Mafalda Skrevet 14. januar 2013 #641 Del Skrevet 14. januar 2013 Her er et lite bilde av meg som spiller Thorbjørn Egner for lilleknøtt. Stakkars, her er det bare å starte og sende inn bekymringsmeldinger folkens, for han her kommer til å vokse opp med en forkjærlighet for andre verdenskrig og konspirasjonsteorier: Nå lo jeg høyt her jeg sitter på jobb! Og litt av en beskrivelse av Københavnturen, det hørtes deilig ut- selv om ikke alt ble som forventet. Og grattis med A på eksamen, det er jo strålende! Krysser fingrene for at neste og siste også går knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #642 Del Skrevet 14. januar 2013 Nå lo jeg høyt her jeg sitter på jobb! Og litt av en beskrivelse av Københavnturen, det hørtes deilig ut- selv om ikke alt ble som forventet. Og grattis med A på eksamen, det er jo strålende! Krysser fingrene for at neste og siste også går knirkefritt Hahaha, bra min kamp med thaimaten og badekaret er til forlystelse Man må nesten se det komiske i situasjonen fremfor det tragiske . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. januar 2013 #643 Del Skrevet 14. januar 2013 Åh har du også belly buds? jeg har ikke fått brukt mine enda. Lurt på hva jeg skal spille for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #644 Del Skrevet 14. januar 2013 Åh har du også belly buds? jeg har ikke fått brukt mine enda. Lurt på hva jeg skal spille for dem Jeg spiller mine barndomsminner for han jeg, så det går mest i Thorbjørn Egner og andre koselige barnesanger Mozarteffekten er visst bare tull, så spill det du liker selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 14. januar 2013 #645 Del Skrevet 14. januar 2013 Gratulerer med A på eksamen!!!!! Københavnturen hørtes jo skikkelig digg ut da! Egenltig hørtes det ganske digg ut uten shopping, bare kjærestekos! Hihi, i butikken jeg jobber i spiller vi bare sånn gammel barnemusikk! Love it! Så det skal spilles for han også, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #646 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulerer med A på eksamen!!!!! Københavnturen hørtes jo skikkelig digg ut da! Egenltig hørtes det ganske digg ut uten shopping, bare kjærestekos! Hihi, i butikken jeg jobber i spiller vi bare sånn gammel barnemusikk! Love it! Så det skal spilles for han også, hihi Sånn sett jeg har på bildet er skikkelig koselig i hvert fall. Sikkert et produkt man ikke trenger, sånn egentlig, men jeg har en skikkelig kosestund jeg når jeg legger meg på sofaen og spiller for den lille Akkurat nå er det virkelig sparkefest i magen. Det er nesten så den vibrerer, så tror han snudde skikkelig på seg et par ganger, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #647 Del Skrevet 15. januar 2013 Kjente to ganger i går, og én gang så langt i dag spark utenpå magen! Det er jo helt magisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 15. januar 2013 #648 Del Skrevet 15. januar 2013 Så herlig at du endelig kjenner spark! Det er helt magisk ja Jeg blir helt i lykkerus hver gang jeg kjenner. Og det har begynt å bli hver kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #649 Del Skrevet 15. januar 2013 Så herlig at du endelig kjenner spark! Det er helt magisk ja Jeg blir helt i lykkerus hver gang jeg kjenner. Og det har begynt å bli hver kveld Kjenner han beveger seg mye rundt i magehuset om dagen, men er noe helt ekstra når man kjenner det utenpå magen. Da må jo lillegull være sterk, for jeg har både morkaka og litt spekk foran som han skal sparke igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #650 Del Skrevet 16. januar 2013 Bøllefrøet våknet til liv nå og sparker så hardt han kan i truselinningen. Foreløpig er det jo bare søtt, men jeg ser for meg at sparkebonanzaen mister litt av sin sjarm etter hvert. Min mor måtte faktisk sitte og holde igjen når jeg prøvde å briste ribbeina hennes. Jeg var slik en herlig baby altså. Først prøver jeg å skade min mamma fysisk. Når det ikke gikk så prøvde jeg psykisk - spedbarnskolikk, av verste sort. Jeg skrek fra morgen til kveld, og holdt ikke bare mamma og pappa våken, men også tante og onkel som bodde i etasjen over - score! Sov best om jeg ble bært, noe jeg regner med var kjempestas siden jeg var en kjempeblubb . Har forøvrig begynt å slite litt med rygg/korsrygg. Vurderer å kjøpe et støttemagebelte for gravide, men er det noe tess? Og hvilke merke/modell skal jeg i så fall velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 16. januar 2013 #651 Del Skrevet 16. januar 2013 Bøllefrøet våknet til liv nå og sparker så hardt han kan i truselinningen. Foreløpig er det jo bare søtt, men jeg ser for meg at sparkebonanzaen mister litt av sin sjarm etter hvert. Min mor måtte faktisk sitte og holde igjen når jeg prøvde å briste ribbeina hennes. Jeg var slik en herlig baby altså. Først prøver jeg å skade min mamma fysisk. Når det ikke gikk så prøvde jeg psykisk - spedbarnskolikk, av verste sort. Jeg skrek fra morgen til kveld, og holdt ikke bare mamma og pappa våken, men også tante og onkel som bodde i etasjen over - score! Sov best om jeg ble bært, noe jeg regner med var kjempestas siden jeg var en kjempeblubb . Har forøvrig begynt å slite litt med rygg/korsrygg. Vurderer å kjøpe et støttemagebelte for gravide, men er det noe tess? Og hvilke merke/modell skal jeg i så fall velge? Hihi, ja tror ikke sparkene kommer til å bli like behagelige om noen uker gitt. Hihi. Igår sparket han meg faktisk ganske hardt midt i navelen, skvatt til og med fordi det gjorde vondt. Jeg har en overfølsom navel, hater å ta på den, esj! Har selv lurt på det med støttebelte, går litt sånn på skakke allerede merker jeg, haha. Ser ut som en gammel kjerring fremfor en som er høygravid. Er liksom ikke vagging, mer subbing Idag drar vi til London, gruer meg litt til flyturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #652 Del Skrevet 16. januar 2013 Hihi, ja tror ikke sparkene kommer til å bli like behagelige om noen uker gitt. Hihi. Igår sparket han meg faktisk ganske hardt midt i navelen, skvatt til og med fordi det gjorde vondt. Jeg har en overfølsom navel, hater å ta på den, esj! Har selv lurt på det med støttebelte, går litt sånn på skakke allerede merker jeg, haha. Ser ut som en gammel kjerring fremfor en som er høygravid. Er liksom ikke vagging, mer subbing Idag drar vi til London, gruer meg litt til flyturen. Har en pute frempå magen (morkaka), så sparkene er ikke vonde.... der. Men, har sparker jo en del utenfor merker jeg, spesielt ned mot truselinningen (hvor han også lå og sparket mot på UL, men da kjente jeg det ikke). Så, jeg kommer nok til å skvette på meg om han finner det for godt å bruke blæra mi som fotball Må vel gå til innkjøp av Tena Lady . God tur til London! Ha med en liten pute til ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 16. januar 2013 #653 Del Skrevet 16. januar 2013 Har en pute frempå magen (morkaka), så sparkene er ikke vonde.... der. Men, har sparker jo en del utenfor merker jeg, spesielt ned mot truselinningen (hvor han også lå og sparket mot på UL, men da kjente jeg det ikke). Så, jeg kommer nok til å skvette på meg om han finner det for godt å bruke blæra mi som fotball Må vel gå til innkjøp av Tena Lady . God tur til London! Ha med en liten pute til ryggen? Hihi, igår sprang jeg på do heletiden. Tydelig at han hadde fest inni der igår, for han sparket jo alle veier. Hm, det var ikke dumt!! Tar med en liten pute, tror nok det er veldig lurt ja! Takk for tips!! Er så glad for at du endelig kjenner spark! Bare vent, det blir nok bare sterkere og sterkere skal du se! Ha en fin helg når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #654 Del Skrevet 16. januar 2013 Hihi, igår sprang jeg på do heletiden. Tydelig at han hadde fest inni der igår, for han sparket jo alle veier. Hm, det var ikke dumt!! Tar med en liten pute, tror nok det er veldig lurt ja! Takk for tips!! Er så glad for at du endelig kjenner spark! Bare vent, det blir nok bare sterkere og sterkere skal du se! Ha en fin helg når den kommer! Ja, veldig deilig å kjenne spark (har vært fest i en time i strekk inni magen nå, hva er det jeg mater han?). Men, jeg kjenner det jo ikke hele tiden, ofte kan det gå mange timer mellom de gangene jeg kjenner liv. Det kommer nok av en kombinasjon av at han tidvis er et sovetroll og morkakas uheldige (eller, kanskje heldige?) plassering. Har lest om de som ikke har kjent det før uke 25! Glad jeg kjente det allerede i uke 20 Håper du får en skikkelig fin kjæresteferie til London altså. Er så godt å reise bort sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 16. januar 2013 #655 Del Skrevet 16. januar 2013 Hihi, ja etter det jeg har hørt så er uke 20 som førstegangsgravid tidlig å kjenne spark uansett morkakens plassering tror jeg. Så du henger absolutt ikke langt etter Takk for det, det skal nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. januar 2013 #656 Del Skrevet 16. januar 2013 Så herlig med babysparking i magen, uansett blæra eller ei Så på ultralyden selv igår at den ene lå med beina godt plassert til å sparke så godt han kunne rett i blæra! Ikke rart det lekker her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #657 Del Skrevet 17. januar 2013 Så herlig med babysparking i magen, uansett blæra eller ei Så på ultralyden selv igår at den ene lå med beina godt plassert til å sparke så godt han kunne rett i blæra! Ikke rart det lekker her.... Vært på UL sier du? Nå må jeg inn å titte i dagboka din Og ja, når de leker fotballkamp med blæra kan det fort bli noen lekkasjer. Herlig å være gravid, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. januar 2013 #658 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvor får du den oversikten fra? Den hvor du har masse datoer og til slutt ender på termindato... finner bare babyverden sin jeg, men den inneholder mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #659 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvor får du den oversikten fra? Den hvor du har masse datoer og til slutt ender på termindato... finner bare babyverden sin jeg, men den inneholder mindre Jeg bare søkte opp flere og kombinerte de jeg Husker ikke lenger fra hvor dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. januar 2013 #660 Del Skrevet 17. januar 2013 Da skjønner jeg det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå