Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Tilværelsen som fembarnsmor er veldig bra! :)

Søsknene er jo helt forelsket i babyen, så jeg må nesten passe på at hun ikke slites helt ut der hun går fra det ene fanget til det andre og blir brukt som dokke av femåringen... Men vi koser oss masse.

Du får hilse junior og si at det er mye moro på utsiden av magen også (men at han godt kan vente til lørdag, for virkelig å bevise at han har arvet mors sans for planlegging)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilværelsen som fembarnsmor er veldig bra! :)

Søsknene er jo helt forelsket i babyen, så jeg må nesten passe på at hun ikke slites helt ut der hun går fra det ene fanget til det andre og blir brukt som dokke av femåringen... Men vi koser oss masse.

Du får hilse junior og si at det er mye moro på utsiden av magen også (men at han godt kan vente til lørdag, for virkelig å bevise at han har arvet mors sans for planlegging)!

Hun kommer til å få en skikkelig bra barndom hun der, og kanskje vokse opp til å bli en liten tøffing om hun må tåle en støyt eller to fra brødrene?

En annen ting med å vente til lørdag er at da har jeg fått full uttelling for permisjonen også :hoho: 3 uker vettu, det har litt å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurest at Mafalda er sladris ja, i tilfelle vi havner på Føden samtidig :fnise:

Da vet jeg hvem jeg skal holde øye etter hvis det blir stille her inne ;)

Pupsilure sladrer for meg, så hun tør nesten ikke gå inn i boken min i tilfelle alle tror hun sladrer :fnise:

Lykke til med nnspurt på eksamen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så imponert, Pyntestøv :jepp: På slutten av svangerskapet var jeg allerede i veldig tåkeland. Hadde aldri klart å gjøre en eksamen :fnise: Du er FLINK! :tommelopp:

..og du er god på å holde oss på pinebenken, ;) godt Mafalda er sladris :sol:

God lesning, detta går bra!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, kan det være slimproppen som går, sakte men sikkert? Det er nemlig, og jeg beklager detaljene (ikke les videre om du selv ikke er gravid/nylig var gravid), blanke slimtråder når jeg tørker meg. Det er foreløpig ikke så mye akkurat, men har ikke sett dette før (ja, jeg følger nøye med om dagen, haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt at dette kan være slimproppen! Hvis du ikke har hatt noe lignende før så er jo det er godt tegn:)

Håper det betyr fødsel snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sånn slimproppen min så ut, jeg så aldri noe til noe "propp".

SPENNENDE!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det kan være deler av slimproppen :Nikke: Er usikker, for sånn har jeg hatt det litt selv også, forrige uke. Men uansett er det nk tegn på at det nærmer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen!! :strix: To netter etterpå begynte ting å skje hos meg, selvom jeg ble satt igang ;)

Krysser fingra ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare litt tre av gangene jeg var på do i går. I dag er det ingenting, så langt. Tror ikke det blir noe baby før neste uke jeg gitt.

Jaja, men babyen kommer han og senest innen to uker, så det er jo en trøst :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke hverken propp eller slim før jeg var i fødsel jeg. :)

Her virker det i hvert fall som kroppen har ombestemt seg. Det lille som kom i går var mer et hån, haha. Men, jeg er jo førstegangsfødende og bør nok forvente å gå over termin, sånn egentlig :) Det skjer jo, før eller siden (kom igjen hjerne, oppfatt det jeg skriver!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig hadde jeg menstermin i går. UL-termin er på lørdag og da blir det en ny form for telling - dager på overtid. Min mor gikk 7 dager over med alle sine tre barn. Det kan jo fort være jeg har arvet noen gener derifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge meg selv så skal jeg visst føde i dag. Hahaha. Jeg tipper på nytt gitt: 5. juni! :duskedame: Om nøyaktig en uke altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du går så altfor lenge over. Tror du føder til søndag/mandag! :opplyser:

Åhhh, håper du har rett. Hadde vært perfekt faktisk. Ferdig med eksamen nummer to og har rukket å slappe litt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp ;) Tenker lillegutt har fått med seg at du har eksamen, gir deg en dag eller to til å slappe av og så er det på'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ;) Tenker lillegutt har fått med seg at du har eksamen, gir deg en dag eller to til å slappe av og så er det på'n :)

Ja, og nåde han om han faktisk velger å komme natt til fredag!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært typisk da.. hehe Hva skjer i såfall dersom du ikke får tatt eksamen?

Har to eksamener igjen ut av 3. Om jeg ikke rekker den på fredag så tar jeg nok den igjen i august (jeg har jo lest alt, så handler bare om repetering). Skal prøve å få utsatt den tredje til våren, noe jeg ikke tror blir noe stort problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...