Gå til innhold

Prøvelykke

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Har prøvd å se Dexter. Så en sesong, og så mistet jeg interessen. Men, har en venninne som har sett alle sesongene og nærmest hatt litt "sorg" over at det nå er ferdig. Hva skulle hun ta seg til nå, liksom? :laugh: Kjenner meg litt igjen i den følelsen selv, når man nærmer seg slutten på en serie eller en god bok.

Har du sett Forbrytelsen da? Om du er glad i spenningsserier? Det er jo krim, men også veldig, veldig spennende :)

Nei, jeg har ikke det. Kanskje jeg må se om jeg liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest airam90

Syns heller ikke Dexter var no særlig de første episodene. Men etterhvert ble det jo bedre :)

Syns det er litt sånn med alle serier, det tar seg opp litt etterhvert.

Meg og mannen er akkurat ferdig med Robin Hood faktisk, hihi. Før det så vi The Unit.

Nå står vi litt stille og lurer på hva vi skal se videre, han ville se Merlin, men jeg har sett så mange episoder spredt. Mulig vi ser Rome ellernoe i den duren. (ja jeg er glad i serier/film fra ting tilbake i tid) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Anbefaler dere å bruke Netflix på den amerikanske versjonen istedenfor den norske versjonen. Da får man tilgang til dobbelt så mye som den norske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg brukt den amerikanske versjonen? Gikk på netflix.com og det var aldri noe alternativ å bruke norsk eller amerikansk versjon.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest airam90

Ja, jeg mener det ikke funket på Safari. Jeg fikk det ikke til på min men fikk det til på Firefox, mannen bruker bare Firefox.

Vi bruker mest bare AppleTV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet kke engang hvordan jeg bruker Apple TV jeg... :sjenert: Vi har stasjonær Mac også, men bruker som sagt kun PS3 og padden når vi skal se på tv og sånn. Ifb Netflix da ;)

Hm, vet du om jeg kan laste ned Firefox på PS3 også? :klo:

Tror jeg laster ned Firefox på padden nå og ser hva som skjer videre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Vet kke engang hvordan jeg bruker Apple TV jeg... :sjenert: Vi har stasjonær Mac også, men bruker som sagt kun PS3 og padden når vi skal se på tv og sånn. Ifb Netflix da ;)

Hm, vet du om jeg kan laste ned Firefox på PS3 også? :klo:

Tror jeg laster ned Firefox på padden nå og ser hva som skjer videre, hehe.

Hmm, nei! Men mulig du finner det ut ved å google? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, godt tips Airam90, dette skal jeg sette kjæresten på sporet av :)

Hva er Appletv? Vi har bare PC og tablet, ikke noe mac og ipad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere laster ned hotspotshield så skjuler den ip adressen, og lar dere se serier fra amerikanske nettsider :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhhhh, nå har kjæresten et oppdrag i kveld gitt. Tusen takk for råd Airam90 og Stine889 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, her er det jwg sm må gjøre sånt, for mannen har ingen anelse på data, så skal vi ha hotspotshield så er det jeg som må fikse det.. Prøvde å laste ned firefox i går på padden, men det gikk ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad jeg bare kan lempe alt teknisk over på mannen. Var hardt de årene jeg var singel altså, haha :ler:

Forresten, her er magen i dag, 22+0:

post-62501-0-07898300-1359024580_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 22 uker! :strix:

Du er jo super-snasen, Pyntestøv! Fine magen din!!

Her er det også jeg som er den tekniske, gitt.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Hihi, jeg er litt teknisk. Men mannen har ansvaret for den biten da han er hakket mer teknisk enn meg.

Veldig greit å være to om det også egentlig, for da er jeg ikke så hjelpesløs når han er borte :)

Utrolig fin mage!! :gravid:

Sånn perfekt gravidmage det der!!!

Er det bare jeg som er flat der med navelen, ikke helt buet?! Om dere skjønte? :fnise:

Får legge ut nytt bilde jeg, men sliter dessverre med å legge ut bilder. Ingenting fungerer :( Får ikke til å legge ut bilder som jeg allerede har lagt ut for å se om det gikk.... Sukk... Hva gjør jeg da liksom :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg er litt teknisk. Men mannen har ansvaret for den biten da han er hakket mer teknisk enn meg.

Veldig greit å være to om det også egentlig, for da er jeg ikke så hjelpesløs når han er borte :)

Utrolig fin mage!! :gravid:

Sånn perfekt gravidmage det der!!!

Er det bare jeg som er flat der med navelen, ikke helt buet?! Om dere skjønte? :fnise:

Får legge ut nytt bilde jeg, men sliter dessverre med å legge ut bilder. Ingenting fungerer :( Får ikke til å legge ut bilder som jeg allerede har lagt ut for å se om det gikk.... Sukk... Hva gjør jeg da liksom :vetikke:

Jeg fikk ikke lagt ut større bilder enn 15 kb tilslutt, jeg.. Så jeg har lagt bilder inne på bloggen.. Hva med å opprette en blogg og ha alle bildene dine der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...