Nuttapia Skrevet 24. mai 2013 #1281 Del Skrevet 24. mai 2013 Når festet Edvard hodet? Skalmesjå. Har siste kontroll torsdag neste uke. Da er jeg 40 uker akkurat. Overtidskontroll/trivselskontroll bestilles da og jeg tror det skal være 6-7 dager over termin (for min del rundt 7. juni). Dvs om to uker fra nå. Der blir det vurdert i fht igangsettelse, men de gjør det jo gjerne 10-11 dager over termin nå til dags, så tenker jeg sånn så er han her senest 12. juni Oi, det var både kort og lenge til. Kjæresten er veldig spent. Da jeg plutselig ble beordret inn for kontroll på onsdag pga lite liv i magen fikk han seg et lite sjokk. Han ble både redd for babyen, samtidig som det gikk opp for han - nå kan det skje. I morgen kunne han være pappa (om jeg hadde blitt satt i gang). Nå var alt bra, så han fikk kjent på hele følelsesregisteret i følge han selv: redsel, bekymring, spenning og glede. Han proklamerte så fort vi var i bilen at nå skulle han pakke sin del av fødebagen!! Hehe. Ikke at han har gjort det, men han snakker om å gjøre det hver kveld nå. Neste gang vi drar til Ullevål sammen er det nok for å føde. For en fin (og litt skremmende) tanke. Grugleder meg til fødsel. Går og kjenner på hvert minste tegn og håper noe er på gang, samtidig som det er skremmende hvis noe er på gang. Er ikke så redd for smertene, men mest at noe skal gå galt. Er ikke typen som kunne født hjemme foråsidetsånn. Sol i dag. Wow! Blir det trilletur på deg og Edvard? Jeg gleder meg sånn til den biten. Akkurat nå har jeg så mye vann i beina at de er vonde å gå på (samt at alle sko er for trange), ryggen krangler, bekken krangler... ja, det er rett og slett ikke lett å gå en liten tur til butikken engang, hehe. Er ikke akkurat sjarmøretappen dette, men trøster meg med at nesten alle har det sånn på slutten. Blir heldigvis tatt godt vare på Jeg husker han lå på tvers helt til uke 38 eller no.. Morgenen før jeg skulle på kontroll, så stod jeg på alle fire og prøvde å snu han i magen, og det gikk! Hodet festet seg nok ikke allerede da, men i uke 40 så var han på plass, tror jeg. Liten treiging.. Hehe! 12.juni, ja! Det er ikke lenge til. Og det er jo ikke lenge til uansett hvordan det blir, Pyntestøv Ja, disse mannfolka skal nå ha ting gjort flere dager på rad. Greit med en liten "generalprøve" Vi måtte også på sykehuset, og det var så tidlig som i uke 33/34 eller noe.. Jeg trodde jeg lekket fostervann. Og da fikk sambo fart på barten, ja! Men så fint at din kjære fikk kjent litt på følelsene. Det er jo bonus at de får litt ekstra følelser rundt det hele i god tid før ting virkelig er i gang. Er nok rart som mann, å forholde seg til dama og en mage som vokser. Det blir så fjernt, på en måte. Men når det først er igang, så blir de helt oppslukt Det går helt sikkert fint under fødselen! Ikke tenk for mye, bare la kroppen styre showet. Vi er bare hjernen, kroppen gjør jobben - uansett om man er "med" eller ikke. Få sykepleier eller mannen din til å klemme om hoftene dine så hardt, så hardt når de skikkelige riene setter igang. Hadde ikke min sambo gjort det, så hadde jeg opplevd føldselen mye tyngre, tror jeg. Han var sliten dagen etterpå han også, for å si det sånn! Og det er jo klart, symptomjakten før ikm er én ting, men symptomjakten på en forestående fødsel er også ganske tidtakende Men PLUTSELIG, så er du igang! Skjønner at du ikke orker å gå noen tur, ja! Sett på litt musikk og vrikk på rumpa, kanskje du får igang noe Joda, vi burde komme oss ut, men vi sov til 10 idag, og er LITT treige.. Haha! Også synes jeg det er litt kjedelig å gå alene.. Er ikke så mange jeg kan ringe nå på dagtid heller Har endelig fått kjøpt meg bil, så nå skal jeg bli ferdig med lappen! Teoriprøva og oppkjøring igjen Da blir det litt lettere å komme seg ut å møte folk. Vi bor sentralt, men alikevel litt vekk fra andre, og bussene her går ikke så ofte.. Så ja, "stakkars" oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1282 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg husker han lå på tvers helt til uke 38 eller no.. Morgenen før jeg skulle på kontroll, så stod jeg på alle fire og prøvde å snu han i magen, og det gikk! Hodet festet seg nok ikke allerede da, men i uke 40 så var han på plass, tror jeg. Liten treiging.. Hehe! 12.juni, ja! Det er ikke lenge til. Og det er jo ikke lenge til uansett hvordan det blir, Pyntestøv Ja, disse mannfolka skal nå ha ting gjort flere dager på rad. Greit med en liten "generalprøve" Vi måtte også på sykehuset, og det var så tidlig som i uke 33/34 eller noe.. Jeg trodde jeg lekket fostervann. Og da fikk sambo fart på barten, ja! Men så fint at din kjære fikk kjent litt på følelsene. Det er jo bonus at de får litt ekstra følelser rundt det hele i god tid før ting virkelig er i gang. Er nok rart som mann, å forholde seg til dama og en mage som vokser. Det blir så fjernt, på en måte. Men når det først er igang, så blir de helt oppslukt Det går helt sikkert fint under fødselen! Ikke tenk for mye, bare la kroppen styre showet. Vi er bare hjernen, kroppen gjør jobben - uansett om man er "med" eller ikke. Få sykepleier eller mannen din til å klemme om hoftene dine så hardt, så hardt når de skikkelige riene setter igang. Hadde ikke min sambo gjort det, så hadde jeg opplevd føldselen mye tyngre, tror jeg. Han var sliten dagen etterpå han også, for å si det sånn! Og det er jo klart, symptomjakten før ikm er én ting, men symptomjakten på en forestående fødsel er også ganske tidtakende Men PLUTSELIG, så er du igang! Skjønner at du ikke orker å gå noen tur, ja! Sett på litt musikk og vrikk på rumpa, kanskje du får igang noe Joda, vi burde komme oss ut, men vi sov til 10 idag, og er LITT treige.. Haha! Også synes jeg det er litt kjedelig å gå alene.. Er ikke så mange jeg kan ringe nå på dagtid heller Har endelig fått kjøpt meg bil, så nå skal jeg bli ferdig med lappen! Teoriprøva og oppkjøring igjen Da blir det litt lettere å komme seg ut å møte folk. Vi bor sentralt, men alikevel litt vekk fra andre, og bussene her går ikke så ofte.. Så ja, "stakkars" oss Ja, han sa at han var veldig klar over at han skulle bli far, men følelsesmessig har det ikke helt blitt sving på sakene før denne turen på sykehuset. Jeg tror han kommer til å felle mer enn en gledeståre når lillegutt kommer ut. Denne evinnelige symptomjakten ja. Alt tolkes i best mulig lys og er et håp om at nå, NÅ skjer det snart, haha. Jeg har likevel på følelsen av at det ikke skjer før tidligst i slutten av neste uke, så kan jeg heller bli positivt overrasket om han vil motbevise meg Skal ta frem vaskebøtta nå og håpe jeg kan vaske denne ungen ut av meg Forresten, hvordan har det gått med vektnedgangen 3 mnd etter fødsel? Er så spent på om kiloene kommer til "ramle av" meg også. Fikk vite i går at jeg skal i bryllup i slutten av september og vil gjerne se noen lunder ok ut til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. mai 2013 #1283 Del Skrevet 24. mai 2013 Ja, han sa at han var veldig klar over at han skulle bli far, men følelsesmessig har det ikke helt blitt sving på sakene før denne turen på sykehuset. Jeg tror han kommer til å felle mer enn en gledeståre når lillegutt kommer ut. Denne