AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #61 Skrevet 23. september 2012 Basert på dette, skal vi altså gjette oss frem til hva som er problemet? Hvorfor ikke gjøre det enkleste? Ikke sitt og spekuler, det gjør ikke saken bedre. Når du har fått kontakt med ham igjen, så si til ham at dere trenger å prate, for det trenger dere åpenbart. Så kan du bruke praten deres til å lufte tanker, og med det finne ut om dere har det som trengs for å kunne fortsette forholdet, eller ikke. Som en start, ikke mas og ikke begynn å lage deg tanker og fantasier i hodet om hva det er som skjer. Forhold deg kun til det faktum at du ikke har fått svar. Før eller senere svarer han. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #62 Skrevet 23. september 2012 Basert på dette, skal vi altså gjette oss frem til hva som er problemet? Hvorfor ikke gjøre det enkleste? Ikke sitt og spekuler, det gjør ikke saken bedre. Når du har fått kontakt med ham igjen, så si til ham at dere trenger å prate, for det trenger dere åpenbart. Så kan du bruke praten deres til å lufte tanker, og med det finne ut om dere har det som trengs for å kunne fortsette forholdet, eller ikke. Som en start, ikke mas og ikke begynn å lage deg tanker og fantasier i hodet om hva det er som skjer. Forhold deg kun til det faktum at du ikke har fått svar. Før eller senere svarer han. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6 Jeg bare føler at noe er galt, skrev mld om det...Føler han er utilgjengelig fordi han ser noen, jeg skrev og stygge mld. Jeg synes det er så utrolig feigt at han ikke kan rydde opp før han holder på med andre... Jeg vet jo ikke, men føler det så strekt og jeg har god intuisjon. Drittsekk! ts
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #63 Skrevet 23. september 2012 Jeg bare føler at noe er galt, skrev mld om det...Føler han er utilgjengelig fordi han ser noen, jeg skrev og stygge mld. Jeg synes det er så utrolig feigt at han ikke kan rydde opp før han holder på med andre... Jeg vet jo ikke, men føler det så strekt og jeg har god intuisjon. Drittsekk! ts Føler det så sterkt skulle det stå... ts
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #64 Skrevet 23. september 2012 Jeg bare føler at noe er galt, skrev mld om det...Føler han er utilgjengelig fordi han ser noen, jeg skrev og stygge mld. Jeg synes det er så utrolig feigt at han ikke kan rydde opp før han holder på med andre... Jeg vet jo ikke, men føler det så strekt og jeg har god intuisjon. Drittsekk! ts For det første: ikke skriv flere meldinger, for det virker på meg som om du hisser deg mer og mer opp over manglende respons, og reagerer deretter. Det kan i seg selv føre til at han ikke svarer deg. Ta deg en time-out. For det andre: når han svarer, ikke svar med å skjelle ham ut. Ta deg en time-out før du svarer, og da bør du si til ham at dere trenger å prate sammen, og lufte tanker. Da kan du fortelle ham om hva som plager deg, i rolige omgivelser, og med det finne ut av ting. Du stoler ikke på ham, og han vet det helt sikkert. Uansett, hvis du skrev en melding om at du er engstelig, så er det klart det ikke er fint gjort av ham å overse det, men det kan også være andre grunner til at han ikke svarer. Som sagt, ikke spekuler så mye, det hjelper ikke deg. Han svarer og da får du svar. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #65 Skrevet 23. september 2012 For det første: ikke skriv flere meldinger, for det virker på meg som om du hisser deg mer og mer opp over manglende respons, og reagerer deretter. Det kan i seg selv føre til at han ikke svarer deg. Ta deg en time-out. For det andre: når han svarer, ikke svar med å skjelle ham ut. Ta deg en time-out før du svarer, og da bør du si til ham at dere trenger å prate sammen, og lufte tanker. Da kan du fortelle ham om hva som plager deg, i rolige omgivelser, og med det finne ut av ting. Du stoler ikke på ham, og han vet det helt sikkert. Uansett, hvis du skrev en melding om at du er engstelig, så er det klart det ikke er fint gjort av ham å overse det, men det kan også være andre grunner til at han ikke svarer. Som sagt, ikke spekuler så mye, det hjelper ikke deg. Han svarer og da får du svar. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6 Takk for gode ord! Du har nok rett i at det er bra å ta en time out, samtidig blir jeg så sint på han..jeg har temperament, og måten han er på gjør meg mildt sagt forbanna! Han er liksom helt utilgjengelig. Synes det var slapt å ta kontakt så seint igår og bare ringe en gang igår og idag, ja synes i det hele tatt det er dårlig... Kanskje jeg ikke hører fra han igjen, jeg skrev flere stygge mld ( jeg skrev og at hvis han har noe å si, kan han skrive det..)..og kanskje han er på vei inn i noe annet for alt jeg vet, desperat og ego so han er! ts
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #66 Skrevet 23. september 2012 Takk for gode ord! Du har nok rett i at det er bra å ta en time out, samtidig blir jeg så sint på han..jeg har temperament, og måten han er på gjør meg mildt sagt forbanna! Han er liksom helt utilgjengelig. Synes det var slapt å ta kontakt så seint igår og bare ringe en gang igår og idag, ja synes i det hele tatt det er dårlig... Kanskje jeg ikke hører fra han igjen, jeg skrev flere stygge mld ( jeg skrev og at hvis han har noe å si, kan han skrive det..)..og kanskje han er på vei inn i noe annet for alt jeg vet, desperat og ego so han er! ts Tell til ti - bakover. Før eller senere må han svare, og da er det å få ham til å forstå at du har behov for å lufte tanker og prate sammen og bli enige om felles spilleregler. I mellomtida får du gjøre som Ferdinand Oksen, og lukte på blomster og ......kjenne at freden senker seg over deg. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6 1
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #67 Skrevet 23. september 2012 Tell til ti - bakover. Før eller senere må han svare, og da er det å få ham til å forstå at du har behov for å lufte tanker og prate sammen og bli enige om felles spilleregler. I mellomtida får du gjøre som Ferdinand Oksen, og lukte på blomster og ......kjenne at freden senker seg over deg. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6 Takk igjen..vet ikke om jeg klarer....det hjelper meg jo ikke hvis han er på vei inn i noe annet... ts
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #68 Skrevet 23. september 2012 Takk igjen..vet ikke om jeg klarer....det hjelper meg jo ikke hvis han er på vei inn i noe annet... ts Som sagt, ikke lag deg tanker, fantasier eller bilder i hodet om hva det er som foregår. Det hjelper dessverre ikke. Det trekker deg ned. Før eller senere, så får du enten svar eller ved at han dukker opp. I mellomtiden kan du jo drepe puten litt, mens du later som at puten er ansiktet hans, kanskje får du ut den verste dampen eller vaske klær eller skrive en julegaveliste eller....jeg vet det ikke er lett, men prøv allikevel. Anonym poster: 620d6d128d125cb2ba506485099e72e6
Frøken Smilla Skrevet 23. september 2012 #69 Skrevet 23. september 2012 Takk for gode ord! Du har nok rett i at det er bra å ta en time out, samtidig blir jeg så sint på han..jeg har temperament, og måten han er på gjør meg mildt sagt forbanna! Han er liksom helt utilgjengelig. Synes det var slapt å ta kontakt så seint igår og bare ringe en gang igår og idag, ja synes i det hele tatt det er dårlig... Kanskje jeg ikke hører fra han igjen, jeg skrev flere stygge mld ( jeg skrev og at hvis han har noe å si, kan han skrive det..)..og kanskje han er på vei inn i noe annet for alt jeg vet, desperat og ego so han er! ts Jeg stusser over at du anklager ham for å være så utilgjengelig når du selv _bevisst_ lar være å ta telefonen når han ringer. Og ikke ringer ham opp igjen. Har man en avtale om å snakkes, har prøvd å ringe uten å få svar, så er det i min bok den med det ubesvarte anropet som "har ballen" og skal ringe opp igjen. Når du ikke gjør det, og i tillegg har sendt insinuerende, halvt anklagende meldinger på forhånd, vil det ikke forundre meg om han er akkurat passe irritert. Det ville jeg vært, i alle fall. Hvor gamle er dere, egentlig? Det høres ut som et ganske ungt, umodent og fryktelig destruktivt forhold ... 5
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #70 Skrevet 23. september 2012 Jeg stusser over at du anklager ham for å være så utilgjengelig når du selv _bevisst_ lar være å ta telefonen når han ringer. Og ikke ringer ham opp igjen. Har man en avtale om å snakkes, har prøvd å ringe uten å få svar, så er det i min bok den med det ubesvarte anropet som "har ballen" og skal ringe opp igjen. Når du ikke gjør det, og i tillegg har sendt insinuerende, halvt anklagende meldinger på forhånd, vil det ikke forundre meg om han er akkurat passe irritert. Det ville jeg vært, i alle fall. Hvor gamle er dere, egentlig? Det høres ut som et ganske ungt, umodent og fryktelig destruktivt forhold ... Hvis du leser det jeg har skrevet, så ringte jeg opp igjen...han tok den ikke..... ts
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #71 Skrevet 23. september 2012 Jeg stusser over at du anklager ham for å være så utilgjengelig når du selv _bevisst_ lar være å ta telefonen når han ringer. Og ikke ringer ham opp igjen. Har man en avtale om å snakkes, har prøvd å ringe uten å få svar, så er det i min bok den med det ubesvarte anropet som "har ballen" og skal ringe opp igjen. Når du ikke gjør det, og i tillegg har sendt insinuerende, halvt anklagende meldinger på forhånd, vil det ikke forundre meg om han er akkurat passe irritert. Det ville jeg vært, i alle fall. Hvor gamle er dere, egentlig? Det høres ut som et ganske ungt, umodent og fryktelig destruktivt forhold ... Hvis du leser det jeg har skrevet, så ringte jeg opp igjen...han tok den ikke..... ts
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #72 Skrevet 23. september 2012 Jeg stusser over at du anklager ham for å være så utilgjengelig når du selv _bevisst_ lar være å ta telefonen når han ringer. Og ikke ringer ham opp igjen. Har man en avtale om å snakkes, har prøvd å ringe uten å få svar, så er det i min bok den med det ubesvarte anropet som "har ballen" og skal ringe opp igjen. Når du ikke gjør det, og i tillegg har sendt insinuerende, halvt anklagende meldinger på forhånd, vil det ikke forundre meg om han er akkurat passe irritert. Det ville jeg vært, i alle fall. Hvor gamle er dere, egentlig? Det høres ut som et ganske ungt, umodent og fryktelig destruktivt forhold ... Vi hadde heller ingen avtale om å snakkes. Hvis du skal komme med innspill, er det fint hvis du leser det jeg faktisk har skrevet tidligere... ts
Frøken Smilla Skrevet 23. september 2012 #73 Skrevet 23. september 2012 Vi hadde heller ingen avtale om å snakkes. Hvis du skal komme med innspill, er det fint hvis du leser det jeg faktisk har skrevet tidligere... ts Jeg beklager den feilen. Men utover det mener jeg alt jeg skrev i mitt svar til deg; avtale eller ikke, når kjæresten min ringer til meg og jeg ikke får tatt den, ringer jeg da opp igjen så snart jeg har anledning. Det trodde jeg var en del av det å ha respekt for hverandre -jeg går jo ut fra at han har noe han vil si eller har lyst til å snakke med meg da Du svarer for øvrig ikke på spørsmålet om alder? 3
Frøken Smilla Skrevet 23. september 2012 #74 Skrevet 23. september 2012 Hvis du leser det jeg har skrevet, så ringte jeg opp igjen...han tok den ikke..... ts Jada, jeg leste det, men du ringte opp igjen godt over ett døgn etter at han ringte deg tilbake første gangen -og da har han ringt deg to ganger. Det synes jeg gir lite grunnlag for å klage over at han er den utilgjengelige av dere ... 4
Gjest ts Skrevet 23. september 2012 #75 Skrevet 23. september 2012 Jada, jeg leste det, men du ringte opp igjen godt over ett døgn etter at han ringte deg tilbake første gangen -og da har han ringt deg to ganger. Det synes jeg gir lite grunnlag for å klage over at han er den utilgjengelige av dere ... Kanskje du skulle lese begynnelsen av tråden? Da var HAN utilgjengelig fredagskvelden...han tok ikke tlf når jeg ringte, men skrev en sms, noe jeg reagerte på. Det var forøvrig sånn det hele startet... Man bør lese alt hvis man skal kommentere, ikke bare et svar her og der.. ts
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2012 #76 Skrevet 23. september 2012 Jeg har lest alle innleggene. Du sier du har sterk og god intuisjon, men du koker tydligvis hodet ditt maksimalt nå og lager deg historier om at han mest sannsynlig er utro, er på vei inn i noe annet osv. Du går av konseptene pga en lypsyl og du svarer ikke når han ringer samtidig som du anklager han for det samme. Akkurat nå har du ingen god intuisjon, du er forknytt av tanker og angst og driver deg selv fremover i en historiediktning som ikke ligner noe som helst. Dette forholdet har ikke liv laga og slik du holder på så forstår jeg godt om han ikke vil mer, hadde kjæresten min holdt på slik hadde jeg blitt gal. At du ikke stoler på han og at han har løyet tidligere betyr ikke at han gjør det denne gangen og du har ikke noe frikort til å oppføre deg som en psykriatisk pasient med paranoia.
Frøken Smilla Skrevet 24. september 2012 #77 Skrevet 24. september 2012 Kanskje du skulle lese begynnelsen av tråden? Da var HAN utilgjengelig fredagskvelden...han tok ikke tlf når jeg ringte, men skrev en sms, noe jeg reagerte på. Det var forøvrig sånn det hele startet... Man bør lese alt hvis man skal kommentere, ikke bare et svar her og der.. ts Jeg har lest hele tråden, og han var ikke utilgjengelig -han svarte deg med en sms og en forklaring på hvorfor han ikke tok telefonen. Hvis du leser hele svaret mitt (og ikke svarer på det i affekt) ser du at jeg overhodet ikke kommenterer den biten av saken. Jeg kommenterer derimot din videre reaksjon, som formelig oser "spill" og "hevn", noe jeg synes egner seg dårlig i et forhold. Gitt at man ønsker at forholdet skal vare, da ... 3
Gjest alille Skrevet 24. september 2012 #78 Skrevet 24. september 2012 Kanskje du skulle lese begynnelsen av tråden? Da var HAN utilgjengelig fredagskvelden...han tok ikke tlf når jeg ringte, men skrev en sms, noe jeg reagerte på. Det var forøvrig sånn det hele startet... Man bør lese alt hvis man skal kommentere, ikke bare et svar her og der.. ts Du er over 30. Oppfør deg deretter. 1
Gjest en dame Skrevet 24. september 2012 #79 Skrevet 24. september 2012 Å HERREGUD!!!! Snakk om dramaqueen! Du må være noe av det mest umodne som finnes..... Stakkars mann Hilsen en dame
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #80 Skrevet 24. september 2012 Møt han i dag og forklar at du har problemer med å stole på han pga fortiden, vær 100% ærlig. Blir han sint og ikke er forståelsesfull så skjuler han mest sannsynlig noe. Er han rolig og prøver å være forståelsesfull så er han mest sannsynlig ærlig og ikke skjuler noe, eller så er han en veldig flink skuespiller. Er du ennå usikker da, ja da trur jeg at dette forholdet aldri kommer til å bli bedre og at det er over. Anonym poster: dcd1ce528b285330b4aacaab5eb19c97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå