AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 For en stund siden var jeg ute med to venninner. De danset heftig med to gutter, og jeg kom i snakk med en tredje. Venninnene mine ble mer og mer opptatt av disse guttene, og enset ikke meg i det hele tatt. Jeg og han fyren gikk til et roligere sted i lokalet, og fortsatte praten. Det var fremdeles mulig å se oss, og jeg hadde ingen planer om å forlate lokalet uten venninnene mine. Det trodde jeg var åpenbart for dem, ettersom jeg aldri har hatt en one-night-stand. Noe de vet godt. Da lokalet stengte var hun ene rasende. Hun sa hun trodde jeg hadde gått med han fyren. At jeg takket ja til alle og enhver. Jeg hadde småprater litt med noen andre tidligere, men ikke noe mer enn høflig småprat. "Du oppfører deg som et ludder" sa hun. Nå merker jeg at jeg ikke har noe til overs for henne. Har ikke lyst til å ha noe med henne å gjøre. Kanskje overreagerer jeg, men jeg synes kommentaren var veldig drøy. Burde jeg konfrontere henne eller bare la vennskapet gli ut? Anonym poster: 9b33d725510c106af52c395dfc1cf09f
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Unødvendig og ekkelt sagt. Er man et ludder fordi man prater med en fyr? Jasså gitt, nå har jeg hørt det også. Ikke en venninne jeg ville giddet og brukt mer energi på. 3
MilleLille Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 (endret) Eeeh, så å snakke med en gutt er verre enn å danse med en? Det virker veldig som om hun ble sjalu på deg fordi du "fikk" akkurat den gutten. edit: Jeg ville definitivt ha konfrontert henne, og hvis du får et dårlig svar tilbake eller ingen unnskyldning, synes jeg absolutt ikke at dette er en venninne å satse på. Man kaller ikke venninner for LUDDER. Det er ikke sånn man bare slenger ut for moro skyld. Endret 24. september 2012 av MilleLille 1
Cathrine88 Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Du bør ta det opp med henne for å finne ut hva som var grunnen til at hun ble så sint. Noe lignende skjedde meg og det viste seg at hun var forelska i meg og klikka fordi hun ble sjalu.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 (endret) Du bør ta det opp med henne for å finne ut hva som var grunnen til at hun ble så sint. Noe lignende skjedde meg og det viste seg at hun var forelska i meg og klikka fordi hun ble sjalu. Såpass ja! OT; var du forelsket i henne da? Endret 24. september 2012 av Dreamdrops
Cathrine88 Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Såpass ja! OT; var du forelsket i henne da? Nei, men det var likevel fint å endelig få en forklaring på den merkelige oppførselen hennes.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Nei, men det var likevel fint å endelig få en forklaring på den merkelige oppførselen hennes. Forståelig. Bra hun turte å si det til deg, selv om det sikkert var litt smårart også! Ikke rart i den forstand, men siden dere faktisk var venninner.
Cathrine88 Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Forståelig. Bra hun turte å si det til deg, selv om det sikkert var litt smårart også! Ikke rart i den forstand, men siden dere faktisk var venninner. Ja, det var helt sikkert ikke enkelt. Men vi er fortsatt venner, og det ville vi nok ikke vært hvis hun bare hadde fortsatt å oppføre seg merkelig uten å si noe om hvorfor. Jeg påstår selvfølgelig ikke at venninna til TS er forelska i henne, men at det kan være en grunn til at hun oppfører seg sånn som hun gjør - og at det kan være lurt å finne ut av det før hun kutter kontakten.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Ja, det var helt sikkert ikke enkelt. Men vi er fortsatt venner, og det ville vi nok ikke vært hvis hun bare hadde fortsatt å oppføre seg merkelig uten å si noe om hvorfor. Jeg påstår selvfølgelig ikke at venninna til TS er forelska i henne, men at det kan være en grunn til at hun oppfører seg sånn som hun gjør - og at det kan være lurt å finne ut av det før hun kutter kontakten. Godt poeng Fortsatt en veldig ekkel og unødvendig oppførsel fra hennes side; men alle fortjener vel en sjanse
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 TS her. Jeg kan jo legge til at hun faktisk har kjæreste, så jeg tror ikke hun var sjalu. Anonym poster: 9b33d725510c106af52c395dfc1cf09f
Gjest Memories Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Hun har kjæreste og danser heftig med en annen fyr og kaller deg for ludder? Noen folk er bare sære. 3
Cathrine88 Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 TS her. Jeg kan jo legge til at hun faktisk har kjæreste, så jeg tror ikke hun var sjalu. Anonym poster: 9b33d725510c106af52c395dfc1cf09f Hun kan være sjalu på grunn av oppmerksomheten du får eller fordi du er singel og kan gjøre som du vil, med hvem du vil. Dårlig oppførsel er det selvfølgelig uansett.
Gjest "gjest" Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Vel, hun tålte ikke du fikk oppmerksomhet fra en fyr og ville ødelegge ryktet ditt. Kutt henne ut, det vil garantert skje igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå