AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Er på sukker. Finner innimellom noen som virker interessant, men De guttene jeg er inne på profilen til og bare tenker "wow, dette er virkelig min type", de får jeg sjelden noe hjerte eller brev fra. Men sånne raringer som jeg ikke har noe til felles med, jo de sender teite flørter og meldinger. GIR OPP SNART. Anonym poster: 61638a37344e2803d4a7af88e9ae9be8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Sender du meldinger først? nei men pleier å sette hjerte på de (få) jeg liker. tenker at det er en ivitasjon for vedkommende til å gi respons tilbake om de er intereressert. Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51
auting82 Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 (endret) nei men pleier å sette hjerte på de (få) jeg liker. tenker at det er en ivitasjon for vedkommende til å gi respons tilbake om de er intereressert. Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 Hmm...sliter med samme tingen bare at jeg er en fyr. Skjønner ikke hva dere damer er ute etter der inne? Har bra utseende har jeg hørt en del ganger før og en god jobb og alt på stell, men dette med damer går seg likosm ikke til Sender helt normale meldinger til jenter der inne, men får sjeldent svar. Hadde vært interessant å se hva slags typer det er som er interessant for deg. Endret 24. september 2012 av auting82
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Bytt til flirting. no, maaaaasse respons.. Men da må man tåle en og annen useriøs med naken bilde siden det er alle mulig slags dating der inne. Mange seriøse der inne, får mange brev daglig, masse å velge mellom. Anonym poster: 234fc36c5ea9c2fbeac2b838d9d5b519
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Hmm...sliter med samme tingen bare at jeg er en fyr. Skjønner ikke hva dere damer er ute etter der inne? Har bra utseende har jeg hørt en del ganger før og en god jobb og alt på stell, men dette med damer går seg likosm ikke til Sender helt normale meldinger til jenter der inne, men får sjeldent svar. Hadde vært interessant å se hva slags typer det er som er interessant for deg. Tja, hvordan skal jeg forklare hva slags typer jeg ser etter da:P jeg liker gutter som ikke er typiske "kjekkaser" (mulig det er subjektivt), men foretrekker litt søte "nerder" med glimt i øyet og som har litt mellom øra. Noen som evner å skrive en litt ordentlig profil som viser at det finns litt humor der som ligner min. Fordel med interesser utover bil og fylla. Klarer ikke helt å forklare, utseendemessig er det ikke no kriterier forsåvidt, men jeg foretrekker en søt bamse fremfor en atletisk kjekkas. Nå blir det veldig stereotyping her, det er ikke meninga å sette noen i bås, men for å klare å beskrive hva jeg ser etter så blir det jo sånn:P Ser etter en som er lik meg selv. Føler det er for få av dem på sukker, men når de dukker opp, så irriterer det meg at de tydeligvis ikke vil ha en jente som er lik dem Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Jeg synes det er ganske mange menn av typen du beskriver der, men det har jo også litt å gjøre med hvordan man har fylt ut personalia, om det er disse Sukker tror du passer sammen med... også har det kanskje med alder å gjøre, jeg er 35. Får absolutt mest meldinger av intelligente og mer eller mindre nerdete menn. Ikke at det velter inn med post da, det gjør det ikke. Og en del av de nerdete gutta er litt tafatte til å ta initiativ, både på nett og ikke minst når man møter dem. Hva står det i profilen din? Framstår du som hvem som helst, selv om du har tydelige preferanser og interesser? Jeg har nok en litt sær profil med en del humor (ærlig selvsagt og den typen humor jeg har..). Det ser ut til å skremme noen jeg ikke passer sammen med, men er noe de smarte mennene som tar kontakt kommenterer og liker. Anonym poster: 4ad70931268fa180207ff6258a3c6564
Flanør Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Tja, hvordan skal jeg forklare hva slags typer jeg ser etter da:P jeg liker gutter som ikke er typiske "kjekkaser" (mulig det er subjektivt), men foretrekker litt søte "nerder" med glimt i øyet og som har litt mellom øra. Noen som evner å skrive en litt ordentlig profil som viser at det finns litt humor der som ligner min. Fordel med interesser utover bil og fylla. Klarer ikke helt å forklare, utseendemessig er det ikke no kriterier forsåvidt, men jeg foretrekker en søt bamse fremfor en atletisk kjekkas. Nå blir det veldig stereotyping her, det er ikke meninga å sette noen i bås, men for å klare å beskrive hva jeg ser etter så blir det jo sånn:P Ser etter en som er lik meg selv. Føler det er for få av dem på sukker, men når de dukker opp, så irriterer det meg at de tydeligvis ikke vil ha en jente som er lik dem Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 Jaha? Du liker skrivende menn, men selv gidder du ikke rable ned noen skarve setninger? Hvordan kan du innbille deg at intelligente menn er interessert i deg hvis du ikke er innstilt på å gjøre noen innsats ut over å sette et av disse hjertene på profilen deres? Skriveføre menn ønsker vel skriveføre damer. Spør deg selv: ville du ha skrevet en melding til en fyr hvis han ikke gidder gjøre noe annet enn å sette et hjerte på deg? 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Jaha? Du liker skrivende menn, men selv gidder du ikke rable ned noen skarve setninger? Hvordan kan du innbille deg at intelligente menn er interessert i deg hvis du ikke er innstilt på å gjøre noen innsats ut over å sette et av disse hjertene på profilen deres? Skriveføre menn ønsker vel skriveføre damer. Spør deg selv: ville du ha skrevet en melding til en fyr hvis han ikke gidder gjøre noe annet enn å sette et hjerte på deg? Setter hjerte først for å se om jeg får noe tilbake. Når jeg ikke gjør det så er det jo ikke noe vits å skrive, siden de tydeligvis ikke er interessert. Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Jeg tror mange både menn og kvinner synes det er vanskelig å skulle tolke de hjertene. Det framgår ofte i diskusjoner at endel bruker dem som "bokmerker". Det er flere som har satt hjerte på meg, som i tillegg er innom profilen med jevne mellomrom, som aldri har skrevet et ord til meg - og som ikke virker som de er min type på noen som helst måte. Mulig de bare synes det er hyggelig å se på bilder Jeg tror jo at hvis man er interessant nok for den som får hjertet, så vil han kanskje skrive tilbake uansett. Men terskelen er nok mye høyere enn hvis han får en melding først, fordi det rett og slett oppleves som den som skriver er mer interessert (i tillegg til at en får et mer personlig inntrykk allerede fra første melding..). Jeg er kvinne, og har skrevet til én av de ca 50 som har satt hjerte på meg. Men jeg har svart på en større andel enn 1/50-del av meldingene jeg har fått... Anonym poster: 4ad70931268fa180207ff6258a3c6564 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Det er fordi de guttene du liker blir likt av veldig mange andre jenter også. De kan velge og vrake. Anonym poster: 0ef401a32927ecde02c3add4989299c0
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Hvorfor må gutta absolutt jakte på deg hvis du liker dem? Hva med å være litt proaktiv og skrive noe morsomt og spennende som skiller deg ut fra resten? Hvis du føler at dere har mye til felles burde det jo være en enkel sak. Ikke overanalyser, ikke tenk for mye, ikke noe "nei jeg må jo la fyren få jakte på meg - alle gutta liker jo det" og annet tullball. Skrive noe vittig, småfrekt og kort også ser du om de er interssert eller ikke. Slike hjerter og greier har jeg forstått det som at mange annser som mer plagsomt enn virkningsfullt. 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Hvorfor må gutta absolutt jakte på deg hvis du liker dem? Hva med å være litt proaktiv og skrive noe morsomt og spennende som skiller deg ut fra resten? Hvis du føler at dere har mye til felles burde det jo være en enkel sak. Ikke overanalyser, ikke tenk for mye, ikke noe "nei jeg må jo la fyren få jakte på meg - alle gutta liker jo det" og annet tullball. Skrive noe vittig, småfrekt og kort også ser du om de er interssert eller ikke. Slike hjerter og greier har jeg forstått det som at mange annser som mer plagsomt enn virkningsfullt. tar det egentlig for gitt at de syns jeg er frastøtende eller totalt uinteressant hvis de har vært innom profilen uten å legge igjen noe og da er det ikke no vits å plage de med melding. Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 tar det egentlig for gitt at de syns jeg er frastøtende eller totalt uinteressant hvis de har vært innom profilen uten å legge igjen noe og da er det ikke no vits å plage de med melding. Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 Som sagt, uten noen personlig melding og kun et bilde og en enkelt tekst å forholde seg til er det lett å "tape" om fyren allerede prater med noen. Om du derimot hadde gitt noe litt mer personlig av deg selv kunne situasjonen vært anerledes. Hva har du å tape? I værste fall får du en "beklager vi passer nok ikke sammen" eller intet svar.
Gjest Chin Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Jeg ga aldri oppmerksomhet til de hjerte greiene. Vil man ha respons så må man gi de noe å svare på. Ett hjerte er like betydelig som Poke på facebook, ingen som gidder å bry seg om de =D Send en mail du. Så skal du se at responsen blir betraktelig forbedret. 1
kristian82 Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 (endret) Er på sukker. Finner innimellom noen som virker interessant, men De guttene jeg er inne på profilen til og bare tenker "wow, dette er virkelig min type", de får jeg sjelden noe hjerte eller brev fra. Men sånne raringer som jeg ikke har noe til felles med, jo de sender teite flørter og meldinger. GIR OPP SNART. Anonym poster: 61638a37344e2803d4a7af88e9ae9be8 sikker på at du ikke er litt rar du også da? Mer seriøst, så kan jo DU ta kontakt med de du liker. Endret 24. september 2012 av kristian82
Pene sko... Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 (endret) Hmm...sliter med samme tingen bare at jeg er en fyr. Skjønner ikke hva dere damer er ute etter der inne? Har bra utseende har jeg hørt en del ganger før og en god jobb og alt på stell, men dette med damer går seg likosm ikke til Sender helt normale meldinger til jenter der inne, men får sjeldent svar. Hadde vært interessant å se hva slags typer det er som er interessant for deg. Damene flyter som regel over av meldinger, hjerter og flørter fra alle hold. De druknes rett som det er av en hel horde kåte beilere (der i blant wannabe-playere, menn som vil ha et sexleketøy fordi sexen med kjæresten har blitt kjedelig, gamle griser og desperate jomfruer) og en liten andel menn som prøver å finne seg en potensiell partner. All denne oppmerksomheten gjør at noen damer blir ekstra kritiske, mens andre tar dette som genuin interesse og gir seg selv en kunstig høy markedsverdi fordi de plutselig innbiller seg at de egentlig er i samme båt som undertøysmodellene til Victoria's Secret. En liten del har dårlig selvbilde og tør ikke møte, knapt skrive respons til sine friere fordi de er redde for å skuffe, og en annen liten andel damer er der kun for å booste sitt eget ego da de daglig kan lese brev fra menn som er so much in love. Altså er det ikke enkelt. Tidvis skulle man tro at man behøvde en egen mastergrad for å i det hele tatt komme i kontakt med noen som kan virke flotte. Alt på stell kan fort bli litt kjedelig for noen damer, dessverre. De du kan få da er damer som har dårlige forhold bak seg og kommer til deg som vrak med et ruin av et selvbilde, og damer med et dårlig rykte i samfunnet som slår klørne i deg for å vise at hun også kan være "ordentlig", samt blidgjøre sine foreldre med å ta med seg en typisk svigermors drøm hjem og presantere han som din nye kjæreste; kanskje til og med forlovede... Bah! Nok av mitt bitre faenskap. Du/dere får bare fortsette til dere finner noen som virker genuint interesserte. Hold samtalene enkle og lekne, for ingen liker en stiff. Skriv impulsivt. Må du begynne å planlegge samtalen og tenke før du ordlegger deg, så er mye ødelagt imo. Dette skal ikke være samtaler på et rasjonelt plan. Endret 24. september 2012 av Pene sko... 3
henriken Skrevet 24. september 2012 #18 Skrevet 24. september 2012 (endret) Tja, hvordan skal jeg forklare hva slags typer jeg ser etter da:P jeg liker gutter som ikke er typiske "kjekkaser" (mulig det er subjektivt), men foretrekker litt søte "nerder" med glimt i øyet og som har litt mellom øra. Noen som evner å skrive en litt ordentlig profil som viser at det finns litt humor der som ligner min. Fordel med interesser utover bil og fylla. Klarer ikke helt å forklare, utseendemessig er det ikke no kriterier forsåvidt, men jeg foretrekker en søt bamse fremfor en atletisk kjekkas. Nå blir det veldig stereotyping her, det er ikke meninga å sette noen i bås, men for å klare å beskrive hva jeg ser etter så blir det jo sånn:P Ser etter en som er lik meg selv. Føler det er for få av dem på sukker, men når de dukker opp, så irriterer det meg at de tydeligvis ikke vil ha en jente som er lik dem Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 Jeg passer beskrivelsen din ganske godt. Men jeg gidder ikke å bruke noe særlig tid på sukker lengre, pga responsen er såpass dårlig. Jeg har egentlig ikke noe problem med å bli kjent med jenter utenom nettet, men det er stort sett på fest/byn, og det hadde vært kjekt å bli kjent med noen jeg har noe til felles med på en "skikkelig måte" også. Forresten TS, send meg gjerne en PM om brukernavnet ditt Endret 24. september 2012 av henriken
Flanør Skrevet 25. september 2012 #19 Skrevet 25. september 2012 Setter hjerte først for å se om jeg får noe tilbake. Når jeg ikke gjør det så er det jo ikke noe vits å skrive, siden de tydeligvis ikke er interessert. Anonym poster: 70775135d73b06b7b11d01255399ab51 Å sette hjerte på noen er knapt å vise interesse. Det krever ingen innsats og du risikerer ingenting. Det er vel det som er meningen også, men da kan du ikke klage på laber respons heller. Men la meg spørre: hva hvis en du har satt hjerte på setter hjerte på deg tilbake, skriver du da en melding til ham? Å sette hjerte på noe er sånn forsiktig, vag jenteflørt hvor ingenting risikeres. Det er på langt nær godt nok. Jeg fikk mange slike da jeg var på Sukker, men tok det aldri alvorlig. 1
Sophie-Ann Skrevet 25. september 2012 #20 Skrevet 25. september 2012 Ha gode oppdaterte bilder, skriv en god profil, hvor du beskriver deg selv, gjerne på en humoristisk måte. Bli supermedlem, da blir du profilert mer og flere får treff på deg. Send meldinger selv, man må tåle å bli avvist, men sånn er livet . Den som våger intet vinner!!! Jeg har gjort dette, og fikk så mye meldinger at jeg måtte begynne å sile ut. Da skrev jeg et høflig neitakk brev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå