joggegruppen min er med i et par løp i løpet av året(både innenlands og utenlands), da blir ting mer sosialt, det samme med klatregruppa(hytteturer og utenlandsturer).

Anonym poster: 116191915a129f3340818592ea96f6f7

Skrevet

Hvor lenge har du holdt på da? Jeg har vært på en nettdatingside siden februar i år, og det har vært lite klaff med de jeg har møtt. Noen jeg har kunne tenke meg å møte igjen, og et par jeg har møtt to-tre ganger uten gnister. Og har fått et par gode venner. Nå i høst begynte jeg å bli ganske lei, men plutselig dukket det opp en det i hvert fall er spennende å bli bedre kjent med og jeg har en (foreløpig) tvers gjennom god magefølelse for... Var forberedt på å måtte lete i årevis etter noe som helst, jeg, og tror det fort kunne skjedd, eller vil skje om ikke det jeg har på gang nå blir det store.

Anonym poster: a47666eb3bf04731c31a94592ce08ba2

Skrevet

Er på gruppetimer, men det er ikke naturlig at man snakker sammen der. Ja jeg får kanskje melde meg på noe sånt, men burde det være slik da at man må oppsøke andre miljøer man ikke ellers ville gjort,

for og i det hele tatt bli kjent..?

Det er kanskje sånn det er..

Skrevet

Jeg har datet endel gutter, over ca halvannet års periode (noen pauser i mellom da : ) )

Alle har det vært et eller annet med, og jeg er ikke sååå kresen altså tror jeg hvertfall!

Har vært singel i tre år, før dette har jeg vært i et par ganske lange forhold, og et par litt kortere.

Skrevet

Er på gruppetimer, men det er ikke naturlig at man snakker sammen der. Ja jeg får kanskje melde meg på noe sånt, men burde det være slik da at man må oppsøke andre miljøer man ikke ellers ville gjort,

for og i det hele tatt bli kjent..?

Det er kanskje sånn det er..

Andre miljøer som i at de driver med noe helt annet enn det du er vant med eller andre miljøer som i at du ikke har møtt akkurat de personene før?

Men vil absolutt anbefale mer sosiale treningsgrupper, hos oss er det flere som har blitt sammen.

Skrevet

..Som at de driver med noe helt annet enn jeg er vant med : ) Ja jeg får se om jeg får til det da!

Skrevet

Jeg har vært borti det samme problemet selv, og jeg har også bestemt meg for at det er veldig unaturlig å møte folk på nettdating. Det blir så merkelig å møte noen for å sjekke om man kan bli kjærester... Jeg vil helst møte ei jente som jeg blir kjent med fordi hu er kul, og om det utvikler seg videre, skjer ikke det fordi vi "møttes for å bli kjærester" om du skjønner.

Det er ikke lett å vite hvordan man skal møte folk, og det skjer jo ikke like lett som det gjorde da man var yngre og gikk diverse skoler og lignende. Trening er jo ikke akkurat et ypperlig sted å møte nye folk på heller, siden folk flest er der for å trene (mulig det kan være lettere for jenter)... Man kan møte folk gjennom venner, men det skjer jo ikke ofte det heller, pluss at disse vennene ofte syns det er gøy å "tilfeldigvis" forlate deg i samme rom som denne personen, fordi de gjerne vil at du skal bli kjent med hu, og da blir det jo unaturlig igjen :dry:

Hmm... Konklusjonen må vel egentlig bare være at man får være tålmodig, og er man heldig, møter man på en flott person når man minst aner det. Jeg syns ikke det nytter å leite ihvertfall, så man får bare ta det med ro, så skjer det når det skjer. Er ikke vits å kaste bort tiden sin på å kysse frosker.

Er du en sånn person som helst vil være i et forhold, sånn at det er kjipt for deg å være singel?

Skrevet

Skulle faktisk til å skrive ett innlegg om akkurat det samme...

Jeg lurer seriøst på om menn ikke fikser oppegående, flotte, selvstendige damer som kan slå inn en spiker sjøl, og er fysisk aktive/ godt trent. Samt har litt tøffe jobber og videreutdanner seg og setter grenser for seg selv... vil de egentlig bare ha søte nikkedukker ..?..

Anonym poster: db91406f31ce535c34a48fde4f29ac2a

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer seriøst på om menn ikke fikser oppegående, flotte, selvstendige damer som kan slå inn en spiker sjøl, og er fysisk aktive/ godt trent. Samt har litt tøffe jobber og videreutdanner seg og setter grenser for seg selv... vil de egentlig bare ha søte nikkedukker ..?..

Jeg syns det er bra med damer som har ting mellom øra, og greier å føre en skikkelig samtale, og jeg er helt sikker på at jeg ikke er så veldig unormal på det.

Det kommer kanskje litt an på hva slags menn du er tiltrukket av?

Skrevet

Neppe, er man pen, oppegående og morsom så er man drømmedama til omtrent alle menn og nesten alle jeg har møtt har kjærester.

Samme AB som drev med klatring.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, så bra å høre at det ikke bare er meg!! Yme; Jeg skjønner veldig godt hva du mener, kjenner meg igjen i alt...Der jeg trener tror jeg ikke noen snakker noe særlig med hverandre, jeg føler det hvertfall helt unaturlig å gå bort til noen der. Da er jeg der gjerne alene, og er fokusert på nettopp treningen.

Nei ikke godt å si om det er noe med en selv eller ikke som er problemet. Jeg tviler vel egentlig på det for å være ærlig...Jeg møter omtrent aldri nye folk lenger, hvis jeg gjør noe sosialt så er det med mine venner og når vi er f.eks ute på byen så går jeg ikke og speider etter gutter slik som det var for noe år siden. Ting har liksom forandret seg av seg selv..Jeg har absolutt ikke hatt noe hastverk med å komme i et forhold. For meg har det vært viktig og trives alene først, etter et veldig langt tidligere forhold. Men i det siste så har jeg vel kanskje savnet en...Egentlig bare mest frustrert over all datingen, som jeg nå lurer på om jeg skal legge på hylla en laaang stund : )

Skrevet

Hehe, så bra å høre at det ikke bare er meg!! Yme; Jeg skjønner veldig godt hva du mener, kjenner meg igjen i alt...Der jeg trener tror jeg ikke noen snakker noe særlig med hverandre, jeg føler det hvertfall helt unaturlig å gå bort til noen der. Da er jeg der gjerne alene, og er fokusert på nettopp treningen.

Også er det jo sånn at hvis man faktisk tenker at man skal ta sjansen på å slå av en prat med et menneske man syns ser bra ut, kan man jo faktisk drite seg litt ut, og da kan man jo ende opp med at det blir ukomfortabelt hver gang man ser denne personen, og det er absolutt ikke noe kult å ha en sånn situasjon på treningssenteret :ler:

Nei ikke godt å si om det er noe med en selv eller ikke som er problemet. Jeg tviler vel egentlig på det for å være ærlig...Jeg møter omtrent aldri nye folk lenger, hvis jeg gjør noe sosialt så er det med mine venner og når vi er f.eks ute på byen så går jeg ikke og speider etter gutter slik som det var for noe år siden. Ting har liksom forandret seg av seg selv..

Nettopp! Det er mye som forandrer seg gjennom 20årene, og mot slutten er ting ganske annerledes enn de var i starten. Lurer på om det er det som kalles "å bli voksen", og det er isåfall veldig greit.

Jeg tror forresten ikke du skal bekymre deg om at det er noe galt med deg heller. Det er mange flotte mennesker som havner i sånne situasjoner, og det har jo med omstendighetene som vi begge har nevnt å gjøre... Man er i slutten av 20årene, og det sosiale livet er ikke som det pleide, men alt håp er ikke borte, for plutselig bumper man borti en fremmed person, som det rett og slett bare klikker med.

Jeg har absolutt ikke hatt noe hastverk med å komme i et forhold. For meg har det vært viktig og trives alene først, etter et veldig langt tidligere forhold. Men i det siste så har jeg vel kanskje savnet en...Egentlig bare mest frustrert over all datingen, som jeg nå lurer på om jeg skal legge på hylla en laaang stund : )

Det at du har hatt lange forhold, tyder jo på at du gjør noe riktig da, så igjen vil jeg si at du kan regne med at det ikke er du som er "problemet".

Legg den kunstige datingen på siden, og møt folk med det utgangspunktet at det kan bli en venn. Da kan ting utvikle seg naturlig, og man har ikke det "presset" på seg om at man skal lage et godt førsteinntrykk, noe som igjen fører til en mye hyggeligere og avslappet stemning ;)

Skrevet

Takk for masse gode råd, nå ble jeg glad igjen! : )

Skrevet

Er du deilig?

:wow:

Det er bilde av hu i avataren, ser du ikke det? Hu er skikkelig hått!

Skrevet

Ditto!

Jeg går snaut på dates en gang, så du er uansett steget lengre enn meg!

Jeg vet ikke hvor man treffer dem.. I grupper? Hm, jeg vet ikke, jeg melder meg liksom ikke inn på treningsentre for å møte gutter. Der tilbringer jeg tid, så jeg skal møte gutter, ikke der, men andre plasser!

På byen er det stort sett bare apekatter, som enten er mye yngre, eller mye eldre. Fordi, de som er rundt min alder, er ny etablerte. Mao, det er vanskelig for oss, fordi etter regelen skulle vi også vært det! Jeg bor på en plass jeg overhodet ikke passer til. Lite sted, ikke bra for kvinner i slutten av 20-årene! Ikke noe " sex og singelliv" der gitt. Tror jeg må flytte til NC... :P

Skrevet

Jeg er så enig!! Det er så vanskelig å møten noen på naturlig måte når man har blitt voksen, jeg kjenner igjen alt dere skriver her. Blir så motløs noen ganger og lurer på om det er noe meg MEG, men egentlig er det bare at man ikke har møtt noen som passer. Det skal jammen ikke være lett. TIl daglig ser jeg ikke så mange på min egen alder, og i min vennegjeng er de enten gift eller homser.

Lurer veldig på om jeg kunne skaffe meg en hobby der man møter både menn og kvinner. Ikke et kurs som går over noen uker og så sees man ikke mer igjen. De fleste treningsformer er utelukket for meg, og på steder som SATS blir man jo heller ikke kjent med nye.

Er så lei av datene der man bygger opp en spenning og forventing, for så å bli skuffet gang på gang. Det er ikke så bra for selvfølelsen heller, men det hjalp meg veldig nå å lese hva dere andre her inne skriver om saken.

:)

Anonym poster: 537ceaa9ebb9b817bea15b4df3311cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...