Tarzani Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Noen som har kjøpt fine/artige/billige ting på Ebay som har lyst å dele kuppene sine med meg? Legg gjerne inn link dersom du har!
Thyfire Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Hei. jeg har noen linker. Noe har jeg kjøpt, andre ting tenker jeg på å bestille. Personlige klistermerker til å ha på takkekort/innbydelser: Personlig strømebånd, mange farger og kombinasjoner Personlige servitter
CathFoto Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Jeg synes det er litt lettere å finne frem på Etsy.com fordi det er mye jall innimellom på Ebay, så der krever det mye mer at man vet hva man er på utkikk etter. Kjøpte servietter med navn og dato på Ebay, og foundation og foundationkost. Skal også kjøpe duker og tøyservietter gjennom en selger jeg fant der. På Etsy har jeg kjøpt LPer til dekorasjon, snacksboller laget av LPer, sugerør og funnet inspirasjon til invitasjoner/save the date kort.
CathFoto Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 (endret) Hei. jeg har noen linker. Noe har jeg kjøpt, andre ting tenker jeg på å bestille. Personlige klistermerker til å ha på takkekort/innbydelser: Personlig strømebånd, mange farger og kombinasjoner[/ Personlige servitter Hvor mange klistremerker var det for prisen? Det klarte jeg ikke se noe sted Endret 23. september 2012 av CathFoto
fjollefrua Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Hvor mange klistremerker var det for prisen? Det klarte jeg ikke se noe sted Det står når du velger hvilken str du skal ha, i rullgardinen...
Thyfire Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Hvor mange klistremerker var det for prisen? Det klarte jeg ikke se noe sted jeg fikk 40 stk 1
Thyfire Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 ..... Kjøpte servietter med navn og dato på Ebay, og foundation og foundationkost. Skal også kjøpe duker og tøyservietter gjennom en selger jeg fant der. ... hvilken selger fant du tøyservitter via? Vi fant noen på ebay, (eneste selger som jeg fant?) og bestilte prøver, og ble kjempe SKUFFA når jeg fikk prøvene. De var tynne og fargene helt feil, og ikke slikt som avbildet i det hele tatt.. Glad jeg bestilte prøver. Dette var da tøyservietter til bordet, ikke sånne i satin/silke til pynt.
CathFoto Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 hvilken selger fant du tøyservitter via? Vi fant noen på ebay, (eneste selger som jeg fant?) og bestilte prøver, og ble kjempe SKUFFA når jeg fikk prøvene. De var tynne og fargene helt feil, og ikke slikt som avbildet i det hele tatt.. Glad jeg bestilte prøver. Dette var da tøyservietter til bordet, ikke sånne i satin/silke til pynt. www.premiertablelinens.com Fant det på siden deres, men har ikke bestilt ennå, fikk stoffprøvene i går. Fargene er fine, stoffet er jo ikke damask, men ser ut som vanlige restaurantservietter i tekstil.
Thyfire Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 www.premiertablelinens.com Fant det på siden deres, men har ikke bestilt ennå, fikk stoffprøvene i går. Fargene er fine, stoffet er jo ikke damask, men ser ut som vanlige restaurantservietter i tekstil. Hvem er selgeren på ebay, lurte jeg på Lurer forresten på hvordan dere gjør det med både tekstilservietter og servitter med trykk på? Vurderte å ha begge dele selv, men ble ikke helt klok på hvordan de skulle brukes, i kombinasjon eller ikke..
CathFoto Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Hvem er selgeren på ebay, lurte jeg på Lurer forresten på hvordan dere gjør det med både tekstilservietter og servitter med trykk på? Vurderte å ha begge dele selv, men ble ikke helt klok på hvordan de skulle brukes, i kombinasjon eller ikke.. Jeg husker ikke hva selgeren heter på Ebay, men hjemmesiden deres er den jeg skrev over, og jeg fant de på Ebay. Der var det bedre utvalg, litt lavere priser og mengderabatt. Vi tenkte tekstilservietter til det dekkede bordet, også bruker vi papirservietter med trykk til kakene.
Tarzani Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg husker ikke hva selgeren heter på Ebay, men hjemmesiden deres er den jeg skrev over, og jeg fant de på Ebay. Der var det bedre utvalg, litt lavere priser og mengderabatt. Vi tenkte tekstilservietter til det dekkede bordet, også bruker vi papirservietter med trykk til kakene. Det er vår plan også. har bestilt prøver på noen fra ebay nå..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #13 Skrevet 4. oktober 2012 Voks-stempel til invitasjonene Sånne har jeg også lyst på! Problemet er bare at jeg trenger et stempel med Ø som en av bokstavene.... Hvor kan jeg få tak i det, tro? Anonym poster: 61d80b4a718a7374e19daaf9e2b2513e
CathFoto Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Sånne har jeg også lyst på! Problemet er bare at jeg trenger et stempel med Ø som en av bokstavene.... Hvor kan jeg få tak i det, tro? Anonym poster: 61d80b4a718a7374e19daaf9e2b2513e Panduro?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #15 Skrevet 4. oktober 2012 Panduro? De har kun noen få bryllupsmotiver - ikke sånne man kan lage selv med forbokstavene til brudeparet, dessverre. Anonym poster: 61d80b4a718a7374e19daaf9e2b2513e
sofie777 Skrevet 4. oktober 2012 #16 Skrevet 4. oktober 2012 Sånne har jeg også lyst på! Problemet er bare at jeg trenger et stempel med Ø som en av bokstavene.... Hvor kan jeg få tak i det, tro? Anonym poster: 61d80b4a718a7374e19daaf9e2b2513e Kjøpe et med O og I? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #17 Skrevet 4. oktober 2012 Kjøpe et med O og I? Jeg tenkte på det samme selv, men blir det ikke vanskelig å få det pent, tro? Må jo treffe på akkurat riktig sted når jeg stempler/trykker gang nummer to (eller tenker jeg feil?). Ting skal ikke være enkelt, gitt ;o) Bør vel gå for en annen variant, men synes slike lakkstempler er så stilig.... Anonym poster: 61d80b4a718a7374e19daaf9e2b2513e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå