idamaria Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hei! For noen dager siden var jeg hos legen og fikk påvist bakteriell vaginose og fikk derfor en kur mot dette. Hun sa jeg skulle ta fem tabletter dag 1. og 3. Dag/natt 2 fikk jeg kraftige brekninger og diaré. Dette holdt på hele natten samt dagen etter (dag 3). Nå er det dag 4 og jeg er forsatt dårlig og uvel. Hva gjør jeg? Er det noen som har opplevd lignende og hvor lenge varte kvalmen? Har også fått belegg på tungen og metallsmak, men det klarer jeg å leve med i et par dager. Har kun fått i meg 7-8 Ritzkjeks på nesten to dager da alt jeg spiser kommer opp igjen. Håper noen kan hjelpe meg!!
absinthia Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Det går nok over når kuren går over. Jeg fikk flagyl hos tannlegen og ble nødt til å sitte på kontoret i stedet for å være ute i avdelinga på grunn av magen, det ble vel kanskje litt bedre helt mot slutten.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Det er kanskje en ide å kontakte legen din angående dette? Det er jo mulig at kuren ikke vil funke som den skal dersom du kaster opp og har diare. Anonym poster: 2d70408f0e50bb731569e1254ab5d00f
Gjest gjest Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Opplevde akkurat det samme som deg etter behandling med Flagyl. Hadde da hatt tilbakevendende urinveisinfeksjon før jeg fikk denne. Kvalme og mye brekninger, var helt forferdelig. Jeg stoppet behandlingen og fikk noe mildere. Men det varte et par dager, grusomt! Tror jeg ble traumatisert . Lykke til, det går over da.
idamaria Skrevet 23. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2012 tusen takk for svar har allerede tatt de siste tablettene, så håper det er over i morgen
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Jeg fikk og flagyl en gang, en kur hvor jeg skulle ta to tabletter i to dager. Kastet opp noen etter jeg hadde tatt de to første tablettene. Tok ikke flere tabletter og heldigvis ble jeg kvitt infeksjonen av bare disse to tablettene. Tro hva dem putter i dem, har aldri fått en eneste bivirkning av noen som helst tabletter jeg har tatt, uansett hvor sterke de har vært, men flagyl gjor meg skikkelig dårlig Anonym poster: 513402e57b850e7cb6cd1b016439d669
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå