Redhead Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Ta testen her. Selv fikk jeg dette svaret: Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene
Barbie Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Er du overtroisk? Nei, du er ikke særlig overtroisk. Ikke i det hele tatt vil vi påstå. Er du sikker på at du ikke har et lykketall en gang?
Arkana Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?
Polkadott Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Er du overtroisk? Nei, du er ikke særlig overtroisk. Ikke i det hele tatt vil vi påstå. Er du sikker på at du ikke har et lykketall en gang?
Ugla Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 "Ja, du er nok en tilhenger av gammel overtro. Du tør hvertfall ikke å la være å ta de vanligste forhåndsregler. Det er jo ikke noen vits å utsette seg for unødvendig uflaks?" :o Jøss... Som om jeg skulle ha sagt det selv! Kjenner de meg? Men... Ugler er jo sånn...
simsalabim Skrevet 23. februar 2004 #6 Skrevet 23. februar 2004 Er du overtroisk? Nei, du er ikke særlig overtroisk. Ikke i det hele tatt vil vi påstå. Er du sikker på at du ikke har et lykketall en gang?
Gjest bare lille meg... Skrevet 23. februar 2004 #7 Skrevet 23. februar 2004 Nei, du er ikke særlig overtroisk. Ikke i det hele tatt vil vi påstå. Er du sikker på at du ikke har et lykketall en gang? Stemmer veldig bra det!!!!
Irka Skrevet 23. februar 2004 #8 Skrevet 23. februar 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?
Theolina Skrevet 23. februar 2004 #9 Skrevet 23. februar 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2004 #10 Skrevet 24. februar 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene? K
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #11 Skrevet 24. februar 2004 Fikk dette resultatet: Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene? Men det stemmer ikke. Jeg er overtroisk. Spøkelser, ufoer og sånne ting var jo ikke nevn med et eneste ord i testen.
Gjest Frigg Skrevet 24. februar 2004 #12 Skrevet 24. februar 2004 Visste i grunnen svaret før jeg tok testen, men her er det nå i allefall : Er du overtroisk? Ja, du er nok en tilhenger av gammel overtro. Du tør hvertfall ikke å la være å ta de vanligste forhåndsregler. Det er jo ikke noen vits å utsette seg for unødvendig uflaks?
Såpebobla Skrevet 25. februar 2004 #13 Skrevet 25. februar 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?
Gjest King James IV Skrevet 5. april 2004 #14 Skrevet 5. april 2004 jeg trenger ikke ta noen test jeg hvet jeg er overtroisk
Gjest Emera Skrevet 5. april 2004 #15 Skrevet 5. april 2004 Nei, du er ikke særlig overtroisk. Ikke i det hele tatt vil vi påstå. Er du sikker på at du ikke har et lykketall en gang? Men det visste jeg jo fra før.
Veslejenta Skrevet 5. april 2004 #16 Skrevet 5. april 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?
Mossa Skrevet 5. april 2004 #17 Skrevet 5. april 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro' date=' men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?[/quote'] Samme her.
Chiquita Skrevet 5. april 2004 #18 Skrevet 5. april 2004 Du er nok ikke særlig preget av overtro, men følger noen gamle regler for moro skyld. Eller fordi det neppe kan skade å krysse fingrene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå