Gjest bollemage Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Har søkt og lest, både på google og her inne nå. Jeg har vært til konsultasjon og kirurgen mente at jeg kun trengte fettsuging av nedre mage. Det ville bli to arr på ca 5 mm hver, i trusekanten.. Han ville bruke tynne rør sa han. Jeg mente å ha hørt mange som var missfornøyde etter fettsuging av mage, dvs at de fikk bulker på magen etter fettsugingen. Jeg spurte han ang dette, og han mente det var vanlig før men ikke nå lenger fordi de brukte tynnere nåler nå enn før. Ikke noe å bekymre seg for, sa han. Har som sagt googlet ol men finner svært lite om dette, ingen før-etter bilder. Det er ikke for mye hud eller løs hud, så jeg er enig i at fettsuging er det som skal til. Og jeg tror og mener selv at huden vil stramme seg godt selv i ettertid. Har godt bindevev sa han. Dessuten har magen trekt seg fint inn igjen etter svangerskap hvor jeg gikk opp 30 kg. Det jeg lurer på er om det er mange som er missfornøyde med hvordan magen blir etter fettsuging av mage(nedre mage). Blir magen ofte ruglete, eller er den glatt og jevn som den var før fettsugingen? Var til konsultasjon hos Dr. Schistad på Fornebuklinikken. Blir veldig glad for svar, for nå har jeg lest til øyet er stort og slitent. Og ikke er jeg klokere, og jeg har begynt å tvile så innmari etter å ha lest flere missfornøyde innlegg på nett. Men ser også at flere av innleggene er fra 2008-2009 ol. Men mange fraråder dette pga magen blir ikke pen etterpå (ruglete, bulkete og hard noen steder) Og for dere som lurer - mer trening vil ikke fjerne denne. Eller for å si det på en annen måte. Da blir jeg alt for tynn alle andre steder...og det er ikke ønskelig å se ut som et beinrangel..
Gjest I. Solheim Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Har vært hos dr. Nicklassen ved Asker Klinick og blitt fettsugd. Fikk 2 store bulker på flankene. Etter inngrepet mente dr. Nicklassen at bulkene var helt ok. Han ville imidlertid gi rabatt ved senere inngrep, noe jeg IKKE har tenkt å benytte meg av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå