Gå til innhold

Prøvelykke

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Så koselig med hjertelyd :rodmer: Kjenner ikke hvor livmoren er jeg :sjenert: Bare lært meg til hvor de ligger...

Alt er nok i skjønneste orden med den lille inni magen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra :D hjertelyd :blomst: :blomst: :blomst::hug:

Fantastisk!! :) Lykkelig nå:) Kjente noe jeg trodde var spark i morges, men kan ha vært luft også :ler: Gleder meg til å kjenne der på ordentlig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hjertelyd :rodmer: Kjenner ikke hvor livmoren er jeg :sjenert: Bare lært meg til hvor de ligger...

Alt er nok i skjønneste orden med den lille inni magen din! :klem:

Jeg kjenner den som en hard klump. Om jeg tar feil så håper jeg at jordmoren min kan lære meg det, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner kjæresten min også at jeg har en hard klump nederst på magen. Han kommenterte det i går. Veldig moro. Nå er det ikke lenge til jeg får en ordentlig hard og rund gravidmage, weee. Og kjenner spark! Det gleder jeg meg sånn til. 17 uker i dag. Tiden flyr egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen i går, 16+6. Husk at jeg hadde litt ekstra på magen før jeg ble gravid, så litt er fett som skyves frem, men nå kan jeg tydelig kjenne livmoren og som jeg skrev over, det kan kjæresten også :)

post-62501-0-64900400-1356002314_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage du har fått :) Min begynner å komme seg litt nå! Etter jula er den sikkert mye større :fnise:

Riktig god jul til deg og dine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, stikker innom en tur jeg også! :vinke:

For en fin, spenstig liten mage du har fått deg. Ordentlig flott er du! Og skal se den begynner å røre skikkelig på seg i løpet av jula- hvis den da ikke blir slått ut av all den gode julematen :ler:

Ha en koselig jul, Pyntestøv, med mage og kjæreste!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen og fortsatt god jul og godt nyttår :):hjerte:

Nå er det bare 1 dag til ultralyd. Faktisk 24 timer til når jeg skriver dette!! Hurra! Kjæresten gleder seg også. Prøvde forøvrig doppleren igjen på tirsdag og fikk høre et galopperende hjerte. Var oppe i 160 slag, er vanligvis rundt 130-140. Han turnert sikkert bare litt :ler: Magen vokser stadig, men vet ikke om jeg har kjent liv. Hadde en leamusfølelse i går, men er vanskelig å vite. Blir spennende å se om han sparker på ultralyd og om jeg kjenner noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen og fortsatt god jul og godt nyttår :):hjerte:

Nå er det bare 1 dag til ultralyd. Faktisk 24 timer til når jeg skriver dette!! Hurra! Kjæresten gleder seg også. Prøvde forøvrig doppleren igjen på tirsdag og fikk høre et galopperende hjerte. Var oppe i 160 slag, er vanligvis rundt 130-140. Han turnert sikkert bare litt :ler: Magen vokser stadig, men vet ikke om jeg har kjent liv. Hadde en leamusfølelse i går, men er vanskelig å vite. Blir spennende å se om han sparker på ultralyd og om jeg kjenner noe da :)

Hihi, så spennende!!!

Gleder meg til oppdatering fra deg etter UL-en :)

God jul og godt nyttår til deg og forresten, håper du har kost deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk kjempebra!! :strix: En liten gutt, som for det meste sov som en liten ball, haha. Nektet å bevege seg, bare la seg bedre til. Så helt frisk og fin ut. Er 18+1, så tickeren stemmer. Og jo, morkaken foran, så jeg vil ikke kjenne liv på leeeenge. Men, alt i alt en fin opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en frisk liten guttepjokk :strix:

Kjedelig med morkaken foran da, men godt å vite at det er derfor du ikke kjenner noe enda :jepp:

Tenk at du er 18 uker allerede da? :sjokkert: Synes ikke det er lenge siden du var i uke 7....!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :klem::hjerte:

Vi har stor navnekrig på gang, men har to navn vi er litt enige om: Kasper og Henrik. Oliver utgår, er for populært. Har snust på Oskar også forøvrig :)

Til dere som skal på UL snart: masse lykke til! Er så gøy, og rørende :)

Nå er det bare å vente fremover. Tenk! 18 uker ja. Syns det har gått så fort. To uker til jeg er halvveis, rimelig sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...