Gå til innhold

Kviser i øret, smertefullt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kvise i øret, ikke inni selve øret, men i den snurren over øregangen, og det gjør virkelig vondt!!! Noen som har er tips?

Anonym poster: bf560effa6769aa62e1772cc7b357de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nylig hatt det, gikk over etter 2 uker. Ikke pilk borti hvis ikke den sitter sånn at du kan klemme på det når den er moden

Skrevet

Uff det er ufattelig vondt!! Tror du bare må la den være, til den forsvinner eller er moden for klemming.

Jeg hadde en giga underjordisk kvise ved øret, og klarte ikke la vær å pirke på den selvom det var dødsvondt. Synes å huske at etter 2-3 uker var den moden for klemming. Begynte faktisk å gråte da jeg klemte den, for den var så sykt vond. Men den forsvant da :D (og det var litt gøy å klemme ut all gugga)

Anonym poster: 6c054e566d3936068f1e8479200cf9a8

• Liker 2
Skrevet

Vask godt i dusjen og ha på bittelitt ibux gel hver dag:)

Anonym poster: 681fd1dbbfd8c0717d2aa40ed04502fe

• Liker 1
Skrevet

Vent til den er moden, og så klem og bli ferdig med det. Det er veldig vondt, men da blir det umiddelbar lindring etterpå!

Skrevet

Kan det være fettkul siden det er i øret?

Skrevet

Mos den forsiktig mellom to q-tips.

• Liker 1
Skrevet

Uff det er ufattelig vondt!! Tror du bare må la den være, til den forsvinner eller er moden for klemming.

Jeg hadde en giga underjordisk kvise ved øret, og klarte ikke la vær å pirke på den selvom det var dødsvondt. Synes å huske at etter 2-3 uker var den moden for klemming. Begynte faktisk å gråte da jeg klemte den, for den var så sykt vond. Men den forsvant da :D (og det var litt gøy å klemme ut all gugga)

Anonym poster: 6c054e566d3936068f1e8479200cf9a8

Hahaha :D her måtte jeg flire :) For en betegnelse :))))

Skrevet

Regner med at siden den gjør veldig vondt så kan du stikke hull på den med en ren nål og klemme til.

Anonym poster: a05554e7be20ff3e9aa3e345fd3c2b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...