evinnelige symptomjakten ja. Alt tolkes i best mulig lys og er et håp om at nå, NÅ skjer det snart, haha. Jeg har likevel på følelsen av at det ikke skjer før tidligst i slutten av neste uke, så kan jeg heller bli positivt overrasket om han vil motbevise meg Skal ta frem vaskebøtta nå og håpe jeg kan vaske denne ungen ut av meg Forresten, hvordan har det gått med vektnedgangen 3 mnd etter fødsel? Er så spent på om kiloene kommer til "ramle av" meg også. Fikk vite i går at jeg skal i bryllup i slutten av september og vil gjerne se noen lunder ok ut til da Vaske ham ut av deg, ja! Shake it! Vel.. Jeg har fortsatt 7,5 kg igjen eller no.. Av 28 kg.. Nå har det lissom stagnert litt. Disse siste sjokoladekiloene er slettes ikke morsomme Men tipper de får fart på seg når jeg får gått litt flere treningsturer. Og når jeg får mulighet til å trene litt mer alene, uten å gå med vogn. Ja, jeg skal være forlover i beg av august, så jeg MÅ komme meg ned til 55 kg igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1284 Del Skrevet 24. mai 2013 Vaske ham ut av deg, ja! Shake it! Vel.. Jeg har fortsatt 7,5 kg igjen eller no.. Av 28 kg.. Nå har det lissom stagnert litt. Disse siste sjokoladekiloene er slettes ikke morsomme Men tipper de får fart på seg når jeg får gått litt flere treningsturer. Og når jeg får mulighet til å trene litt mer alene, uten å gå med vogn. Ja, jeg skal være forlover i beg av august, så jeg MÅ komme meg ned til 55 kg igjen.. 55 kilo er jo ikke så mye. Kan være du ser smashing ut på 60 kilo også? Jeg trodde nemlig at jeg var tykk i mange år fordi jeg veide 60 kilo, men når jeg ser på bilder av meg nå så forstår jeg at jeg var temmelig blindt opptatt av et tall på vekta. Jeg brukte størrelse s i alt av klær, så hvorfor jeg jaktet på de magiske 55- kiloene vet jeg ikke (fikk beskjed om at jeg så syk og sliten ut når jeg en periode veide 56, av både venner og familie, litt sånn Bridget Jones når hun klarte å nå sin ønskevekt). Jeg er for øvrig bare 163 cm. Kan være du ser smashing ut på 55 altså, men alle årene jeg slanket meg og var fanatisk opptatt av vekt lærte meg i hvert fall det at vekt er et tall, det trenger ikke å reflektere det man ser i speilet. Men altså, du har mistet hele 20,5 kilo! Det er mye på kort tid (og alt er jo ikke akkurat baby og vannansamling i kroppen heller). Amming er virkelig en hver slankers drøm, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1285 Del Skrevet 24. mai 2013 Bare for å illustrere. Dette er meg når jeg veide omtrent 59-61 kilo. Jeg var aktiv blogger på den tiden og skrev mye om at jeg måtte ned i vekt igjen, fordi jeg var jo blitt så "lubben". Retrospektivt så er det lett å se at jeg var blindet av en imaginært bilde av meg selv som lubben fordi vekta "sa jo det", men jeg trente mye og spiste sunt så vekta gav nok ikke et helt riktig bilde. Ca. 61-62 kilo Ca. 59-60 kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 24. mai 2013 #1286 Del Skrevet 24. mai 2013 Bare for å illustrere. Dette er meg når jeg veide omtrent 59-61 kilo. Jeg var aktiv blogger på den tiden og skrev mye om at jeg måtte ned i vekt igjen, fordi jeg var jo blitt så "lubben". Retrospektivt så er det lett å se at jeg var blindet av en imaginært bilde av meg selv som lubben fordi vekta "sa jo det", men jeg trente mye og spiste sunt så vekta gav nok ikke et helt riktig bilde. Ca. 61-62 kilo Ca. 59-60 kilo Så flott du ser ut på begge bildene For meg ser det ikke ut som du trenger å være under 60 kilo uansett, men nå er det som du sier ikke vekta som spiller hele rollen her. Det er livsstilen og sammensetningen av fett og muskler- og selvsagt hvordan man selv føler seg som er viktig. Jeg likte kroppsbygningen min bedre når jeg trente og var på 62 kilo, enn rett før jeg ble gravid da jeg var 53 kilo. Så jeg skal satse på å føle meg bedre ved å trene styrke igjen når jeg kan etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. mai 2013 #1287 Del Skrevet 24. mai 2013 Det du sier er så riktig, Pyntestøv! Jeg veide 55 kg, og det var non-fit kropp. Men får jeg strammet opp litt (les: muskler), så ligger jeg nok fort på 60 kg Jeg er 1.64 m. Det er lissom for å sette seg et mål først og fremst, men det viktigste er at bolledeigen på magen blir borte, og at man føler seg vel Nå gleder jeg meg først og fremst til at buksene passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underverker Skrevet 24. mai 2013 #1288 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg har samme erfaring. Jeg veide 53 før jeg ble gravid og trivdes ikke med det og fikk heletiden høre at jeg var altfor tynn og blablabla. Jeg prøvde ganske hardt og gå opp i vekt uten å få det til. Noen sa også jeg var heldig for jeg ikke klarte å legge på meg, det er jo ikke særlig kjekt å høre heller når man faktisk ikke trives med vekten uansett. Fant en trivselvekt på 55-60 og er 163. Nå har jeg gått opp 12 kilo og håper faktisk på litt til slik at jeg ikke havner rett ned på 50 igjen om jeg får glupsk baby og fløtemelk. Er jo greit å ha litt å ta av også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #1289 Del Skrevet 25. mai 2013 Så flott du ser ut på begge bildene For meg ser det ikke ut som du trenger å være under 60 kilo uansett, men nå er det som du sier ikke vekta som spiller hele rollen her. Det er livsstilen og sammensetningen av fett og muskler- og selvsagt hvordan man selv føler seg som er viktig. Jeg likte kroppsbygningen min bedre når jeg trente og var på 62 kilo, enn rett før jeg ble gravid da jeg var 53 kilo. Så jeg skal satse på å føle meg bedre ved å trene styrke igjen når jeg kan etter fødsel Har i alle år tenkt at jeg må veie under 60 for å være slank, men har en data full av bilder som sier motsatt (selvfølgelig så jeg ikke det før etter jeg la på meg og ble gravid, haha). Jeg skal også trene styrke. Masse jogging (jeg liker det) og styrketrening, så håper jeg å finne tilbake til klesskapet mitt Det du sier er så riktig, Pyntestøv! Jeg veide 55 kg, og det var non-fit kropp. Men får jeg strammet opp litt (les: muskler), så ligger jeg nok fort på 60 kg Jeg er 1.64 m. Det er lissom for å sette seg et mål først og fremst, men det viktigste er at bolledeigen på magen blir borte, og at man føler seg vel Nå gleder jeg meg først og fremst til at buksene passer.. Ja, trener du en del styrke frem til august kan det være at du kun klarer å gå ned 3-4 kilo av de 7.5, men vil fortsatt se helt smashing ut. Ved god styrketrening (du hadde vel fått et ordentlig program av ei venninne, eller husker jeg feil?), så bytter man ut fett med muskler og vekta går ofte veldig sakte ned. Beste tipset mitt er å bruke målebånd og klær som rettesnor for vektnedgang Gleder meg også til klesskapet mitt passer igjen. Tror nok ikke det vil gjøre det før vi til Australia i februar, men da.... DA jäklar!!! Jeg har samme erfaring. Jeg veide 53 før jeg ble gravid og trivdes ikke med det og fikk heletiden høre at jeg var altfor tynn og blablabla. Jeg prøvde ganske hardt og gå opp i vekt uten å få det til. Noen sa også jeg var heldig for jeg ikke klarte å legge på meg, det er jo ikke særlig kjekt å høre heller når man faktisk ikke trives med vekten uansett. Fant en trivselvekt på 55-60 og er 163. Nå har jeg gått opp 12 kilo og håper faktisk på litt til slik at jeg ikke havner rett ned på 50 igjen om jeg får glupsk baby og fløtemelk. Er jo greit å ha litt å ta av også Da er vi like høye Skjønner det også er kjipt den andre veien. Virkelig kjipt. Folk har også en tendens til å fortelle tynne mennesker at de er nettopp det - tynne og at de bør spise mer. Jeg har to venninner som er veldig tynne begge to og de har fått høre det gjennom hele barndommen, samt sitt voksne liv, at de må legge på seg fordi de er aaaalt for tynne. Kjempehyggelig. Er jo det samme som å si at man burde slanke seg fordi man er aaaalt for tykk? I hvert fall i samme gate - det er sårende. Begge har, som deg, prøvd hardt, men det er vanskelig. Det får bli karamellpuddingsdietten på deg på slutten, hihi. Har lagt på meg 11,5 selv, og jeg håper derimot alt renner av for er så full av vann. Har hovne, vonde fingre som er så ille at jeg ikke klarer bevege dem når jeg våkner. Må pumpe dem i gang, rett og slett. Skal bli godt å ikke føle som jeg er en 29-åring, fanget i en 70-årings kropp altså: "leddgikt", vond rygg, svimmel og ør, som får makspuls av å hente posten . Sjarmerende nå helt på tampen altså . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #1290 Del Skrevet 25. mai 2013 ♥ Uker på vei: 39+2 ♥ Uker igjen: 1 uke...nøyaktig!! Wee.... ♥ Kjønn: Gutt ♥ Navn: Tror det blir Kasper altså, vi finner ikke noe bedre. Har vurdert Aleksander, bare synd det er så utrolig populært. ♥ Utålmodig: Ja, nå kan han bare komme altså. Er ikke akkurat sjarmøretappen dette og jeg er klar for et nytt kapittel ♥ Vektøkning: +11,5. En herlig miks av baby, fett og mye vann. ♥ Hodet ned: Ja. ♥ Hodet festet: Ja, jordmor klarte i hvert fall ikke bevege på det. ♥ Aktivitet innenifra: Det er aktive dager, og mindre aktive dager, men når han først setter i gang er det fascinerende å følge med på magen. Da tyter det ut kroppsdeler både her og der. ♥ Høygravid: Sprenggravid mener du vel? ♥ Søvn: Tror jeg har mye stresshormoner i kroppen nå, for sover ikke så godt om dagen. Første natt med ca. 8 timers søvn på en stund, deilig. ♥ Form: Sliten og trøtt, men fortsatt ved godt mot. ♥ Plager: Hyppig vannlating, tidvis hver 15 min. Ømme fingre, som jeg må "pumpe igang" hver morgen. Av og til opplever jeg at fingerleddene nesten har hoppet ut. Det er som å ha leddgikt. Er også vondt å gå på beina fordi de er så hovne og ømme. Ellers er det korsryggen som krangler, trolig bekkenløsning. ♥ Barnerom: Skal ligge inne hos oss, men vi har et rom vi etter hvert skal gjøre klart. ♥ Utstyr: Det aller meste er på plass. ♥ Mangler av utstyr: - Bæresjal (kjøpes etter fødsel, for da kan jeg, kjæresten og lillegull dra sammen og finne noe som passer oss perfekt) - Reiseseng (kjøper nok dette etter fødsel) ♥ Melk: Jess, ser ut som jeg har sopp på brystvortene, hehe. ♥ Matkikk: Syns maiskolber med smør og salt er godt om dagen, men lite som frister i det store og det hele. ♥ Kynnere: Ja, korte og intense, men har ikke mange av dem. Kommer når jeg er i aktivtet, så er nok bare kroppens måte å si at jeg skal roe meg ned. ♥ Tungt: Høres fortsatt ut som en kolspasient med influensa. ♥ Strekkmerker: JA! Fader!! Fått to små på høyre side. Håper det blir med disse altså. ♥ Tanker om fødselen: Grugleder meg, men mest gleder. Vil bare ha det overstått nå. ♥ Neste kontroll: Jordmortime 30/5, deretter er det overtidskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. mai 2013 #1291 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Heier på deg :danse: Gleder meg på dine vegne, dette blir spennende :icon_lol: :icon_lol: Lykke til med fødsel og alt som hører med !!!!!! Endret 26. mai 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #1292 Del Skrevet 26. mai 2013 Heier på deg :danse: Gleder meg på dine vegne, dette blir spennende :icon_lol: :icon_lol: Lykke til med fødsel og alt som hører med !!!!!! Takk skal du ha Fionel. Er ingen tegn på fødsel her, men en dag de nærmeste ukene skjer det jo... utrolig nok. Er veldig skrekkblandet fryd dette, med en dose fornektelse Ha en suuuuper uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. mai 2013 #1293 Del Skrevet 26. mai 2013 hehe det skjønner jeg ! MEn gud så spennende :D Og tenk så herlig, nå er det ikke lenge til han ligger i armene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. mai 2013 #1294 Del Skrevet 27. mai 2013 Åh, nå fikk jeg lyst på maiskolber! Gleder meg til det er mulig å få tak i ferske i butikkene igjen Hvordan føles det å være inne i de siste dagene/ukene med stoooor mage? Det var så fantastisk å legge seg på magen første natta etter fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 27. mai 2013 #1295 Del Skrevet 27. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. mai 2013 #1296 Del Skrevet 27. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. mai 2013 #1297 Del Skrevet 27. mai 2013 Hm, nå ble jeg spent også!! Har du noen som sladrer for deg? Greit å vite hvem som skal legge igjen spor ift for oss andre som er nysgjerrige og spente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #1298 Del Skrevet 28. mai 2013 Beklager jenter, ikke født enda. Eksamenmodus. Har eksamen på fredag så nå er det siste innspurt. Håper nå at jeg rekker den for da har jeg kun 1 eksamen å ta igjen til våren og det er veldig, veldig overkommerlig. Jeg har ingen sladrevenn Dine, kanskje noen har lyst til å være min? Du bør kanskje ikke være det fordi vi kan jo føde helt likt . Eller, det er kanskje veldig usannsynlig lell? Jeg tror jeg kommer til å føde i løpet av neste uke, trolig mot slutten. Her er det ingen tegn på at noe er på gang utenom litt mensenmurringer i går/natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 28. mai 2013 #1299 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er jo egentlig helt fantastisk godt planlagt: her tar du eksamen på fredag, og så er du mamma på... lørdag? Noe sånt? Bare å bøye seg i støvet for nøyaktig planlegging! Bare å si fra hvis du trenger en sladris som ikke har termin nå- jeg er jo hjemme og har ikke stort å ta meg til, annet enn litt småløping på ettermiddagen. Ellers har jeg stort sett pc innen rekkevidde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #1300 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er jo egentlig helt fantastisk godt planlagt: her tar du eksamen på fredag, og så er du mamma på... lørdag? Noe sånt? Bare å bøye seg i støvet for nøyaktig planlegging! Bare å si fra hvis du trenger en sladris som ikke har termin nå- jeg er jo hjemme og har ikke stort å ta meg til, annet enn litt småløping på ettermiddagen. Ellers har jeg stort sett pc innen rekkevidde Haha, ja, om barnet har arvet et snev av min planleggingsnevrose så kommer han på lørdag altså Jeg kan alltids prøve å lokke han ut da, men akkurat nå virker det som han har en greie for mørke, våte og tvangstrøyetrange rom. Kan ikke helt tilby han dette på utsiden. Går det bra med den lille og deg? Du er vel fembarnsmor du nå, hvordan føles det? Du har vel kanskje såpass store barn som kan hjelpe til med babyen? Kan sende deg en pm med nummeret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå