AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Den siste uka hart jeg vært plaget av diverse ting; Feber; har ikke fått målt feberen, men de siste 3-4 dagene har jeg hatt redusert almenntilstand, svettet laaangt mer enn vanlig, urinen er mørkere, og jeg har også våknet de siste to nettene av å være gjennomvåt av svette Redusert matlyst: Får ikke i meg noe særlig med mat. Igår spiste jeg feks 1 halvt knekkebrød, 2 skjeer ris med litt bali kyllinggryte saus, 2 plommer, 1 god morgen yoghurt og 70g sjokolade til kvelds"kosen". Svimmelhet: Kan henge sammen med manglende matinntak, men er fryktelig irriterende " Vond hals: har vondt i halsen, nærmest slik at det føles som om den er hovnet og puster dermed tungt. Idag har jeg mistet stemmen helt. Noen som har noen tips til hva dette kan være? Har begynt å ta ProbIfrisk for rett over 1 uke siden, men dette skal jo hjelpe for immunforsvaret:/ Anonym poster: 66c47239140dae3fa5c4d8aab7334a39
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Synes det høres ut som om det er en forkjølelse du har fått deg Evt. at du kanskje brygger på influensa. Vet ihvertfall at jeg får alle disse når jeg holder på å få influensa, men da ofte med sårhet i muskler. Hvis du er urolig ta kontakt med legen din Men sov mye og få i deg mye væske! Anonym poster: c239537f1abe0fd057125cb677cb13fc
Rakkerunge Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Høres ut som kraftig forkjølelse/influensa. At urinen er mørkere kommer nok av at du sannsynligvis også drikker mindre enn vanlig. Svimmelheten skyldes nok feber, lite mat, lite væske og rett og slett redusert allmenntilstand. Ikke uvanlig. Halsen - hovne mandler er jo veldig vanlig. Det kan selvsagt også hende du har pådratt deg en halsinfeksjon. Ta deg en tur til legen du, så får du både konkrete svar og blir beroliget ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå