Pyntestøv Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #741 Del Skrevet 28. januar 2013 Slik har jeg også det, vil helst bare gå uten BH. Mulig det er slimhinner under armene som er ømme?! Eller pga brystene vokser at området rundt er ømt? Jeg var hvertfall slik lenge da brystene var på det ømmeste og fortsatt er det litt enda. Mulig også nerver som du sier, som ligger i klem. Men bedre å ta kontakt om du blir usikker! Hmm, jeg har ikke spesielt ømme bryster om dagen, så er litt usikker på om det er derfor. Har nå i hvert fall bestilt en legetime på oppfordring fra jordmor. Skal dit på torsdag, før lunsj Kan gi en oppdatering på hva han sier her etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 28. januar 2013 #742 Del Skrevet 28. januar 2013 Hmm, jeg har ikke spesielt ømme bryster om dagen, så er litt usikker på om det er derfor. Har nå i hvert fall bestilt en legetime på oppfordring fra jordmor. Skal dit på torsdag, før lunsj Kan gi en oppdatering på hva han sier her etterpå. Ja, det var lurt Håper det går fint og at det ikke er noe du trenger beskymre deg over! Du får holde oss oppdatert på torsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 #743 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvordan går det, har du fått noe svar? Jeg ville ringt en gang til, altså. Mest sannsynlig er det nok ikke noe farlig veitu, men min jordmor har spurt meg hver gang jeg har vært der, om jeg kjenner noe trykk i brystet. Så om du kjenner et trykk under ribbeina, så ta kontakt med føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #744 Del Skrevet 29. januar 2013 Hvordan går det, har du fått noe svar? Jeg ville ringt en gang til, altså. Mest sannsynlig er det nok ikke noe farlig veitu, men min jordmor har spurt meg hver gang jeg har vært der, om jeg kjenner noe trykk i brystet. Så om du kjenner et trykk under ribbeina, så ta kontakt med føden. Jordmor ringte meg opp igjen etter jeg sendte epost. Hun ba meg få legen til å sjekke det, da hun var ærlig og sa hun kunne mest om det som skjer fra livet og ned, og ikke opp Legetime på torsdag. I går kveld så gjorde det skikkelig vondt når jeg skulle bytte stilling i sofaen. Kjæresten ble rett så bekymret. Er nok bare nerver i klem, men det er ikke behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. januar 2013 #745 Del Skrevet 29. januar 2013 Jordmor ringte meg opp igjen etter jeg sendte epost. Hun ba meg få legen til å sjekke det, da hun var ærlig og sa hun kunne mest om det som skjer fra livet og ned, og ikke opp Legetime på torsdag. I går kveld så gjorde det skikkelig vondt når jeg skulle bytte stilling i sofaen. Kjæresten ble rett så bekymret. Er nok bare nerver i klem, men det er ikke behagelig. Usj, det er ikke noe ålreit det der.. Får håpe det går fort til torsdag for deg, sånn at du får sjekket det..! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 29. januar 2013 #746 Del Skrevet 29. januar 2013 oi, jeg begynte på begynnelsen og hva var det jeg så, du har en lang luring! :D det har jeg og, eller, jeg har to, men det er litt problemer på den fronten om dagen. jeg trodde de merket jeg var gravid tidlig, men nå virker det som de ikke bryr seg, så det kan jo ha vært tilfeldig eller noe annet. Har din hund oppdaget det, og gjør den noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #747 Del Skrevet 29. januar 2013 oi, jeg begynte på begynnelsen og hva var det jeg så, du har en lang luring! :D det har jeg og, eller, jeg har to, men det er litt problemer på den fronten om dagen. jeg trodde de merket jeg var gravid tidlig, men nå virker det som de ikke bryr seg, så det kan jo ha vært tilfeldig eller noe annet. Har din hund oppdaget det, og gjør den noe spesielt? Min hund ser ikke ut til å ha oppdaget det, annet enn at hun har snust meg i skrittet et par ganger (har hun aldri gjort før). Mamma sier hun kommer til å oppdage det når jeg får melk. Hva er det dine gjør, siden de merket graviditeten? Har du forresten dverg, kanin eller ordinære dachser? Langhåret, kort eller strihåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 30. januar 2013 #748 Del Skrevet 30. januar 2013 Forstår hunder slikt, altså? Jeg har jo ikke dachs selv, men et annet og litt større drog. Tispe på 3,5 år. Og jeg må si jeg er veldig spent på hvordan hun kommer til å reagere på baby! Tipper hun blir skeptisk i starten, og når hun har "godkjent" nykommeren blir hun sinna babyvokter... muligens. Tror ikke hun har forstått at jeg er gravid, men nå er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen heller, stakkars Håper ellers du føler deg i grei form og ikke har blitt verre. Men greit å få det sjekket ut i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #749 Del Skrevet 30. januar 2013 Forstår hunder slikt, altså? Jeg har jo ikke dachs selv, men et annet og litt større drog. Tispe på 3,5 år. Og jeg må si jeg er veldig spent på hvordan hun kommer til å reagere på baby! Tipper hun blir skeptisk i starten, og når hun har "godkjent" nykommeren blir hun sinna babyvokter... muligens. Tror ikke hun har forstått at jeg er gravid, men nå er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen heller, stakkars Håper ellers du føler deg i grei form og ikke har blitt verre. Men greit å få det sjekket ut i morgen! Jeg tror hunder plukker opp mye mer enn vi tror, i hvert fall tror jeg nok hun kan lukte at jeg etter hvert får en ny, og annerledes, lukt (melk). Er ikke sikkert hun kobler det til noe annet enn at "noe holder på å skje/har forandret seg". Akkurat nå virker hun helt som seg selv, egentlig. Har fortsatt mye vondt mellom brystene, på ribbeina. Det blir verre ved bruk av BH, og må ta den av så fort jeg kommer hjem. Den er ikke for liten, men alt semistramt er ille nok. Jeg kjenner det godt om jeg våkner om nettene og snur meg (men, nå konkurrerer jo lysken med å få oppmerksomhet da, auau). Moren min fortalte meg i går at hun hadde slitt med det samme og det var en polypp mellom ribbenene. Desto større magen ble, desto mer klemt ble den og gjorde vondt. Ingenting å gjøre noe med, dessverre. Ser ut som jeg kan ha noe av det sammen, men får høre hva legen forteller meg i morgen. Er uansett greit at frk. hysterisk-hypokonder-gravid får roet nervene en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. januar 2013 #750 Del Skrevet 30. januar 2013 Da har du en pekepinn på hva det kan være iallfall, det er jo ok? Har du en ellers god dag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #751 Del Skrevet 30. januar 2013 Da har du en pekepinn på hva det kan være iallfall, det er jo ok? Har du en ellers god dag, da? Ellers bra dag, hadde det ikke vært for at jeg har ett punkt i ryggen, som verker og stråler. Trolig bare en nerve i klem, men veldig plagsomt. Har funnet meg en særdeles merkelig stilling her jeg sitter på kontorstolen. Slet med å sovne i natt pga smerten på det éne punktet i ryggen. Lurer på om dette er midlertidig, eller ei. Nå skal jeg inn og titte i dagboka de. Er særdeles spennende å følge med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 30. januar 2013 #752 Del Skrevet 30. januar 2013 Ellers bra dag, hadde det ikke vært for at jeg har ett punkt i ryggen, som verker og stråler. Trolig bare en nerve i klem, men veldig plagsomt. Har funnet meg en særdeles merkelig stilling her jeg sitter på kontorstolen. Slet med å sovne i natt pga smerten på det éne punktet i ryggen. Lurer på om dette er midlertidig, eller ei. Nå skal jeg inn og titte i dagboka de. Er særdeles spennende å følge med!! Sitter det mellom skulderbladene, eller i øverste del av ryggen? I såfall er det sikkert en spent muskel, eller en låsning. Det er veldig vanlig at gravide får låsninger og spenninger i øverste del av ryggen pga. at tyngdepunktet forandrer seg, og at vi derfor belaster feil. Jeg er "kronisk" plaget med sånne vondter etter flere å med full jobb og studier ved siden av, med lange dager bøyd over pc og skolebøker. Hvis det er det som plager deg anbefaler jeg en tur til kiropraktor, det er etter min erfaring det eneste som hjelper. Fysioterapaut er etter min mening bortkastet tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #753 Del Skrevet 30. januar 2013 Sitter det mellom skulderbladene, eller i øverste del av ryggen? I såfall er det sikkert en spent muskel, eller en låsning. Det er veldig vanlig at gravide får låsninger og spenninger i øverste del av ryggen pga. at tyngdepunktet forandrer seg, og at vi derfor belaster feil. Jeg er "kronisk" plaget med sånne vondter etter flere å med full jobb og studier ved siden av, med lange dager bøyd over pc og skolebøker. Hvis det er det som plager deg anbefaler jeg en tur til kiropraktor, det er etter min erfaring det eneste som hjelper. Fysioterapaut er etter min mening bortkastet tid... Nederst, samme høyde som korsrygg, høyre side. Er sikkert en muskelknute/låsning. Får se om kjæresten kan trykke litt på det punktet i kveld mens jeg skriker febrilskt, haha. Takk for tips da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 30. januar 2013 #754 Del Skrevet 30. januar 2013 Bare hyggelig God bedring da! Utrolig kjipt med vondter som stjeler nattesøvnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #755 Del Skrevet 30. januar 2013 Bare hyggelig God bedring da! Utrolig kjipt med vondter som stjeler nattesøvnen Ja, nå sov jeg først noen timer på sofaen i går før jeg la meg, så alt i alt kom jeg helt ok ut av det søvnmessig i natt. Men, skal jeg slite like mye ryggen i natt kommer jeg til å bli ko-ko på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 30. januar 2013 #756 Del Skrevet 30. januar 2013 Så kjipt med vondt litt her og der når man ikke vet hva det er. Håper du kan få et svar på hva det er, for meg blir smerte lettere å takle når man vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #757 Del Skrevet 30. januar 2013 Så kjipt med vondt litt her og der når man ikke vet hva det er. Håper du kan få et svar på hva det er, for meg blir smerte lettere å takle når man vet hvorfor Helt enig, og hypokonderen i meg kan puste ut også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 31. januar 2013 #758 Del Skrevet 31. januar 2013 Min hund ser ikke ut til å ha oppdaget det, annet enn at hun har snust meg i skrittet et par ganger (har hun aldri gjort før). Mamma sier hun kommer til å oppdage det når jeg får melk. Hva er det dine gjør, siden de merket graviditeten? Har du forresten dverg, kanin eller ordinære dachser? Langhåret, kort eller strihåret? hei, håper det går bedre med deg, det er ikke gøy med vondt og bekymra, :\ grunnen til at jeg trodde de merka det var at de ble VELDIG beskyttende, mer enn vanlig, og de begynte å krangle veldig over meg, på en måte de aldri har gjort før. Men det kan også ha vært tilfeldig, uansett så er de ikke venner lenger, :\ De små uvennene er dvergdascher, korthåra, snart 10 mnd <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #759 Del Skrevet 31. januar 2013 hei, håper det går bedre med deg, det er ikke gøy med vondt og bekymra, :\ grunnen til at jeg trodde de merka det var at de ble VELDIG beskyttende, mer enn vanlig, og de begynte å krangle veldig over meg, på en måte de aldri har gjort før. Men det kan også ha vært tilfeldig, uansett så er de ikke venner lenger, :\ De små uvennene er dvergdascher, korthåra, snart 10 mnd <3 Vært hos legen, heldigvis ikke noe farlig og han hadde en forklaring. Det hjelper en bekymret gravid Åhh, min er 1.5 år. Blir 2 i mai. 2.5 måned til. Jøss, så fort tiden går og hun er en unghund egentlig. Veldig leken og vilter, og skulle gjerne gitt henne noen å leke med, men vi har ikke plass (eller mulighet) til å ha to stykker nå som det kommer baby. Får heller bare være flinkere og ha playdates med en venninnes hund, så hun får rast litt i fra seg. Synd dine ikke er venner, men det kan kanskje gå over på sikt? Forhåpentligvis er det bare noe med alderen dems og at de krangler om hvem som skal stå nærmest lederen i hierakiet. Bare en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. januar 2013 #760 Del Skrevet 31. januar 2013 Så bra at du er blitt beroliget, Pyntestøv! Ikke noe godt å være bekymra Kos deg med boffsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå