Gå til innhold

Prøvelykke

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Gjest airam90

Jeg har fikset blogg forresten. Var usikker på om jeg skulle velge "private" eller "only my friends can see". Valgte det siste, men da må man kanskje bli venn med meg for å se bloggen? Poenget var å lage en privat hvor jeg kunne selv velge hvem som ser hva jeg skriver. Da kan jeg poste litt mer fritt, enn hva jeg gjør her i dagboka.

Jeg har også tenkt å gjøre min privat etterhver. Tror det er du som må legge oss til som venn i dagboken din ellerno.

Grattis med 27 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk det til med Frøken Vims kyndige hjelp. Har nå lagt til alle de som jeg skriver med her inne. Hvis jeg har glemt noen er det bare fordi jeg er helt i ørska. Bare å be om tilgang om du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt å gjøre min privat etterhver. Tror det er du som må legge oss til som venn i dagboken din ellerno.

Grattis med 27 uker.

Takk!! :) Håper du har det bra, selv om du fikk litt kjedelige nyheter. Er sikker på at alt ordner seg jeg :klem:

Har forøvrig lagt deg til i bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det unna. 13 uker til termin og 10 til permisjon :strix:

Legen sykemeldte meg 20 % i 3 uker. Så får vi se. Tok en egenmelding i dag og sykedag i morgen,så blir en skikkelig langhelg på meg så jeg kan komme meg skikkelig :)

Nå må jeg snike litt i bloggen din. Har du lagt ut flere bilder av lillegull?

Så bra at du får litt fri nå :klemmer: Det trenger du! Du og baby er viktigst!!!

Har ikke lagt ut noe mer. Tenkte jeg skulle ta noen bilder av han idag eller imorgen, for må snart ut med dåpsinvitasjonene :):jepp: Så da kan jeg legge ut noen fler :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelse: 06.09.2012

Hjertet begynner å slå: 28.09.2012 eller 01.10.2012 (får ulike svar her)

Embryoet beveger seg: 25.10.2012

Embryoperioden er over, spiren er nå et foster: 01.11.2012

Indre organer er nå ferdig formet: 01.11.2012

Du er nå i 2.trimester: 15.11.2012

Risikoen for spontanabort avtar: 15.11.2012

Kvalmen avtar for de fleste: 22.11.2012

Fosterets hjerteslag kan høres med doppler: 26.11.2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28.11.2012

Fosteret svelger og tisser: 13.12.12

Ordinær ultralyd: 28.12.2012

Mange kjenner nå bevegelser fra barnet: 28.12.2012

Du er nå halvveis i svangerskapet: 10.01.2013

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 10.01.2013

Fosteret begynner å høre: 31.01.2013

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28.02.2013

Du er nå i 3.trimester: 07.03.2013

Mange fostre legger seg med hodet ned: 04.04.2013

Du regnes nå som fødeklar: 11.05.2013

Permisjonen starter: 11.05.2013

Antatt termin: 01.06.2013

Oi, er i tredje trimester neste uke. Som tiden flyyyyyyr nå gitt.

:sjokkert::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du får litt fri nå :klemmer: Det trenger du! Du og baby er viktigst!!!

Har ikke lagt ut noe mer. Tenkte jeg skulle ta noen bilder av han idag eller imorgen, for må snart ut med dåpsinvitasjonene :):jepp: Så da kan jeg legge ut noen fler :laugh:

Gleder meg til å se. Drømte faktisk i natt at jeg var på bloggen og fant dem, haha :ler:

Jeg har ikke blogg selv, men jeg leser veldig gjerne din :Nikke:

Så hyggelig. Så du hadde vært innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greie de listene der.. Kanskje jeg skal herme og få min egen inn i boken min, nå som jeg sitter på datan og faktisk kan streke over så det er lettere å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt Dine. Da ser man at tiden går fremover også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne lese bloggen din om jeg får lov :) Hvordan finner jeg den?

Så at du fant den :) Hadde allerede lagt deg til så du kunne lese den jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant :) Er ikke like lett å finne ting med mobilen som jeg bruker mest,men jeg bare trykket litt her og der så dukket den opp :)

Ha en strålende mandag, Pyntestøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant :) Er ikke like lett å finne ting med mobilen som jeg bruker mest,men jeg bare trykket litt her og der så dukket den opp :)

Ha en strålende mandag, Pyntestøv!

Du også Dyregod :klem:

Denne mandagen brukes til total avslapning her i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ligger lilleputt med hodet opp og ut! Det er helt merksnodig, for jeg kan kjenne hodet klart og tydelig. Måtte få kjæresten til å kjenne også. Han drev og romsterte noe fryktelig i natt, så har vel snudd seg. Håper han snur seg ned igjen snart, fordi han presser på det ømme punktet og innimellom gjør det så vondt at jeg skriker til her jeg sitter.

Men, det er greit så lenge lilleputt har det bra i magen. Blir fortsatt glad for hvert spark jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager meg en ny, personlig oversikt over hva som skjer fremover:

• 07/03 - Jordmortime
  • 07/03 - Starter på siste trimester
  • 13/03 - Ny 3D UL
  • 14/03 - Bursdag
  • 23/03 - Påskeferie i halvannen uke, weeeee
  • 04/04 - Legetime (blodprøve)
  • 04/04 - Mange fostre legger seg med hodet ned
  • 11/05 - Permisjonen starter

Fyller på listen underveis jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye bra som skjer med jevne mellomrom! :Nikke:

Er kjekt å ha litt å se frem til ja, så føles ikke ventetiden så lang.

Gratulerer med å være i ditt tredje trimester! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, nå er du jo i tredje trimester selv! :hoppe:

Ikke lenge før du kan begynne å tenke at det er uker igjen, og ikke måneder... Skal se det raser framover etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk, tredje og siste trimester. De første to har bare flydd avgårde, så regner med det siste vil gå minst like fort :)

Var hos jordmor i går. Har nok en gang symfysemål som er laaaangt over normalen (33 cm i uke 28), så ble henvist til ny UL for å sjekke ut hvorfor. Trolig er det slik jeg bærer ungen, men sånt må sjekkes ut uansett. Helt greit for meg det altså. Blir som en bonustitt på lillegull og det er helt ålreit .)

I dag måtte jeg stå opp kl. 07:00 fordi han sparket og dultet helt vilt i magen. Tror han snudde seg. Var så mye "leven" at jeg ikke fikk sove. På fridagen min. Jaja. Får i hvert fall mye ut av dagen når jeg står opp så tidlig.

Håper dere alle får en fin helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:ler: på fridagen din ja. Du får nyte fridagene dine nå til det fulle før lillegull kommer i hus, da blir det nokk travle dager på deg og tidligere morgener skal du se :) men hva vil vel være mer fantastisk enn å stå opp til sitt eget barn som lengter etter sin mamma? Enten i form av kose-baby-lyder, eller gråting. For han trenger trøst eller er sulten :hjerte:

Håper du nyter fridagen din og får kost deg en hel del! :) Om det så blir avslappet og rolig, eller litt mer effektiv dag :):klem: god fredag og god helg kjære deg!

Og ett lite jubel for tredje trimester :bolledeig:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...