Gå til innhold

"Smilehull" rett over rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sånne smilehull og jeg er ikke overvektig. Guddamegså pen jeg er også der da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva det gjør inne under "seksuelt" men sett mange jenter som har det, og det er jo litt søtt. Men i likhet med fregner (som jeg også synes er søtt) virker jenter generelt å ta det negativt om man prøver kommentere de som et kompliment :fnise:

Skrevet

Vet ikke helt hva det gjør inne under "seksuelt"

Det er seksuelt tiltrekkende og en fetish ;)

Anonym poster: 9183780d5dd659be3ea23d0ba5ded4b9

Skrevet

Det er seksuelt tiltrekkende og en fetish ;)

Så du klarer ikke å tenne på jenter uten? Eller har du bomma litt på hva en fetish egentlig betyr ;)

Skrevet

Så du klarer ikke å tenne på jenter uten? Eller har du bomma litt på hva en fetish egentlig betyr ;)

Man kan da ha en fetisj selv om man kan bli tent uten at den er tilstede. :)

Ellers tror jeg det ville vært ganske mange flere som dro ut på byen i politi- eller skolepikeuniformer.

• Liker 3
Skrevet

Man kan da ha en fetisj selv om man kan bli tent uten at den er tilstede. :)

Ellers tror jeg det ville vært ganske mange flere som dro ut på byen i politi- eller skolepikeuniformer.

Poenget mitt er at det er forskjell på å tenne på noe og det å ha en fetish :) Jeg tror at AB mente at han tenner på det.

Skrevet

Poenget mitt er at det er forskjell på å tenne på noe og det å ha en fetish :) Jeg tror at AB mente at han tenner på det.

Nei, det er en fetish når man ofte leter etter bilder og blir opphisset av å tenke på "smilehullene" uten å fantasere om resten av jenten.

ts

Skrevet

Nei, det er en fetish når man ofte leter etter bilder og blir opphisset av å tenke på "smilehullene" uten å fantasere om resten av jenten.

ts

Okei, jeg trodde ikke du var så "hekta" ;) Men ja, når du tenner på det i seg selv uten "resten" så har du helt rett - da har du virkelig en fetish :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Ooo, da er jeg søt ;)

Hehe, ja, typen har visst en ting for mine. Selv ser jeg ikke helt hva som er så søtt med dem men.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...