Gå til innhold

Prøvelykke

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Jeg må jo også innrømme at jeg er heller lunkent innstilt til ideen om Babyshower... Men som du sier, det er jo mange måter å gjøre det på, og trenger ikke være sånn småkleint "Gjett hvor mange friske sædceller mannen min har"-opplegg! :ler: Høres i hvert fall ut som dere hadde det veldig hyggelig! :)

Så fint at dere begynner å komme i mål med det praktiske også! Da er det snart bare å lene seg tilbake og vente på at hovedpersonen ankommer og tar utstyret i bruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Åh, så koselig! Jeg er litt skeptisk til babyshower selv, samtidig som det hadde vært litt koselig. Men nå tror jeg det er for sent. Og så har jeg vel vært litt for tydelig skeptisk. Jaja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo også innrømme at jeg er heller lunkent innstilt til ideen om Babyshower... Men som du sier, det er jo mange måter å gjøre det på, og trenger ikke være sånn småkleint "Gjett hvor mange friske sædceller mannen min har"-opplegg! :ler: Høres i hvert fall ut som dere hadde det veldig hyggelig! :)

Så fint at dere begynner å komme i mål med det praktiske også! Da er det snart bare å lene seg tilbake og vente på at hovedpersonen ankommer og tar utstyret i bruk ;)

Slapp unna alt for mye kleinhet. Var i grunnen bare mange venner samlet for å feire at jeg skal sette nytt liv til verden gjennom ti, smertefulle, cm :sjokkert: Veldig hyggelig, selv om jeg hadde et sekunds innsikt - neste gang alle er samlet igjen er nok for å feire at han er ute av magehuset sitt. Hjelp!

Gleder meg veldig til å se han da, så drikker bringebærbladte og har bestilt meg modningsakupunktur. Jeg er av den oppfatning at det SKAL fungere, om så det gir placeboeffekt. Jeg leste en studie fra Tyskland som viste at modningsakupunktur kunne gi opptil 2 timer kortere fødsel og der stoppet jeg min lesning og plukket opp telefonen :fnise:

Jeg har alltid hatt lyst på Babyshower selv, men ikke fått det :sjenert:

hehe

Fikk du til førstemann?

Åh, så koselig! Jeg er litt skeptisk til babyshower selv, samtidig som det hadde vært litt koselig. Men nå tror jeg det er for sent. Og så har jeg vel vært litt for tydelig skeptisk. Jaja :ler:

Jeg har bare en veldig sta venninne, hehe. Jeg sa nemlig klart i fra at jeg ikke ville ha og at vi fikk gaver nok i forbindelse med fødsel, men hun hørte ikke på meg gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk ikke da heller :( *Litt småmisunnelig på de som får det*

Så koselig gjort av venninnene dine :)

Kanskje jeg skulle bestilt modningsakupunktur jeg også... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk ikke da heller :( *Litt småmisunnelig på de som får det*

Så koselig gjort av venninnene dine :)

Kanskje jeg skulle bestilt modningsakupunktur jeg også... :klo:

Veldig koselig, men tror ikke det hadde blitt gjort om ikke en av mine venninner hadde tatt styringa. Det er ikke så vanlig i vår vennegjeng, sånn egentlig. Du får samle alle når babyen har kommet ut og ha en "velkommen-til-verden-fest" ;)

Ja, jeg klarte ikke å motstå om det faktisk kan hjelpe, om det så er placebo og bare får meg til å slappe mer av fordi "jeg har jo tatt modningsakupunktur og alt er klappet og klart der nede", så er det vel verdt det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er det jeg tenker også. Så lenge jeg TROR det funker, så kan det hjelpe :fnise:

Leste litt om det etter du skrev om det her og det virker som det funker på veldig mange. Så vi kan alltids håpe at det funker på oss også :tommelopp:

Når har du fått første timen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er det jeg tenker også. Så lenge jeg TROR det funker, så kan det hjelpe :fnise:

Leste litt om det etter du skrev om det her og det virker som det funker på veldig mange. Så vi kan alltids håpe at det funker på oss også :tommelopp:

Når har du fått første timen?

Første timen er 3. mai, så litt over en uke til. Da er jeg 36 uker på vei. Veldig spent. Har du tenkt mer på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å gjøre det ja.. Sendte mail til et sted i går, så forhåpentligvis får jeg snart svar, hvis ikke ringer jeg i løpet av neste uke. Haster jo ikke veldig enda, men hadde vært greit å begynne i uke 36-37 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å gjøre det ja.. Sendte mail til et sted i går, så forhåpentligvis får jeg snart svar, hvis ikke ringer jeg i løpet av neste uke. Haster jo ikke veldig enda, men hadde vært greit å begynne i uke 36-37 :)

Det er rart med det. Jeg har følt at så lite har hastet, men i dag er jeg 35 uker.... vææææ. Når skjedde det? :fnise:

Hva koster det der du har bestilt time?

Jeg fant først ut om modnigsakupunktur forrige uke. Så da får det bli neste runde for min del tror jeg :fnise:

Husker venninna mi drev med det for noen år siden og jeg lo litt inni meg av det og tenkte det var bortkasta penger. Men, sannelig så er det et par ting jeg har forandret mening om i løpet av denne graviditeten, hehe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster det der du har bestilt time?

Såvidt jeg klarer å se er det 700 kr for første timen. Men jeg må nesten ringe i morgen og bestille time tror jeg, for jeg har ikke fått svar på mailen jeg sendte for noen dager siden og etter å ha lest at det kan hjelpe etter fødsel ift melken og generelt det å komme seg, så er jeg solgt :fnise:

Så jeg bestiller time i morgen, men de har selvfølgelig stengt nå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg klarer å se er det 700 kr for første timen. Men jeg må nesten ringe i morgen og bestille time tror jeg, for jeg har ikke fått svar på mailen jeg sendte for noen dager siden og etter å ha lest at det kan hjelpe etter fødsel ift melken og generelt det å komme seg, så er jeg solgt :fnise:

Så jeg bestiller time i morgen, men de har selvfølgelig stengt nå :rolleyes:

Ja, er som regel dyrt første timen, og billig de påfølgende timene.

Kan det hjelpe for melka også? Det var nytt for meg, men det var nok et salgsargument, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du skrev, for nå hadde jeg helt glemt at jeg skulle bestille time :rolleyes:

*Ringe nå*

Fikk du deg time? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom og leser, men ikke alltid jeg har tid til å skrive litt.

Så koselig med babyshower!! Det høres veldig koselig ut, og det er jo en hyggelig anledning til og samles og markere den lille som alle gleder seg til å møte :)

Håper du har hatt en herlig helg sålangt! Ønsker deg en deilig søndag :) Tenk, nå nærmer det seg asså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innom og leser, men ikke alltid jeg har tid til å skrive litt.

Så koselig med babyshower!! Det høres veldig koselig ut, og det er jo en hyggelig anledning til og samles og markere den lille som alle gleder seg til å møte :)

Håper du har hatt en herlig helg sålangt! Ønsker deg en deilig søndag :) Tenk, nå nærmer det seg asså!!

Det forstår jeg godt - at du ikke har tid altså. Veldig hyggelig at du er innom likevel :)

Helgen har vært kjempefin, men hektisk. I dag kræsjet jeg helt og sov flere timer på sofaen på formiddagen. Gått meg en tur i marka mer søstra mi nå, så da føler jeg meg bedre. Nå vokser magen i rekordfart også. Opp 4 cm på like mange dager og er nå over meteren rundt :sjokkert: Bør vel ta et bilde igjen egentlig. Er vel i realiteten 4-7 uker igjen, så håper mer på 4 enn 7 mtp magemål, hehe. Begynner å bli tungt for ryggen dette.

Håper du har hatt en fin helg også og koser deg glugg ihjel med skjønningen :rodmer:. God uke til deg og dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 9 kg er mye selv om du var over trivselsvekt før :klem: jeg var langt over trivselsvekt og gikk opp 6 kg, allerede en uke etter fødsel var jeg gått ned igjen....over 13 kg. Så alt er mulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 9 kg er mye selv om du var over trivselsvekt før :klem: jeg var langt over trivselsvekt og gikk opp 6 kg, allerede en uke etter fødsel var jeg gått ned igjen....over 13 kg. Så alt er mulig! :)

Men, du hadde to inni magen, så ikke overrasket over at du hadde gått ned i vekt etter fødsel. Men, jeg er forsåvidt enig, alt er mulig og jeg håper alt kommer av og litt til, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...