Gjest blondiie Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hei. Jeg har kjøpt meg en olje som heter Udo's Choice. Skulle egentlig kjøpe meg en nattlysolje, men siden jeg kun skulle ha den pga. hudproblemer, anbefalte butikkdamen heller Udo's choice. Hun sa masse positivt om den, så var ikke noe tvil på om jeg skulle kjøpe den. Men så søkte jeg litt på internett og der stod det masse negativt, og at man ikke skulle bruke den! Da ble jeg litt redd... Så da bare lurer jeg på om det er noen her som har prøvd den før, og har erfaringer med den?
Gjest milk Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Hvis du har kviser bør du unngå omega6, og få i deg mer omega3 på en annen måte.
Meridian Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Om du har hudproblem vil jeg heller anbefale deg å spise deg fin igjen. Som AB over skriver, er det viktig å spise omega3, og å kutte ned på omega6. Jeg vet ikke så mye om Udos choice, har hørt både postitiv og negativ om den. Selv sverger jeg til å spise sunn og næringsrik mat som er rett for kroppen + å drikke masse vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå