Gå til innhold

Smileyene failer, hurra.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker at smileyene her inne failer og folk bare får opp spørsmålstegn.

Jeg kjenner at det gleder meg ned i dypet av min sjel.

Vær så snill moderatorer, ikke fiks det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker at smileyene her inne failer og folk bare får opp spørsmålstegn.

Jeg kjenner at det gleder meg ned i dypet av min sjel.

Vær så snill moderatorer, ikke fiks det.

Uenig, håper inderlig det blir fixet av teknisk ansvarlig. Jeg er veldig avhengig av smileyene, for det gir innleggene mine ekstra mening, eller for å understreke noe og uten smiley er det som å gå ut en vinterdag i minus 20 kun iført sommerklær, man føler seg så naken, så forfrossent, så utstøtt, så feil, så mangelfullt, så sjeleløst, så fortapt, så tomt, sååååå.... :trist::lete::forvirra::forvirret::grine::overrasket::murvegg::sur::fryser::daane::sno:

Men nå merker jeg, etter å ha kommet over det første sjokk-fasen over at smileyene ikke fingerer, så begynner sinnet å melde sin ankomst... :balltre::nei::kjefte::trampe::frustrert::sinna::kjempesinna:

Jeg vil ha smileyene tilbaaaakeeee!

Anonym poster: 793618360d87e2982e817f80a5664abd

• Liker 8
Skrevet

Uenig, håper inderlig det blir fixet av teknisk ansvarlig. Jeg er veldig avhengig av smileyene, for det gir innleggene mine ekstra mening, eller for å understreke noe og uten smiley er det som å gå ut en vinterdag i minus 20 kun iført sommerklær, man føler seg så naken, så forfrossent, så utstøtt, så feil, så mangelfullt, så sjeleløst, så fortapt, så tomt, sååååå.... :trist::lete::forvirra::forvirret::grine::overrasket::murvegg::sur::fryser::daane::sno:

Men nå merker jeg, etter å ha kommet over det første sjokk-fasen over at smileyene ikke fingerer, så begynner sinnet å melde sin ankomst... :balltre::nei::kjefte::trampe::frustrert::sinna::kjempesinna:

Jeg vil ha smileyene tilbaaaakeeee!

Ser jo dessverre ut som om du fikk ønsket ditt oppfylt, sukk...

Skrevet

*fnis*

Selvfølgelig akkompagnert av en passende smiley

:fnise:

Anonym poster: 6a7486cd7e01f0b49e0e7b75bc45c00f

Skrevet

Eigentleg er eg heilt einig med deg i dette, Sebastianen - eg synest det er ein uting alltid å måtte ha med ein masse smiley'ar når ein skriv. Men diverre vert det ein vane, og eg opplev at når eg ikkje brukar dei, tek folk innlegga mine meir negativt enn dei var meint. Men det er jo eit problem, når ein skal skrive ein akademisk tekst, og så leitar ein etter blunkesmiley'en ;) Dårleg vane!

• Liker 2
Skrevet

Eigentleg er eg heilt einig med deg i dette, Sebastianen - eg synest det er ein uting alltid å måtte ha med ein masse smiley'ar når ein skriv. Men diverre vert det ein vane, og eg opplev at når eg ikkje brukar dei, tek folk innlegga mine meir negativt enn dei var meint. Men det er jo eit problem, når ein skal skrive ein akademisk tekst, og så leitar ein etter blunkesmiley'en ;) Dårleg vane!

Jeg er både og, selv om man nok kan tro at jeg er en av de som liker å "drukne" innlegg i smileys (det var jeg som skrev innlegg nr 2 i denne tråden, fylt til randen av smiley's). :sprettert: (erte-mood)

Jeg tror av og til så kan smileyene bidra til å gi et innlegg litt "liv", for ellers kan det fort se litt "nakent" uten smiley. Spesielt når det kommer til humoristiske innlegg. Eller som jeg skrev sist, at smileyene kan bidra til å understreke noe eller for å avverge sur stemning, spesielt hvis to debattanter er på randen til å begynne å krangle som busta fyker, eller når en er ironisk/ sarkatisk (ikke alltid lett å se at brukerne er ironisk/ sarkatisk) = krangling, da er greit å ha en smiley som kan bidra til å dempe opp litt for stemningen, det har jeg sett skje før, så jeg mener smiley'ene absolutt har sin misjon.

Men jeg har også sett de som har nærmest druknet innlegg med smiley, og med det skade sitt budskap, fordi fokuset blir feil (brukerne irriterer seg over det overdrevne bruk av smiley, man ser kun smiley etc), så det finnes alltid en mellomting.

Men nå skal jeg ut i :regn:

Skrevet

Hvor har det blitt av vår kjære Happy?

http://forum.kvinneg...fault/Happy.png

Anonym poster: 6f7db7eab94d11257312e8a1bdab701d

Test :happy:

Skrevet

Hvor har det blitt av vår kjære Happy?

http://forum.kvinneg...fault/Happy.png

Den finnes da, jeg testet det i sted ved å skrive inn semikolon(:) happy semikolon (:)

Da kom det opp, eller var det denne du tenkte på :hoppe: ?

Skrevet

Test :happy:

Der var'n, ja. Men hvorfor er den død i menyen? :sad: Ser ut som de har byttet navn fra Happy til happy og glemt å endre det. :unsure:

Skrevet

Der var'n, ja. Men hvorfor er den død i menyen? :sad: Ser ut som de har byttet navn fra Happy til happy og glemt å endre det. :unsure:

Ser det også, og slikt må jo de si i fra om, mange som gjør som meg og skriver slik :happy: i stedenfor å lete opp og ned i kolonnen :(

Men det skal dog sies, at smiley'en ikke har forsvunnet gjorde meg :hoppe:

Skrevet

Ser det også, og slikt må jo de si i fra om, mange som gjør som meg og skriver slik :happy: i stedenfor å lete opp og ned i kolonnen :(

Men det skal dog sies, at smiley'en ikke har forsvunnet gjorde meg :hoppe:

Edit: skriver slik :smiley:...(skrev inn happy, og da kom det fjeset frem i stedenfor ord :gjeiper:)

Skrevet

Jeg bruker ikke smileys , men kan godt skrive f.eks ( så glad at jeg stikker en stangselleri opp nesa ) i parantes f.eks . Jeg synes smileyene gjør ting plattere, og at de ofte misforstås.

Skrevet

Edit: skriver slik :smiley:...(skrev inn happy, og da kom det fjeset frem i stedenfor ord :gjeiper:)

Må man huske hva alle smilyene heter nå da :gape:

Jeg skulle ønske de kunne legge smileyene i et skjema sånn at man ser alle på en gang. Jeg må scrolle i evigheter for å finne enkelte av de jeg liker. Nå har de endret på rekkefølgen igjen.

Skrevet

Jeg bruker ikke smileys , men kan godt skrive f.eks ( så glad at jeg stikker en stangselleri opp nesa ) i parantes f.eks . Jeg synes smileyene gjør ting plattere, og at de ofte misforstås.

Så fremstår du også som en ganske morsk person, men kanskje det stemmer? :happy:

Skrevet

Så fremstår du også som en ganske morsk person, men kanskje det stemmer? :happy:

Nei, jeg er en sprudlende person ( det er sant for #%^*+=) men ikke kose mose smiley typen .

Skrevet

Må man huske hva alle smilyene heter nå da :gape:

Jeg skulle ønske de kunne legge smileyene i et skjema sånn at man ser alle på en gang. Jeg må scrolle i evigheter for å finne enkelte av de jeg liker. Nå har de endret på rekkefølgen igjen.

Ja, jeg så at de hadde endret på rekkefølgen igjen :kjefte:

Tidligere så baserte jeg smileyene på hvor de lå (husket dem "automatisk" etter å ha merket meg hvor de lå, og kunne dermed scrolle meg kjapt frem til den smiley'en jeg ville bruke), men etterhvert så gikk jeg over til å begynne å memorere navn på de mest brukte smiley'ene og bruke semikolon både foran og bak, så vips!

Men det letteste (og beste) hadde vært om det var lagt inn en slik innstilling at det alltid var de ti mest brukte smiley'ene som kom opp på kolonnen for hver enkelt bruker, f.eks, jeg som ofte bruker :skratte:-smiley'en, kunne jo denne vært på topp, mens denne :gjeiper: som er nest mest brukt, kunne ligget som nr 2...men spørs om det blir for avansert for teknisk ansvarlig å ordne? :kaffekopp:

Skrevet

Ja, jeg så at de hadde endret på rekkefølgen igjen :kjefte:

Tidligere så baserte jeg smileyene på hvor de lå (husket dem "automatisk" etter å ha merket meg hvor de lå, og kunne dermed scrolle meg kjapt frem til den smiley'en jeg ville bruke), men etterhvert så gikk jeg over til å begynne å memorere navn på de mest brukte smiley'ene og bruke semikolon både foran og bak, så vips!

Men det letteste (og beste) hadde vært om det var lagt inn en slik innstilling at det alltid var de ti mest brukte smiley'ene som kom opp på kolonnen for hver enkelt bruker, f.eks, jeg som ofte bruker :skratte:-smiley'en, kunne jo denne vært på topp, mens denne :gjeiper: som er nest mest brukt, kunne ligget som nr 2...men spørs om det blir for avansert for teknisk ansvarlig å ordne? :kaffekopp:

Sånn burde det vært ja. De jeg brukte mest før har jeg gitt mer eller mindre opp siden de ligger langt bak i leksa og jeg ikke husker hva de heter. Ser at veldig mange bruker Happy med stor H og at den fortsatt ikke virker. Håper de snart får fikset dette, selv om det er vondt for Sebastianen. :sleep:

• Liker 1
Skrevet

Sånn burde det vært ja. De jeg brukte mest før har jeg gitt mer eller mindre opp siden de ligger langt bak i leksa og jeg ikke husker hva de heter. Ser at veldig mange bruker Happy med stor H og at den fortsatt ikke virker. Håper de snart får fikset dette, selv om det er vondt for Sebastianen. :sleep:

Enig, synes til og med vi skulle ha hatt fler smiley'er, jeg.

Gjerne en slik som f.eks en som gir en gave, og denne åpner gaven og ut kommer en svær boksehanske som bokser mottakeren rett ned, eller en en "jeg-er-uskyldig"-smiley, eller "jeg-hater-smileys"-smiley etc.

Nå stikker jeg og :tanpuss:

Skrevet

Funker :) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...