Gå til innhold

hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herrejemini, så utrolig barnslig å ikke ta telefonen, bare for at han skal smake sin egen medisin. Blir det mindre konflikter av det da?

Først ble du sykt sjalu fordi en vennine skrev hun savnet ham (det er vel lov å savne venner?), og dro det sannsynligvis helt ut av proposjoner...

Så når han skjønner at han må skjule vanlig kontakt med venner, fordi du blir utrolig sjalu og skaper deg historier om utroskap pga en beskjed om savn, tar du det som et tegn på at du ikke kan stole på ham.

Det er da ikke rart han skjuler kontakt med venner, hvis du blir sjalu av det og lager drama for noe som er ingenting? Ingen liker drama, menneske!

Nå driver du bare å fyrer opp under deg selv for absolutt ingenting, for ja det er ingenting at han ikke svarer på tlf når han er syk og vil sove.

Slutt med dramatisering av hver minste lille ting, så gjør du livet ditt hundre ganger bedre.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar! Når du skriver : kom deg vekk, er det noe spesielt han har gjort som får deg til å si det, eller helheten av det jeg har skrevet?

Tror du han lyver? Eller tenker du mer at han evner ikke å tenke så mye på meg, at han tenker mest på seg selv som du skrev? At f.eks å bare skrive en sms, ikke svare når jeg ringte, var/er ego?

Vi er begge 30+.

ts

Jeg svarte som jeg gjorde fordi det ser ut som du er langt over normalt mistenksom og plager deg selv (og han) Det er godt mulig du har god grunn til å tenke og gjøre det du gjør, ingen av oss kan vite det sikkert, men det høres ut som om dette er et sånt vondt forhold som man lett "sitter fast i" altfor lenge.

Uansett hva han har gjort eller ikke, det du skriver sier noe om at dere sammen ikke fungerer.

Skrevet

Hei! Jeg har veldig forståelse for din frustrasjon. Virker rart at han oppfører seg slik. Har du hørt noe fra han nå?

Skrevet

til syvende å sist må du vise han tillit vist dere skal være ilag.

så får du heller vente å se om han missbruker tilliten:)

sannheten kommer for en dag før eller siden, så viser det seg at han lyver til deg, finner du nok ut av det:)

Skrevet

Hei! Jeg har veldig forståelse for din frustrasjon. Virker rart at han oppfører seg slik. Har du hørt noe fra han nå?

Hei og takk

Hei og takk for svar! Godt at noen forstår...

Jo, vi har snakket sammen. Han sier han var dårlig, jeg trodde han etterhvert, men så kommer det en snikende følelse innimellom som gjør at jeg har så problemer med å stole på han. Han ringte seint på ettermiddagen neste dag.

Det som og er vanskelig er at hver gang jeg evt tar opp et problem med han, trekker han seg unna og gjør det ubehagelig og nærmest umulig å nærme seg det problemet. Det får meg til å tenke at han lyver, ja at han skjuler noe for meg.

Det jeg spesielt sliter med, er måten han beskrev meg på til sin "venninne" en god stund tilbake. Jeg skriver "venninne" i anførsel fordi jeg så en samtale de hadde før han møtte meg, og der virket han rimelig interessert, måten han ga henne komplimenter på osv. Dette begynner å bli mange mnd siden, men jeg tenker ofte at hvis han først kan gå bak ryggen min en gang, kan han gjøre det igjen.

Hvordan hadde andre her reagert på hvis typen din gikk bak ryggen din i form av å si at du ( hans kjæreste ) blir sint hvis han har kontakt med ei, og at han ber henne ikke vise mld han sender henne? Jeg har ikke hindret de å ha kontakt, jeg aner ikke hvem hun er engang, jeg bare reagerte på måten han snakket om meg på...

Når han da plutselig blir utilgjengelig, kjenner jeg et stikk i meg...

Og til dere som sier : snakk med han, kommuniser osv...det er jo næmest umulig når han ALDRI tåler å bli konfrontert!

ts

Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg tenker at dere ikke er liv laga når dere klarer å lage så store problemer ut av ingenting.

Skrevet

Jeg tenker at dere ikke er liv laga når dere klarer å lage så store problemer ut av ingenting.

Så du hadde ikke blitt noe skeptisk hvis kjæresten din fremstilte deg på en dårlig måte ovenfor ei "venninne"?

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...