Gå til innhold

Tilfeldige damer nikker/hilser til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil de ha seg noe eller hvorfor hilser/nikker kvinner til en mann de ikke kjenne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det innimellom for å være hyggelig. Intet mer, intet mindre..

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg nikker og hilser til både damer, barn og menn jeg, det er en høflighetsgreie, ikke en pul-meg-greie.

• Liker 4
Skrevet

Jeg nikker og hilser til både damer, barn og menn jeg, det er en høflighetsgreie, ikke en pul-meg-greie.

Er det ikke litt merkelig å hilse til folk du ikke kjenner (med mindre du vil ha kontakt)?

Skrevet

Er det ikke litt merkelig å hilse til folk du ikke kjenner (med mindre du vil ha kontakt)?

Jeg anser det som normal folkeskikk å hilse til folk hvis vi får øyekontankt.

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

merkelig å være hyggelig mot folk selv om man ikke kjenner dem?

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er merkelig at Norge er et land hvor det sees på som rart å gi et nikk eller et smil til andre. Det går ann å være hyggelig eller si hei uten at det trenger å bety noe, eller være merkelig. Selvfølgelig går jeg ikke å hilser på alle og enhver, men jeg smiler til fyren på butikken, hilser på hun som går tur med hunden sin og gir et lite nikk med et smil til jenta som ser lei seg ut på busstasjonen. Fordi jeg har lyst.

• Liker 3
Skrevet

Av og til dukker det opp spørsmål her inne som som får meg til å tro at vi har aliens i blant oss!? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Vil de ha seg noe eller hvorfor hilser/nikker kvinner til en mann de ikke kjenne?

Fordi de blir klamme i hakket og hjulbeinte.

Anonym poster: 97be63622f1a109fbdf4fb9112f32951

Skrevet

Nikker og smiler til alle jeg møter på som jeg får øyekontakt med. Jeg ser også på det som vanlig høflighet. Har bare opplevd noen få ganger å ikke få hilsning tilbake. Mange slenger også på et "Hei", "ha en god dag" eller lignende.

Anonym poster: ba725fd58060b7afb1ffad8c5182ef99

• Liker 3
Skrevet (endret)

jepp hilser bare på menn jeg ønsker å pule enten jeg kjenner dem eller ikke!

Endret av makkapakka
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Av og til dukker det opp spørsmål her inne som som får meg til å tro at vi har aliens i blant oss!? :gjeiper:

av og til?

ganske ofte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...