Gjest roseduft Skrevet 12. mars 2013 #1001 Skrevet 12. mars 2013 Godt å høre at du føler deg litt bedre idag og lykke til på 3D UL imorgen!!! Skjønner godt du gleder deg til det Ønsker deg en strålende dag
Nuttapia Skrevet 12. mars 2013 #1002 Skrevet 12. mars 2013 Krysser fingrene for at kvalmen går over snart!!! Min jordmor spurte meg på hver time, om jeg følte press på lunger etc. Det kan være et symptom på svangerskapsforgiftning ettersom jeg har skjønt. Hvis du har det veldig ubehagelig, så synes jeg at du skal ringe din JM eller føden - bare for å sjekke. Ikke for å skremme deg, altså.. 3D UL, så koselig
Pyntestøv Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #1003 Skrevet 12. mars 2013 Godt å høre at du føler deg litt bedre idag og lykke til på 3D UL imorgen!!! Skjønner godt du gleder deg til det Ønsker deg en strålende dag Ja, håper bare han våknet til denne gangen. Planen er å kjøre i meg cola og sjokolade, så her skal han få sukker- og koffeinkick Ha en nydelig dag du også Roseduft Krysser fingrene for at kvalmen går over snart!!! Min jordmor spurte meg på hver time, om jeg følte press på lunger etc. Det kan være et symptom på svangerskapsforgiftning ettersom jeg har skjønt. Hvis du har det veldig ubehagelig, så synes jeg at du skal ringe din JM eller føden - bare for å sjekke. Ikke for å skremme deg, altså.. 3D UL, så koselig Var hos jordmor på torsdag, så under en uke siden. Ingen tegn på svangerskapsforgiftning da, og har hatt press lenge. Tror det er fordi jeg bærer ungen høyt. Jeg er jo hele 33 cm i uke 28 Gleder meg sånn til timen. Bare et døgn til nå, weeeeee!!!
Pyntestøv Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #1004 Skrevet 12. mars 2013 Da ringte de meg fra Ullevål og jeg har time 21/03 for å sjekke opp hvorfor jeg har så høye symfysemål. Siden jeg allerede har vært på 3D UL er jeg ikke spesielt bekymret (han sa alt så fint ut), men jordmor ville ha dette bekreftet, og på papiret, fra Ullevål. Greit for meg, det blir en ekstra titt på vidunderet det
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1005 Skrevet 13. mars 2013 Da er det tid for 3D UL om.... tamtitaaaa...7,5 time Jeg er hjemme fra jobb fordi jeg føler meg ganske tufs i dag. Føles som øynene skal klore seg ut av skallen, tett i nesa, sår hals og et hode fylt med grus. Mulig det er en forkjølelse på gang, men influensa er det neppe siden jeg tok vaksinen i starten av januar. Nå har jeg ikke for vane å bli langvarig syk, så dette er nok over i løpet av i dagen/senest i morgen. Forøvrig, så har jeg en gladnyhet for alle som bor på østlandet. Dagen i dag er 5 timer og 42 minutter lysere siden vintersolverv. Dagen blir i gjennomsnitt 6 minutter mer lys for hver dag som går. Er det ikke deilig? Jeg måtte stå opp halv syv i dag fordi faren min skulle komme innom før han dro på flyplassen og da var det lyst. Jeg våknet før klokka ringte og trodde jeg hadde forsovet meg. Det var noen sekunder med panikkangst der ja (finnes det en verre følelse enn når man tror man har forsovet seg?) ((Ja, det finnes en verre følelse, men den er ganske kjip likevel)). I morgen er jeg 29 uker. Om 4-5 uker (når jeg kun har 40 dager igjen) er jeg høygravid. Meg. Høygravid!! Det er jo enda noen uker igjen, men føler ukene bare flyr avgårde nå, så plutselig ligger jeg der på fødestua og hater livet. Gleder meg jeg. Vet det blir et sant lite helvete, og at jeg trolig på et punkt vil skrike ut drapstrusler til de som våger å nærme seg meg, men heldigvis fortrenger man visst slike øyeblikk i etterkant Og det er jo verdens beste gulrot på slutten av smertemaratonen. Steppet opp på vekta i dag (herregud, det var litt av en angstfylt diskusjon jeg hadde med meg selv i forkant) og den viser nå +7,2. Det kunne vært mindre, men jeg er egentlig fornøyd jeg. Trolig vil jeg ikke ha alt for mye ekstrakilo å bakse med etter fødsel. Jeg har rett og slett mer enn nok med de jeg allerede har jeg, hehe (det gjelder også strekkmerker, hører du kroppen?). Gladnyhet nummer to: 1,5 uke til påske!! Gleder meg. Da skal jeg spise sjokolade og lese krim, se Poirot og gå på ski. Bestiller solbrilleskille allerede nå jeg. Er det flere som føler seg sånn ekstra kosete og glad i kjæresten sin om dagen? Jeg vil helst bare ligge i skje og kose hele kvelden jeg. Så koselig at den følelsen kom tilbake etter en periode "jeg-kan-rive-av-deg-hodet-om-du-snakker-til-meg-nå-og-jeg-vet-ikke-hvorfor-men-alt-alt-ALT-irriterer-meg". Ha en strålende lillelørdag folkens. Snart er det heeeelg
Gjest roseduft Skrevet 13. mars 2013 #1006 Skrevet 13. mars 2013 (endret) for ett koselig innlegg!! Lykke til senere idag og masse god bedring Spooning med kjæresten, påske-solbrille-skille og gulerota som kommer - du går en nydelig vår og sommer i møte Endret 13. mars 2013 av roseduft
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1007 Skrevet 13. mars 2013 for ett koselig innlegg!! Lykke til senere idag og masse god bedring Spooning med kjæresten, påske-solbrille-skille og gulerota som kommer - du går en nydelig vår og sommer i møte Påskesolbrileskille i veggen på hytta, med en god bok og masse sjokolade Det blir fint det. Jeg håper du også får en virkelig fin vår og sommer, og jeg tror spiren sitter innen jeg har født. Litt startvansker bare, men da blir premien desto større
Gjest roseduft Skrevet 13. mars 2013 #1008 Skrevet 13. mars 2013 Påskesolbrileskille i veggen på hytta, med en god bok og masse sjokolade Det blir fint det. Jeg håper du også får en virkelig fin vår og sommer, og jeg tror spiren sitter innen jeg har født. Litt startvansker bare, men da blir premien desto større Det hørtes herlig ut!! og takk for dine gode ord Du er så snill, god og omtenksom! Kommer til å bli vetdens beste mamma Er det dags for ett nytt magebilde snart?
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1009 Skrevet 13. mars 2013 Det hørtes herlig ut!! og takk for dine gode ord Du er så snill, god og omtenksom! Kommer til å bli vetdens beste mamma Er det dags for ett nytt magebilde snart? Åhh, nå får du hormonella snart til å gråte her, tusen takk Er forøvrig imponert over optimismen din. Jeg tror også du blir en virkelig god mamma når den dag kommer (og den kommer). Ligger magebilde på bloggen her inne. Skal dobbeltsjekke nå og gi deg tilgang om du ikke allerede har det
Mafalda Skrevet 13. mars 2013 #1010 Skrevet 13. mars 2013 Ååå, lykke til på UL i dag, håper junior er i godlage og viser seg fra sin mest sjarmerende og fotogene side! Det blir gøy! Det er superdeilig med lengre dager og mer sollys. Jeg merker det godt på både energiivå og humør. Men det hadde vært en fordel om vårtemperaturen kunne følge etter snart, for det er fryktelig kaldt for tiden! Jeg er helt klar for lyden av dryppende smeltevann, veier uten is, og ikke minst: små spirer både i hagen og på trærne. Våren er en herlig tid (når den bare kommer, da...)! Og jeg er også ganske kosete om dagen. Nå er vi ganske kosete til vanlig begge to, imponerende til å være to gamle mennesker som har vært sammen i 140 år egentlig, men det blir i hvert fall ikke mindre av det for tiden- når Gubben bare har vett til å holde seg hjemme, da. Han har stukket til fjells igjen, med jobben denne gang, så det eneste som er å kose på her i huset er ett stykk diger, røytende bikkje
Frøken Vims Skrevet 13. mars 2013 #1011 Skrevet 13. mars 2013 Ja, er det ikke delig med vår? Selv om det ikke er de helt imponerende temperaturene enda så er det i det minste sol, og det er lyst lenger enn til kl 16, og da er jeg fornøyd! Og uansett om det skulle komme mer kulde og snø nå så er det bare et siste krampetak fra kong vinter før han må gi tapt for våren LYKKE! Apropo lykke: Lykke til på UL i dag!
My84 Skrevet 13. mars 2013 #1012 Skrevet 13. mars 2013 Herlig med lyse morgener og lengre kvelder, kjenner jo energien strømme på med en gang! Nå må bare varmegradene komme også! Håper det blir en vellykka 3D ul, lykke til!
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1013 Skrevet 13. mars 2013 Enig med dere - om bare det kunne bli plussgrader nå. Jeg tipper det er full snøsmelting og minst 5+ etter påske. Da er vi jo i april!! (Hvor blir tiden av?). Skulle lufte bikkja i sted og var i det optimistiske hjørnet. Jeg gikk ut uten hansker. Måtte snu etter 15 minutter (men, det var varmt i sola da). Skal prøve meg på nytt om litt og da blir det full vinterpåpakning. Nå er det 4,5 time igjen og jeg skal rekke både å lese ferdig litt pensum, gå tur med bikkja, samt komme meg til Majorstua, så.... snart er det dags for å titte på lilleputt. Han er ekstra aktiv i magen i dag, så håper han holder seg slik noen timer til. I hvert fall skal jeg prøve å gire han opp på sukker før timen (huffda, må jeg virkelig spise sjokolade og drikke cola? Det var leit).
Frøken Vims Skrevet 13. mars 2013 #1014 Skrevet 13. mars 2013 Uff, ja sjokolade og cola er fæle greier. Hold on, be strong!
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1015 Skrevet 13. mars 2013 Uff, ja sjokolade og cola er fæle greier. Hold on, be strong! Skal prøve å ikke sluke en 200-grams plate Vurderer sjokoladeis og cola, tenker sukker, kulde, kullsyre og koffein må gi han et kick av en annen verden. Her skal han våkne, selv om det går på bekostning av rompa mi
Gjest airam90 Skrevet 13. mars 2013 #1016 Skrevet 13. mars 2013 Masse lykke til på 3D ul, håper du får noen fine bilder!! Du husker jo jeg slet med å ligge på meg, har gått opp 6 kg nå, hoho. Pang sa det!! Hjelp! Ser du kommenterte på bloggen min over at jeg var så lys i håret, hihi. Det er øredobbene du ser, hvite fjær. Hoho!! Men er blond da, slik som deg omtrent, litt lysere naturlig. Farget det litt mørkere i vinter Klem til deg og nyyyt 3D ul! Spørs hvordan påsken min blir, vi hadde planer men. Se dagboka mi, haha!!
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1018 Skrevet 13. mars 2013 Jeg poster bilder i bloggen nå, ta en titt Airam90: Nå ble jeg nysgjerrig!! Løper innom dagboka nå.
Gjest roseduft Skrevet 13. mars 2013 #1019 Skrevet 13. mars 2013 Hvor finner jeg bloggen din? Er det i det heletatt mulig å finne når jeg er på tlf..?
Pyntestøv Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #1020 Skrevet 13. mars 2013 Hvor finner jeg bloggen din? Er det i det heletatt mulig å finne når jeg er på tlf..? Trykk på avataren min, slik at du kommer inn på min profil. Se under blogg i venstre fane. Man kan velge "full versjon" av nettsiden (helt nederst) om du bruker en nettleser på mobilen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå