Gå til innhold

Forferdelig full og kanskje gravid..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drakk meg altfor full på torsdag, og våkna hos en fyr på 26 år(er 19 selv) og visste ikke hvor jeg var .

Da jeg skulle på do, kunne jeg se at spermen hans rant ut av meg, noe som vil si at han ikke brukte kondom.. Vet det er like mye min feil, men så full som jeg var, husker jeg ikke at jeg hadde sex med han en gang.

Angrepille er jo for seint og, så nå går jeg bare å håper på at jeg ikke ble gravid.. Tunge 2 uker :(

Måtte bare dele tankene mine. Dette er forferdelig.

Anonym poster: 66ee45d6ebcd75b35a2b087f4e2a62b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tok du ikke angrepille på fredagen? Eller lørdagen?

Er nok ikke så mye annet å gjøre nå enn å vente nei, du får håpe på det beste i mellomtiden.

:klem:

Anonym poster: e41943fa2e723b69e3f266f5519e700f

• Liker 11
Skrevet

Takk dere.. håper så innderlig at jeg ikke er gravid.. kommer ikke til å takle en abort. :(

uff.. vet ikke hvorfor jeg ikke tok angrepille.. tok noen dager før jeg tenkte over hva som egentlig hadde skjedd.

Anonym poster: 66ee45d6ebcd75b35a2b087f4e2a62b5

Skrevet (endret)

Jaja, det er mellom 20 og 30 % sjanse for at du er gravid. Slapp av, det går nok antageligvis bra.

Endret av Indra
Skrevet

Jaja, det er mellom 20 og 30 % sjanse for at du er gravid. Slapp av, det går nok antageligvis bra.

Hvor tar du det tallet fra?

Anonym poster: cfcf34ec9757599f7866fd72918c2666

• Liker 3
Skrevet

Forhåpentligvis har det gått bra, og du har lært en lekse.

Anonym poster: ba25db2e51c76f18e6fa30db3e84a1f3

Skrevet

Hvor tar du det tallet fra?

Anonym poster: cfcf34ec9757599f7866fd72918c2666

Det er det som er prosentvis sjanse om man har sex rundt eggløsningen hvis man ellers er frisk og fertil. La oss anta at hun var maks uheldig og hadde sex på rett tidspunkt - det betyr ikke automatisk at man blir gravid.

Hadde hun sex etter eggløsningen er sjansen null, det samme om hun hadde sex en ukes tid før den.

• Liker 1
Skrevet

:hug:

Anonym poster: 09de5d5855112151ed48589556d44d93

• Liker 2
Skrevet

Ønsker deg alt vel og si ifra hvordan det går framover :)

• Liker 1
Skrevet

Det er det som er prosentvis sjanse om man har sex rundt eggløsningen hvis man ellers er frisk og fertil. La oss anta at hun var maks uheldig og hadde sex på rett tidspunkt - det betyr ikke automatisk at man blir gravid.

Hadde hun sex etter eggløsningen er sjansen null, det samme om hun hadde sex en ukes tid før den.

Det er aldri 0 sjanse. Ingen dager i en syklus er 100% sikker.

Anonym poster: d15d35ac8854fd97b716611d2c5abcd9

• Liker 4
Skrevet

Uff, får håpe på det beste, sånt skjer. Si hvordan det går :klem1: :klem1:

Anonym poster: d524b9b20c28c421f5073810d33572a5

Skrevet

Husk å teste deg for kjønnssykdommer også, da, for sikkerhets skyld! :)

Håper det går greit med deg. :kose:

Anonym poster: 003fe3c37265c7f6431aa58ebce2daad

• Liker 3
Skrevet

Sjansen er lik null? Langt ifra sannheten. Jeg ble selv gravid dagen før jeg skulle ha mensen(ALLTID hatt regelmessig), og legen konkluderte med at jeg hadde hatt to eggløsninger den måneden. Ingen dager i måneden er sikret for å IKKE bli gravid, det kan skje når som helst.

Lykke til, ts, håper det ordner seg for deg <3 Slikt kan skje den beste.

Anonym poster: 7de37b7c9535fcaa73fde22236b1f288

Skrevet (endret)

Sjansen er lik null? Langt ifra sannheten. Jeg ble selv gravid dagen før jeg skulle ha mensen(ALLTID hatt regelmessig), og legen konkluderte med at jeg hadde hatt to eggløsninger den måneden. Ingen dager i måneden er sikret for å IKKE bli gravid, det kan skje når som helst.

Lykke til, ts, håper det ordner seg for deg <3 Slikt kan skje den beste.

Jeg snakker fremdeles om sjansen rundt eggløsning. Jeg skrev: La oss anta at hun var maks uheldig og hadde sex på rett tidspunkt.

Tallet jeg da refererte til var mellom 20 og 30 prosent, ikke null, så jeg ser ikke helt poenget med innlegget ditt. Les innlegget bedre neste gang, kanskje?

I en vanlig syklus er sjansen lik null etter eggløsning, eggløsningen er det som setter i gang menstruasjonen. I en vanlig syklus er sjansen lik null om man har sex en dag etter eggløsningen - og det er normalen man går ut fra når man beskriver kroppslige funksjoner, ikke sære enkelttilfeller. Mest sannsynlig var din eggløsning forsinket, man har ikke flere eggløsninger med to ukers mellomrom.

Endret av Indra
Skrevet

joda man kan faktisk få eggløsning flere ganger, Eggløsning kan skje ved en kraftig orgasme f.eks.

Skrevet

Jeg snakker fremdeles om sjansen rundt eggløsning. Jeg skrev: La oss anta at hun var maks uheldig og hadde sex på rett tidspunkt.

Tallet jeg da refererte til var mellom 20 og 30 prosent, ikke null, så jeg ser ikke helt poenget med innlegget ditt. Les innlegget bedre neste gang, kanskje?

I en vanlig syklus er sjansen lik null etter eggløsning, eggløsningen er det som setter i gang menstruasjonen. I en vanlig syklus er sjansen lik null om man har sex en dag etter eggløsningen - og det er normalen man går ut fra når man beskriver kroppslige funksjoner, ikke sære enkelttilfeller. Mest sannsynlig var din eggløsning forsinket, man har ikke flere eggløsninger med to ukers mellomrom.

Egget lever i opptil 48 timer, så dagen etter kan man fortsatt bli gravid.

Anonym poster: d15d35ac8854fd97b716611d2c5abcd9

• Liker 1
Skrevet

Lol........... Ok, da er det deg jeg skal høre på, ikke legen. Og tusen takk for opplæringen, det trengte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...