Gå til innhold

Gift i veska di?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Gruppen foreslår kjøpe lær eller stoff varer, i stedet for plast-eller vinyl, spesielt de som er lyst farget"

Hvordan ser du om vesken er i lær eller i skinn? Og hva er vinyl?Ja nå føler jeg meg dum som ikke vet det:p

Det står at det kan være bly / giftige stoffer i håndveska di. Synes det er litt skummelt. Den nye veska mi lukter skikkelig ekkelt, og er redd for det er farlig å puste det inn :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes selv at ting i syntetisk lær og plastikk kan lukte ganske funky, men har aldri tenkt over at det kan inneholde giftstoffer?

Skrevet

Synes selv at ting i syntetisk lær og plastikk kan lukte ganske funky, men har aldri tenkt over at det kan inneholde giftstoffer?

Men det gjør det..

Skrevet

Hvis man skal la være å puste inn/spise/berøre/SE PÅ alt som kan være farlig må man rett og slett...

...Nei, det er umulig å unngå det!

:fnise:

Skrevet

Hvis man skal la være å puste inn/spise/berøre/SE PÅ alt som kan være farlig må man rett og slett...

...Nei, det er umulig å unngå det!

:fnise:

Vet det :) Men om det går ant å holde seg vekke fra det osv, så synes jeg det er det beste:)

Skrevet

Vet det :) Men om det går ant å holde seg vekke fra det osv, så synes jeg det er det beste:)

Syns det blir altfor slitsomt å tenke sånn, jeg... Tenk hvis du får en takstein i huet i morra når du skal ut etter posten? Da kan du angre på at du ikke brukte den fine veska di =) =P

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg går ikke med veskene mine over ansiktet så jeg tar det ikke så tungt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går ikke med veskene mine over ansiktet så jeg tar det ikke så tungt.

Nei, men det kan gå gjennom huden, og lukta :P

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...