AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg har en spisefortyrrelse, bulimi herjer som aldri før, og nå har jeg blitt satt på Cipralex av legen! Er livredd for apetitt økning, og vekt! Noen har erfaring med bulimi og medisinen? Anonym poster: 5e8a2655a1b39b5e3dd5820e853db93a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Du bør passe på at du tar medisinen på tidspunkt der du ikke kaster opp (jeg vet ikke om du f.eks. gjør det oftere på kveldstid), slik at du ikke risikerer å kaste opp igjen medisinen ofte og sånnsett ikke får effekt av den. Grunnen til at mange går opp i vekt når de begynner på Cipralex, er pga økt apetitt. Dersom du er obs på dette, vil det være lettere å unngå. Men, slettes ikke alle får denne bivirkningen, og dersom du er en av de uheldige kan du jo alltids prøve en annen medisin i stedet! Anonym poster: 7a39dc0e0eed8ba061694066de3bac77
Kosemose Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Kjære TS. Jeg er nødt til å be deg ta spørsmålet ditt til fastlegen din, også må jeg stenge tråden din. Vi kan ikke vite noe om kompetansen som ligger til grunn for rådene og svarene du måtte få her, og jeg føler at problemstillingen din er såpass alvorlig og kan gi så store konsekvenser for deg, derfor tar vi ikke sjangser på at du skal få feil råd her. Mvh Kosemose, mod
Fremhevede innlegg