Pyntestøv Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #761 Skrevet 31. januar 2013 Så bra at du er blitt beroliget, Pyntestøv! Ikke noe godt å være bekymra Kos deg med boffsen din Ja, var bare en helt naturlig, fysiologisk forklaring på brystsmertene (press fra organer under), så jeg fikk noen tips jeg kunne prøve. Se på voffsen da, sååå nydelig:
Dyregod Skrevet 31. januar 2013 #762 Skrevet 31. januar 2013 Ja, var bare en helt naturlig, fysiologisk forklaring på brystsmertene (press fra organer under), så jeg fikk noen tips jeg kunne prøve. Se på voffsen da, sååå nydelig: Så bra du fikk en forklaring Og så nydelig hunden din er! Jeg har en liten pus som er overlykkelig over at jeg er mye hjemme om dagen ;-)
Nuttapia Skrevet 31. januar 2013 #763 Skrevet 31. januar 2013 Tjihi, såååå fin!! Sommer!!!! Håpoer tipsene fra legen hjelper
Pyntestøv Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #764 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Takk dere. Hun er helskjønn og vet hvordan hun skal sjarmere folk, men blir innimellom helt tullete av den staheten hennes Ingenting er som dyr sin glede og kjærlighet Dyregod Endret 31. januar 2013 av Pyntestøv
Gjest airam90 Skrevet 31. januar 2013 #765 Skrevet 31. januar 2013 Åh så nydelig!! Har så lyst på langhåret dachs!! Hadde før en liten sheltiegutt, men han bor hos mamma. Så vurderer å få meg en dachs eller en sheltie, men først blir det pus God legen din ikke mente det var noe farlig!! Ha en fin dag videre!
Pyntestøv Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #766 Skrevet 31. januar 2013 Åh så nydelig!! Har så lyst på langhåret dachs!! Hadde før en liten sheltiegutt, men han bor hos mamma. Så vurderer å få meg en dachs eller en sheltie, men først blir det pus God legen din ikke mente det var noe farlig!! Ha en fin dag videre! Ja, hun er en liten hjerteknuser. Når kameraet kommer frem så stirrer hun dypt og lenge inn i det, nesten så hun gjør seg ekstra pen, hehe Hyggelig at du var innom da Airam90 Ha en strålende dag og snart helg :D
Mafalda Skrevet 31. januar 2013 #767 Skrevet 31. januar 2013 Så skjønn hund du har! Du er heldig sånn sett, at hunden er såpass liten at den kan gå på tur med deg og babyen. Ikke et vondt ord om mitt store, grå beist, hun er skjønn, men hun er såpass diger at det ikke kommer på tale å prøve seg med vogn og hund. Litt lite praktisk, kjenner jeg nå... Men vi planla ingen attpåklatt da vi kjøpte henne, så vi tenkte rett og slett ikke på det. Men hunden din kan jo dilte ved siden av når du rusler på tur med babyen om noen måneders tid. Det blir vel bra!
Pyntestøv Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #768 Skrevet 1. februar 2013 Så skjønn hund du har! Du er heldig sånn sett, at hunden er såpass liten at den kan gå på tur med deg og babyen. Ikke et vondt ord om mitt store, grå beist, hun er skjønn, men hun er såpass diger at det ikke kommer på tale å prøve seg med vogn og hund. Litt lite praktisk, kjenner jeg nå... Men vi planla ingen attpåklatt da vi kjøpte henne, så vi tenkte rett og slett ikke på det. Men hunden din kan jo dilte ved siden av når du rusler på tur med babyen om noen måneders tid. Det blir vel bra! Ja, dette er også en liten hund som liker å ligge så trangt som mulig. Når hun sover ser hun ut som en smultring og favorittsovestedet er i en trang, liten reisebag. Håper hun kan ligge under vogna, på det brettet under bagen altså, på bussen/butikken, etc. Fant ut for en liten stund tilbake at det faktisk ikke er lov å binde fast hunden utenfor butikken. Noe som uansett er et problem når det kommer til min hund for hun står og hyyyler om jeg går i fra henne. Seperasjonsangst? Hun gjør det ikke med kjæresten min nemlig, da sitter hun eksemplarisk og venter, men er det meg? Da setter hun i gang "alle se på meg aaaaa.... eieren går i fra meg og hun reagerer ikke på at jeg har det så voooooondt av å stå her i tre minuuuutteeeeeer. Dette er miiiishandliiiiiing" - tutinga si. Men, kan man ikke ha hunden med? Hva med å lære henne å gå fot, slik at det ikke blir et problem med å gå med henne på tur? Bruker du klikker går det trippelt så fort
Pyntestøv Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #769 Skrevet 1. februar 2013 Er hjemme og har lesedag i dag. Dvs å gjøre alt annet enn å lese. Jeg leser dog på kvinneguiden da, så helt lesefri er den ikke, altså (bare så det er sagt!!) Noen av dere jenter her inne som spiller Ruzzle? Oppdaget det for to dager siden og er nå så hekta at jeg sitter og stirrer desperat på mobilen mens jeg telepatisk prøver å få noen av mine venninner til å spille med meg. Midt i arbeidstida. Jeg trenger distraksjon.... hvis ikke må jeg, grøss og gru, LESE!!! Drar på hytta i dag da, så da blir jeg borte noen dager herifra. Håper alle som er innom får en knallhelg.
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 #770 Skrevet 1. februar 2013 Er hjemme og har lesedag i dag. Dvs å gjøre alt annet enn å lese. Jeg leser dog på kvinneguiden da, så helt lesefri er den ikke, altså (bare så det er sagt!!) Noen av dere jenter her inne som spiller Ruzzle? Oppdaget det for to dager siden og er nå så hekta at jeg sitter og stirrer desperat på mobilen mens jeg telepatisk prøver å få noen av mine venninner til å spille med meg. Midt i arbeidstida. Jeg trenger distraksjon.... hvis ikke må jeg, grøss og gru, LESE!!! Drar på hytta i dag da, så da blir jeg borte noen dager herifra. Håper alle som er innom får en knallhelg. SÅ "flink" du er Hihi! Jeg spiller ikke Ruzzle, hakke hørt om det engang. Men du, den hytteturen misunner jeg, altså! Hakke vært på skikkelig hyttetur på flere år!! Er det fjell eller vann du skal til?
Pyntestøv Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #771 Skrevet 1. februar 2013 SÅ "flink" du er Hihi! Jeg spiller ikke Ruzzle, hakke hørt om det engang. Men du, den hytteturen misunner jeg, altså! Hakke vært på skikkelig hyttetur på flere år!! Er det fjell eller vann du skal til? Har du smartphone og kjeder deg nå som du venter på fødsel? Da er Ruzzle for deg. Det er et enkelt ordspill man spiller mot hverandre. Veldig gøy, men advarer mot at man kan bli hekta Det er fjell, i nærheten av beitostølen, så vi skal gå på skiiii. Har lagt inn ønske om flatt landskap og det skal jeg visst få. Gleder meg. Drar om 2.5 time, weeee :D
Nuttapia Skrevet 1. februar 2013 #772 Skrevet 1. februar 2013 Har du smartphone og kjeder deg nå som du venter på fødsel? Da er Ruzzle for deg. Det er et enkelt ordspill man spiller mot hverandre. Veldig gøy, men advarer mot at man kan bli hekta Det er fjell, i nærheten av beitostølen, så vi skal gå på skiiii. Har lagt inn ønske om flatt landskap og det skal jeg visst få. Gleder meg. Drar om 2.5 time, weeee :D Hehe, kanskje jeg skal sjekke det ut.. Får se Spilte wordfeud ei lita stund, men det ble kjedelig tilslutt. Sambo spiller det ennå..!! Høres ut som du får ei fantastisk helg, Pyntestøv! Fint vær også Heldige du som skal ut på skiiii!!
Gjest roseduft Skrevet 1. februar 2013 #773 Skrevet 1. februar 2013 Hei kjære pyntestøv Hvordan går det med deg? Noen kjekke planer for helgen? Vil det komme ett nytt magebilde av deg i nærmeste fremtid? Lurer på hvordan det går med lille-spire Har dere bestemt dere for noe navn? Klem og god helg til dere! 1
Pyntestøv Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #774 Skrevet 1. februar 2013 Nuttapia: Det er et gøyalt spill altså, men man blir nok lei etter en stund. Roseduft: Planene er hytta med kjæresten, hans bror og kona, samt to hunder Vi skal gå på ski og kose oss i snøen. Er i hvert fall planen Skal du noe spennende? Magen vokser den. Er nå på + 12 cm. Kan legge vet et bilde 23 + 1
Frøken Vims Skrevet 1. februar 2013 #775 Skrevet 1. februar 2013 Fine magen Synes ikke den ser noe voldsomt gigantisk ut jeg, men nå har jeg hele tiden hatt stor mage selv så det er mulig jeg er blindet av min egen gigantiske mage
Dyregod Skrevet 1. februar 2013 #777 Skrevet 1. februar 2013 Fin mage! Lurer på når jeg skal få sånn mage jeg ;-)
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2013 #778 Skrevet 1. februar 2013 Ååh hyttetur er så koselig! Kos deg maks! Også så nydelig babymage
Gjest airam90 Skrevet 1. februar 2013 #780 Skrevet 1. februar 2013 God helg Pyntestøv! Fine magen!! Og fin genser(har lik ) Syns heller ikke du så gigantisk ut altså, bare veldig lekker babykul! Kos dere masse på hyttetur, hørtes deilig ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå