auting82 Skrevet 30. september 2012 #21 Skrevet 30. september 2012 Tja, hvordan skal jeg forklare hva slags typer jeg ser etter da:P jeg liker gutter som ikke er typiske "kjekkaser" (mulig det er subjektivt), men foretrekker litt søte "nerder" med glimt i øyet og som har litt mellom øra. Noen som evner å skrive en litt ordentlig profil som viser at det finns litt humor der som ligner min. Fordel med interesser utover bil og fylla. Klarer ikke helt å forklare, utseendemessig er det ikke no kriterier forsåvidt, men jeg foretrekker en søt bamse fremfor en atletisk kjekkas. Nå blir det veldig stereotyping her, det er ikke meninga å sette noen i bås, men for å klare å beskrive hva jeg ser etter så blir det jo sånn:P Ser etter en som er lik meg selv. Føler det er for få av dem på sukker, men når de dukker opp, så irriterer det meg at de tydeligvis ikke vil ha en jente som er lik dem Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 Hehe da skjønner jeg at jeg ikke får noen respons, hvis de fleste damer har samme smak som deg. Er høy og atletisk bygd og trener ganske mye, men er også interessert i mange intelektuelle ting og har høyere utdanning. Uansett ser dette med sukker ikke har ført frem så tror ikke jeg kommer til å forlenge.
Purple Basil Skrevet 1. oktober 2012 #22 Skrevet 1. oktober 2012 Hehe da skjønner jeg at jeg ikke får noen respons, hvis de fleste damer har samme smak som deg. Er høy og atletisk bygd og trener ganske mye, men er også interessert i mange intelektuelle ting og har høyere utdanning. Uansett ser dette med sukker ikke har ført frem så tror ikke jeg kommer til å forlenge. Hva heter du der inne? Akkurat laget meg profil Noen som har noen tips til hvordan man skal skrive en bra, men ærlig beskrivelse av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #23 Skrevet 1. oktober 2012 Noen som har noen tips til hvordan man skal skrive en bra, men ærlig beskrivelse av seg selv? Enten må du lyve eller så må du slå deg til ro med en ussel profil. Å være ærlig og skrive en god profil lar seg ikke gjøre. Skal man dra damer må man lyve, skryte, smøre på sannheten og vri den til det uigjenkjennelige. Anonym poster: 7aa6d5098c9514f167e9cd699c251a96
Purple Basil Skrevet 1. oktober 2012 #24 Skrevet 1. oktober 2012 Enten må du lyve eller så må du slå deg til ro med en ussel profil. Å være ærlig og skrive en god profil lar seg ikke gjøre. Skal man dra damer må man lyve, skryte, smøre på sannheten og vri den til det uigjenkjennelige. Anonym poster: 7aa6d5098c9514f167e9cd699c251a96 Jeg er dame da.. Er ute etter å "dra" menn Vil ikke lyve, så jeg får heller ha en ussel profil da!
Guybrush Skrevet 1. oktober 2012 #25 Skrevet 1. oktober 2012 Nå kan jeg kun svare på hva som ville gjort meg interessert i ei jente basert kun på et bilde og en presentasjon. Humor! Hvis du har en spesiell type humor er det greit å tiltrekke seg noen som deler denne. Skriv eller bruk eksempler som beskriver deg som er delvis skrevet humoristisk på den måten du selv ville ledd litt av. Interesser og grunnverdier. Slike ting er viktige å dele slik at dere har noe å prate om og kan oppnå toveis interesse. Ikke vær så høytidelig eller "korrekt". Du skriver ikke en CV til en formell jobb 3
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2012 #26 Skrevet 1. oktober 2012 Hva heter du der inne? Akkurat laget meg profil Noen som har noen tips til hvordan man skal skrive en bra, men ærlig beskrivelse av seg selv? Skriv om det som du mener er bra med deg selv. Uten å overdrive.
Purple Basil Skrevet 1. oktober 2012 #27 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for tips, Guybrush og Steinar! Jeg er litt nybegynner og forvirret der inne akkurat nå
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2012 #28 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for tips, Guybrush og Steinar! Jeg er litt nybegynner og forvirret der inne akkurat nå Værsågod Og ikke skriv noe om hva du mener ikke er bra med deg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #29 Skrevet 1. oktober 2012 jeg har vært tidligere sukker medlem. jeg er ikke den peneste ,men responsen var stor. hjerter kan du bare drite i. vil du noe med en fyr SKRIV til han. ikke vær så tafatt at du bare klikker på et rødt eller gult hjerte. ha en profil tekst som det er mye å ta tak i! jeg fikk innmari mange morsomme meldinger siden de hadde tatt noe fra profil teksten min. teksten var ikke lang men morsom (det jeg fikk tilbake meldinger om). det blir en mye bedre samtale når de kan ta tak i noe de liker på profilen din enn om de blir å skrive: du var pen hva skjer?. ..og for min del dør hele interessen ved et slikt første brev det er som et slapt håndtrykk. funker ikke! Anonym poster: ea19d42f264a2fa324ea32dfc1957aa1 2
auting82 Skrevet 1. oktober 2012 #30 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hva heter du der inne? Akkurat laget meg profil Noen som har noen tips til hvordan man skal skrive en bra, men ærlig beskrivelse av seg selv? Hva heter du? Besøker profilen og legger igjen en hilsen Endret 1. oktober 2012 av auting82
Gjest Skrevet 1. oktober 2012 #31 Skrevet 1. oktober 2012 Hvorfor må gutta absolutt jakte på deg hvis du liker dem? Hva med å være litt proaktiv og skrive noe morsomt og spennende som skiller deg ut fra resten? Hvis du føler at dere har mye til felles burde det jo være en enkel sak. Ikke overanalyser, ikke tenk for mye, ikke noe "nei jeg må jo la fyren få jakte på meg - alle gutta liker jo det" og annet tullball. Skrive noe vittig, småfrekt og kort også ser du om de er interssert eller ikke. Slike hjerter og greier har jeg forstått det som at mange annser som mer plagsomt enn virkningsfullt. Må nok signere Guybrush her
Sommee Skrevet 3. oktober 2012 #32 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) jeg har vært tidligere sukker medlem. jeg er ikke den peneste ,men responsen var stor. hjerter kan du bare drite i. vil du noe med en fyr SKRIV til han. ikke vær så tafatt at du bare klikker på et rødt eller gult hjerte. ha en profil tekst som det er mye å ta tak i! jeg fikk innmari mange morsomme meldinger siden de hadde tatt noe fra profil teksten min. teksten var ikke lang men morsom (det jeg fikk tilbake meldinger om). det blir en mye bedre samtale når de kan ta tak i noe de liker på profilen din enn om de blir å skrive: du var pen hva skjer?. ..og for min del dør hele interessen ved et slikt første brev det er som et slapt håndtrykk. funker ikke! Anonym poster: ea19d42f264a2fa324ea32dfc1957aa1 Hun her har skjønt det! For gutta kan jeg anbefale å være småfrekk. Å skrive fakta om deg selv, og at du er snill, trygg, tillitsfull, stabil, morsom, osv. osv. osv., det gjør alle, og.., da sovner damene. Poenget er å skape nysgjerrighet. Alle damer er nysgjerrige. Uansett er det bare et verktøy for å møtes i virkeligheten. Alt du har skrevet glemmes på et blunk, alle inntrykk tas inn for fullt, og bedømmes nesten helt uavhengig av meldingutvekslingene. Endret 3. oktober 2012 av Sommee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå