Gjest Gjest Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 "Gruppen foreslår kjøpe lær eller stoff varer, i stedet for plast-eller vinyl, spesielt de som er lyst farget" Hvordan ser du om vesken er i lær eller i skinn? Og hva er vinyl?Ja nå føler jeg meg dum som ikke vet det:p Det står at det kan være bly / giftige stoffer i håndveska di. Synes det er litt skummelt. Den nye veska mi lukter skikkelig ekkelt, og er redd for det er farlig å puste det inn
Gjest BabyBlue Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Synes selv at ting i syntetisk lær og plastikk kan lukte ganske funky, men har aldri tenkt over at det kan inneholde giftstoffer?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Synes selv at ting i syntetisk lær og plastikk kan lukte ganske funky, men har aldri tenkt over at det kan inneholde giftstoffer? Men det gjør det..
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Noen som vet hva stoff veskene fra cmyck er i ?
LittleJ Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Hvis man skal la være å puste inn/spise/berøre/SE PÅ alt som kan være farlig må man rett og slett... ...Nei, det er umulig å unngå det!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Hvis man skal la være å puste inn/spise/berøre/SE PÅ alt som kan være farlig må man rett og slett... ...Nei, det er umulig å unngå det! Vet det Men om det går ant å holde seg vekke fra det osv, så synes jeg det er det beste:)
LittleJ Skrevet 26. september 2012 #10 Skrevet 26. september 2012 Vet det Men om det går ant å holde seg vekke fra det osv, så synes jeg det er det beste:) Syns det blir altfor slitsomt å tenke sånn, jeg... Tenk hvis du får en takstein i huet i morra når du skal ut etter posten? Da kan du angre på at du ikke brukte den fine veska di =) =P 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. september 2012 #11 Skrevet 26. september 2012 Jeg går ikke med veskene mine over ansiktet så jeg tar det ikke så tungt. 2
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2012 #12 Skrevet 26. september 2012 Jeg går ikke med veskene mine over ansiktet så jeg tar det ikke så tungt. Nei, men det kan gå gjennom huden, og lukta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå