AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Iallefall føles det som veldig mye. 2 bokser med Pringles paprika, en liten potetgullpose som jeg ikke husker hva het...tror det var sourcream smak, en liten toppris. For meg som nesten aldri spiser godteri så føles det forferdelig mye ut og jeg har skikkelig dårlig samvittighet I tillegg spise jeg en liten pizza (alà typen Ristorante eller hva de heter. Var med kjøttdeig og jalapenos) og to burritos (hjemmelaget) og to boller med pølse- og potetsuppe (også hjemmelaget) Alt dette har jeg spist siden i går formiddag Er det veldig mye? Pleier dere å skeie ut i helgene eller en sjeldent gang? Anonym poster: dced050b68cc7ff9b2c16bafac43cb15
kisskissbangbang Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Da har du sikkert kost deg masse. Start på en ny frisk i morra med sunn og god mat, og ikke bruk energi på å tenk på inntaket denne helga. Gjort er gjort - og så lenge det ikke gjøres hver dag spiller det ingen rolle i det lange løp. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Godt var det absolutt selv om jeg nå begynner å merke at jeg begynner å få vondt i magen og føler meg oppblåst. Har også hatt ømme bryster de siste to dagene så regner med at mensen er på vei, som kanskje er grunnen til at jeg ikke klarte å stoppe meg selv. Pleier ikke spise godteri i det hele tatt da jeg normalt ikke er så glad i det. Bare føler meg så mislykka siden jeg hadde klart å komme under 110 kg på vekta Anonym poster: dced050b68cc7ff9b2c16bafac43cb15
Gjest gjest17 Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Da får du heller prøve å være flink neste helg! Er ikke verre :-)
kisskissbangbang Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Godt var det absolutt selv om jeg nå begynner å merke at jeg begynner å få vondt i magen og føler meg oppblåst. Har også hatt ømme bryster de siste to dagene så regner med at mensen er på vei, som kanskje er grunnen til at jeg ikke klarte å stoppe meg selv. Pleier ikke spise godteri i det hele tatt da jeg normalt ikke er så glad i det. Bare føler meg så mislykka siden jeg hadde klart å komme under 110 kg på vekta Anonym poster: dced050b68cc7ff9b2c16bafac43cb15 Ikke tenk på det. Det er ikke enkeltdager innimellom som betyr noe. Dårlig samvittighet hjelper ikke i det hele tatt, så bare skyld på at mensen er i anmarsj og fokuser fremover. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Takk for snille ord. Følte meg skikkelig mislykket der en stund, men jeg ser jo at det går bra selvom man skeier skikkelig ut en gang i blandt. I dag har jeg spist skikkelig igjen og skal fortsette med det og ta en ekstra treningsdag kommende uke Anonym poster: dced050b68cc7ff9b2c16bafac43cb15
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Du er ikke alene om å få dårlig samvittighet av å spise for mye. Jeg har drukket alkohol for kanskje 2000 kcal, deretter MYE smågodt, 3 boller, 6 store kjeks, hamburger og pommes frites, yoghurtnøtter og brus. Dette var for en hel helg(utenom vanlige skiver osv) Uff, føler meg som dritt. og iallefall som om jeg er 10 kilo tyngre. Men jeg VET at det går av igjen når jeg spiser som normalt igjen. Det er helt normalt å trykke i seg, og det er lov så lenge det ikke gjøres hver dag. Anonym poster: 4cb7b1a632f7b618faea54412dca3cb6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Jeg har hatt vin og chips fem dager på rad. Ruller jeg meg rundt i graven av den grunn? Nei. Skal jeg ha de neste fem dagene? Nei, absolutt ikke. Det er ikke naturlig for alle å ha tidenes mest stabile sunne spiserytme. Jeg spiser sunt 95 % av dagene i året, men så er det alltids noen omstendigheter som gjør at det passer bedre å endre litt på rutinene, uten at man skal få mentalt sammenbrudd av den grunn. Anonym poster: 101ee895237f9a4912cbefcc420e26d5
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Hva man spiser i helgene teller ikke så lenge man er sunn i ukedagene, det er hva du bryter i deg over tid som påvirker vekt og helse. Jeg tror det er godt for helsa i fråtse litt av og til Det skal være lov å stimulere endorfinene på andre måter enn gjennom trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå