Pyntestøv Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #681 Del Skrevet 18. januar 2013 Godt å se at flere ikke stresser med innkjøp Håper alle som er innom også får en feiende flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. januar 2013 #682 Del Skrevet 18. januar 2013 God helg Pyntestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #683 Del Skrevet 19. januar 2013 God helg Pyntestøv God helg Dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #684 Del Skrevet 21. januar 2013 I går holdt kjæresten hånda over magen og sa han kjente flere spark Jeg kan ikke si det for sikkert, for lilleknøtt sparket akkurat der jeg har morkaka og da kjenner jeg faktisk ingenting. Men, som oftest så sparker han nedover og da kjenner jeg det godt. I går kjente det til og med ut som han øvde seg på et realt karatespark der inne . Han veier jo omtrent bare 400 gram, så hvordan skal dette bli om en kilo eller to? Mulig han er blitt litt inspirert av Prision Break gitt, som jeg har sett på i det siste (jeg ser på mer kvalitetsserier også, helt sant). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 21. januar 2013 #685 Del Skrevet 21. januar 2013 Åh så herlig Det er så stas når mennene får kjenne! Håper helgen din har vært fin!! Det er nok en fotpallspiller eller karatekid inni der ja, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #686 Del Skrevet 21. januar 2013 Åh så herlig Det er så stas når mennene får kjenne! Håper helgen din har vært fin!! Det er nok en fotpallspiller eller karatekid inni der ja, hihi! Blir han fotballspiller så tror jeg kjæresten kommer til å besvime av lykke Helgen var en god blanding av å være sosial og lese til eksamen. Både gøy og kjedelig med andre ord. Håper du også har hatt en fin helg i London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 21. januar 2013 #687 Del Skrevet 21. januar 2013 Blir han fotballspiller så tror jeg kjæresten kommer til å besvime av lykke Helgen var en god blanding av å være sosial og lese til eksamen. Både gøy og kjedelig med andre ord. Håper du også har hatt en fin helg i London? Vi hadde det kjempekos! Ble litt shopping til lillegutt gitt Mest avslapping på resturanter, kafeer osv. Bekkenløsning og kynnere er ikke noe særlig shoppingvennlig. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. januar 2013 #688 Del Skrevet 21. januar 2013 Er ikke Prison Break kvalitetserie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 #689 Del Skrevet 21. januar 2013 Heihei Så koselig med lille sparketassen! Snart blir det full rulle inni der, bare gled deg!! Prison Break er ålreit, men kun 1.sesong, synes jeg Michael Scofield in my Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #690 Del Skrevet 22. januar 2013 Heihei Så koselig med lille sparketassen! Snart blir det full rulle inni der, bare gled deg!! Prison Break er ålreit, men kun 1.sesong, synes jeg Michael Scofield in my Jeg er redd jeg kommer til å være tapetsert med blåmerker på innsiden av magen, haha! Som kjæresten sa: liker du ikke Prison Break så har du i hvert fall en kjekkas å se på. Han er kanskje litt for glatt til å være min type, men jeg skal på ingen måte nekte for at han er rimelig kjekk. Han mente også at kun sesong 1 var verdt å se, resten er jo bare flukt, et meksikansk fengsel og mer flukt. Sukk. Synd egentlig. Nå har vi begynt å se The Inbetweeners, den britiske versjonen av Big Bang Theory. Bare at det kun er én smarting, og resten er bare en bunch sosialt mistilpassede weirdos, som alle har en real overdose av hormoner. Tidvis hysterisk festlig, andre ganger bare dødelig pinlig . Ligger ute på Netflix, om du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. januar 2013 #691 Del Skrevet 22. januar 2013 Moro med spark så lenge de er så små ja Har også lurt på hvordan det blir når det blir kilotunge bebiser siden jeg allerede skvetter til når de sparker i hofta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. januar 2013 #692 Del Skrevet 22. januar 2013 Takk for tips på Netflix Ser på en koselig serie som heter Life Unexpected, den er superfin synes jeg. Men trenger mer tips til hva jeg kan se nå som jeg er hjemme, så bare å dele dersom du kommer over noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #693 Del Skrevet 22. januar 2013 Lollipop: Oi, i hofta? Det må kjennes godt ja Her er han mest glad i å sparke mot blæra Her er forøvrig noen tips til serier, rekker ikke å linke dem dessverre, men søk på IMDB.com om dere ønsker å lese mer om dem (ikke prioritert rekkefølge): Downtown Abbey - faktisk virkelig spennende, og fascinerende serie. Jeg ble overrasket over hvor fort jeg ble hekta. Selv kjæresten fulgte med. 3 sesonger ferdig, den fjerde spilles inn nå.United States of Tara - svart dramakomedie er det beste jeg klarer å definere det som i farta. Denne serien er ferdig, så her kan man kose seg med alle sesongene i et sveip.Koselig med Peis - kun én sesong. Ligger gratis på NRK. Drama og svart humor, utrolig gode skuespillere.Carnivale - min favorittserie. Dessverre kun to sesonger og den tredje er enda ikke spilt inn pga manglende støtte. Kvalitetsserie og verdt å se likevel, mener jeg da.Mad Men - alle har vel sett det nå? Er utrolig at denne serien er så fengende, for det skjer jo ikke så mye. Men, jeg suges inn av ren fascinasjon.Halvbroren - går på NRK nå. Veldig bra så langt.Forbrytelsen - har kanskje alle også sett? Kun 3 sesonger, og virkelig, virkelig bra krim (og jeg liker ikke krim engang).Girls - sesong 2 er i gang nå. Hysterisk festlig serie! Virkelig verdt en titt. Serier jeg har blitt anbefalt av flere og skal starte opp med nå:Broen - igjen, dansk kvalitetskrim.Shameless - skal visstnok være utrolig morsomt om en rimelig dysfunksjonell familie. Har dere noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 22. januar 2013 #694 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hehe, dårlig med tips herfra. Jeg synes jeg er kjempeflink som har fått med meg Downton Abbey... Det blir generelt lite TV-tid, men Halvbroren har jeg i det minste satt på opptak- med et forsett om å se den en vakker dag. Kanskje det blir i permisjonen! Men et tips fra den gangen da jeg så på TV: hva med litt vintage-grøss, som i Twin Peaks? Herlig skummel! Og så har jeg fått anbefalt Dag med Atle Antonsen, og jeg må si at konseptet- mislykket og bitter samlivsterapeut- virker utrolig morsomt Endret 22. januar 2013 av Mafalda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. januar 2013 #695 Del Skrevet 22. januar 2013 Takk for tips!! Skal begynne på en av de seriene når jeg er ferdig med Life Unexpected. Koselig med peis er veldig bra, men den har vi på DVD, så den kan jeg se når som helst Har også sett Carnivale for flere år siden, men falt ikke helt i smak.. Nei, nå blir det en episode av Life Un.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. januar 2013 #696 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg elsker Prison Break jeg. Alle sesongene. Og jeg elsker å se på Michael Scofield! Mulig det kan ha en sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 22. januar 2013 #697 Del Skrevet 22. januar 2013 Titter innom dagboken din Pyntestøv. Gratulerer så mye med graviditeten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #698 Del Skrevet 22. januar 2013 Mafalda: Twin Peaks er gull! Har sett den to ganger og tipper jeg nok skal se serien en tredje gang med tid og stunder (må bare gå nok tid mellom hver gang). Dag er forøvrig kjempebra! Har bare sett hele sesong 1 og deler av sesong 2. Skal ta å få sett sesong 2 ferdig. Ble helt glemt bort (ikke fordi serien er dårlig, men fordi jeg har en hukommelse som dessverre ligger i koma). Dine: Ja, Carnivale er nok ikke for alle, men de andre seriene jeg har nevnt er helt forskjellige fra den altså. Hva handler Life Unexpected om? Dyregod: Kjekk, intelligent, snill OG omtenksom? Jeg tipper han er en liten tvflørt for mange kvinner Lykke: Så hyggelig du var innom og tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. januar 2013 #699 Del Skrevet 22. januar 2013 Mafalda: Twin Peaks er gull! Har sett den to ganger og tipper jeg nok skal se serien en tredje gang med tid og stunder (må bare gå nok tid mellom hver gang). Dag er forøvrig kjempebra! Har bare sett hele sesong 1 og deler av sesong 2. Skal ta å få sett sesong 2 ferdig. Ble helt glemt bort (ikke fordi serien er dårlig, men fordi jeg har en hukommelse som dessverre ligger i koma). Dine: Ja, Carnivale er nok ikke for alle, men de andre seriene jeg har nevnt er helt forskjellige fra den altså. Hva handler Life Unexpected om? Dyregod: Kjekk, intelligent, snill OG omtenksom? Jeg tipper han er en liten tvflørt for mange kvinner Lykke: Så hyggelig du var innom og tusen takk Oh yes ;-) Jeg liker også at han er så selvsikker og stødig. Men han er visst homofil i virkeligheten da, hehe. Jeg kan forøvrig anbefale Dexter. Jeg er veldig glad i spenningsserier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #700 Del Skrevet 22. januar 2013 Oh yes ;-) Jeg liker også at han er så selvsikker og stødig. Men han er visst homofil i virkeligheten da, hehe. Jeg kan forøvrig anbefale Dexter. Jeg er veldig glad i spenningsserier Har prøvd å se Dexter. Så en sesong, og så mistet jeg interessen. Men, har en venninne som har sett alle sesongene og nærmest hatt litt "sorg" over at det nå er ferdig. Hva skulle hun ta seg til nå, liksom? Kjenner meg litt igjen i den følelsen selv, når man nærmer seg slutten på en serie eller en god bok. Har du sett Forbrytelsen da? Om du er glad i spenningsserier? Det er jo krim, men også veldig, veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå