Gå til innhold

Antibiotika problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har fått en medisin som jeg skal gå på i 1 uke pga uvi...

Jeg startet med den på mandagen som var altså den 17 september.

Det jeg lurer på er, skal jeg ta pillene ut kvelden i morgen eller skal jeg ta den siste i dag?

Veldig rotete skrevet men håper dere forstår..! :)

mvh falbach_91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en ukers kur. ta en pille hver dag i 7 dager.

spm var ?

Skrevet

en ukers kur. ta en pille hver dag i 7 dager.

spm var ?

Vil det si at jeg skal ta til og med ut mandagen?

Noen sir at jeg skal ta siste i kveld og noen sir jeg skal ta siste mandag kveld! ? :P

Skrevet

7 dager, altså mandag til søndag.

tar du mandag til mandag er det 8 dager.

• Liker 1
Skrevet

Vil det si at jeg skal ta til og med ut mandagen?

Noen sir at jeg skal ta siste i kveld og noen sir jeg skal ta siste mandag kveld! ? :P

Jeg trudde at det er akkurat så mange piller i eska som kuren skal vare. så når man er ferdig med kuren så er man tom for piller. Men mulig jeg tar feil ?

Også du kan jo telle dagene . Tok du den første tabletten på mandagen så tar du den sisten på søndagen. det er 7 dager det.

Skrevet

Jeg trudde at det er akkurat så mange piller i eska som kuren skal vare. så når man er ferdig med kuren så er man tom for piller. Men mulig jeg tar feil ?

Også du kan jo telle dagene . Tok du den første tabletten på mandagen så tar du den sisten på søndagen. det er 7 dager det.

nei, har enda 4 piller igjenn men på resepten min står det at jeg skal ta kuren i en uke så da skal jeg ta den ut i dag da :) tusen takk for hjelpen, da er jeg endelig ferdig med den! :))

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk nettopp på antibiotikakur og hadde maaaange igjen etter jeg var ferdig. Litt skummelt med tanke på hvor sterke de var, men men..

Anonym poster: 8f0963b9d14a3764e59274fa4fd5451e

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk nettopp på antibiotikakur og hadde maaaange igjen etter jeg var ferdig. Litt skummelt med tanke på hvor sterke de var, men men..

Hva som er skummelt med det da?

Anonym poster: 5ef1d4b76a8c454fb505643f2095001d

• Liker 1
Skrevet

Lever de på apoteket det er tryggest det. de håndterer det forsvarlig da de kommer ikke til å brukes senere uansett.

Skrevet

Lever de på apoteket det er tryggest det. de håndterer det forsvarlig da de kommer ikke til å brukes senere uansett.

Jeg har 6 igjenn selv så, men kan jeg ikke bare kaste dem i søppla eller er det ikke bra? :)

Skrevet

Jeg har 6 igjenn selv så, men kan jeg ikke bare kaste dem i søppla eller er det ikke bra? :)

Bare hiv de i bosset, har ingenting å si.

Anonym poster: 5ef1d4b76a8c454fb505643f2095001d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...