Gå til innhold

Har du noen gang ringt en spåtelefon ?


Miracl3

Har du noen gang ringt en spåtelfon ?  

1 stemme

  1. 1. Har du noen gang ringt en spåtelfon ?

    • 1 gang
      1
    • Ringt samme person mer en 1 gang
      0
    • Har ringt flere forskjellige
      0
    • mellom 1 og 5 ganger
      1
    • mellom 5 og 10
      0
    • mellom 10 og 20
      0
    • Flere ganger en 20
      1
    • Jeg har ikke ringt , men har hatt lyst til det mange ganger
      4
    • Kunne aldri tenkt meg å ringe på noe sånn tull
      27


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange ganger dere har ringt? Og om dere har ringt samme person flere ganger. Fint om du svarer på avstemmnings spørsmålet men også skriver en komentar. Flott om dere også forteller litt om deres intrykk av disse spåtelefonene og om, dere syntes det var verdt pengene dere betalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, og jeg kommer aldri til å gjøre det heller. Derimot var jeg hos ei spåkjerring da jeg var endel yngre. Så får man bare se om det hun sa stemte da ;) Nei da, har generelt ikke noen tro på spåkjerringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første så er jeg generelt sett alt for blakk til å ringe sånne telefoner.

Og for det andre så mener jeg at det er ren og skær svindel og det vil jeg iallefall ikke bruke pengene mine på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte en telefon for noe år siden. Ble anbefalt av en venninne som mente hun virkelig hadde greie på det.

På den tiden var jeg i en nabokonflikt med advokater og masse styr. Det første hun sa var "ja, hjemmet ditt er ikke så fredelig lenger, men det var ikke det vi først og fremst skulle snakke om. La meg begynne med å fortelle om barndommen din" Og så la hun ut om ting hun umulig kunne vite og som ikke var generelle - som fx at vi bodde i utlandet da jeg var liten.

Ja, hun fikk cred hos meg og var spåmenneske nummer to som fortalte meg om min fremtidige mann.

Selvoppfyllende profeti, mulig det, men jeg lot meg likevel imponere av at hun fortalte meg om ting som allerede hadde skjedd.

Det er mye hokuspokus og svindel ja, og jeg ville aldri ringt på måfå, men som sagt jeg hadde en referanse. Og det stemte. Vanligvis har jeg brukt min personlige spåmann og det føler jeg bedre enn å ringe også. Skjønt, mange år siden sist nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte en gang når jeg var ca 15 år gammel.... mamma stengte linja for sånne nummer ganske raskt da ja :oops:

Har for øvrig ingen interesse av å ringe til spåtjenester, det er både dyrt og sikkert bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har aldri ringt til sånne svindlere. :klaske:

Svarte det siste alternativet, men jeg synes det manglet et alternativ:

"Jeg kunne tenke meg å ringe, bare for å få meg en god latter". :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...