Gå til innhold

hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Jeg synes det var rart. I alle fall når du fortalte oss at han ikke ringte deg før langt utpå neste dagen???

Ugler i mosen, yes.

Endret av LonelyAngel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var rart. I alle fall når du fortalte oss at han ikke ringte deg før langt utpå neste dagen???

Ugler i mosen, yes.

Takk for svar!

Synes du og det skurrer siden han ikke har gjort mer enn å ringe en gang?

Hva gjør jeg videre?

ts

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde dratt bort til han og pratet med han. Ikke ta det over telefonen. Kjør bort og få avklart hva som skjer :)

Skrevet

Jeg skammer over å være kvinne når jeg leser denne tråden. Er mulig å være så hysterisk: kjæresten svarer ikke på SMS: Møte opp på døra mitt på natta?

Anonym poster: 5b24d44f831b75a028249b2687b8fe67

• Liker 1
Skrevet

Jeg skammer over å være kvinne når jeg leser denne tråden. Er mulig å være så hysterisk: kjæresten svarer ikke på SMS: Møte opp på døra mitt på natta?

Anonym poster: 5b24d44f831b75a028249b2687b8fe67

Du har jo tydeligvis ikke lest NOE av det tråddstarter sier!!!

LES før du uttaler deg neste gang!

Skrevet

Jeg har et godt råd: kom deg vekk. Jeg går ut i fra at du er ganske ung, og jeg ser ut av det du skriver at du er fanget i en dynamikk du ikke ser selv. Jeg har vært der selv. Dette er ikke kjærlighet. Dere ødelegger hverandre, og det at du lever sånn over tid kan ødelegge mer for fremtida di enn du tror.

Du kan selvfølgelig prøve å snakke med han, men Utifra det du forteller fra tidligere så ser det ut som han ikke har fokus på dere, men på seg selv.

Ingen av oss her inne kan vite hva han holder på med, men vi kan se at du er ute å kjøre. Du fortjener å ha det bra. Og det kan du få! Alene eller med noen andre :-) lykke til.

Jeg synes forøvrig det er ufint av andre å rakke ned på ts. Rekk opp hånda den som ikke har vært et gissel for sine egne følelser og blind for hvor sprøtt noe var, helt til man fikk se på det i etterpåklokskapens lys. Hun prøver bare febrilsk å finne frem i sitt eget kaos.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde dratt bort til han og pratet med han. Ikke ta det over telefonen. Kjør bort og få avklart hva som skjer :)

Takk for svar. Jeg la meg tidlig, har ikke hørt noe mer fra han. Synes han kan kontakte meg.

ts

Skrevet

Jeg har et godt råd: kom deg vekk. Jeg går ut i fra at du er ganske ung, og jeg ser ut av det du skriver at du er fanget i en dynamikk du ikke ser selv. Jeg har vært der selv. Dette er ikke kjærlighet. Dere ødelegger hverandre, og det at du lever sånn over tid kan ødelegge mer for fremtida di enn du tror.

Du kan selvfølgelig prøve å snakke med han, men Utifra det du forteller fra tidligere så ser det ut som han ikke har fokus på dere, men på seg selv.

Ingen av oss her inne kan vite hva han holder på med, men vi kan se at du er ute å kjøre. Du fortjener å ha det bra. Og det kan du få! Alene eller med noen andre :-) lykke til.

Jeg synes forøvrig det er ufint av andre å rakke ned på ts. Rekk opp hånda den som ikke har vært et gissel for sine egne følelser og blind for hvor sprøtt noe var, helt til man fikk se på det i etterpåklokskapens lys. Hun prøver bare febrilsk å finne frem i sitt eget kaos.

Takk for svar! Når du skriver : kom deg vekk, er det noe spesielt han har gjort som får deg til å si det, eller helheten av det jeg har skrevet?

Tror du han lyver? Eller tenker du mer at han evner ikke å tenke så mye på meg, at han tenker mest på seg selv som du skrev? At f.eks å bare skrive en sms, ikke svare når jeg ringte, var/er ego?

Vi er begge 30+.

ts

Skrevet

Takk for svar! Når du skriver : kom deg vekk, er det noe spesielt han har gjort som får deg til å si det, eller helheten av det jeg har skrevet?

Tror du han lyver? Eller tenker du mer at han evner ikke å tenke så mye på meg, at han tenker mest på seg selv som du skrev? At f.eks å bare skrive en sms, ikke svare når jeg ringte, var/er ego?

Vi er begge 30+.

ts

Skrevet

Han ringte igjen nå. Jeg tok den ikke denne gangen heller. Vet ikke hva jeg skal si..om jeg kan stole på han...

ts

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Om du ikke tar telefonen så går dette forholdet rett i dass.

• Liker 2
Skrevet

Hva skal du med en kjæreste du ikke sover sammen med, egentlig? Du har mer selskap med, og kontroll på en bikkje.

Forresten, hadde jeg fått et "håper du er ærlig" ville jeg tenkt: "Psyco-alarm! Avslutt abonnement! Avslutt abonnement!"

• Liker 2
Skrevet

Hva skal du med en kjæreste du ikke sover sammen med, egentlig? Du har mer selskap med, og kontroll på en bikkje.

Forresten, hadde jeg fått et "håper du er ærlig" ville jeg tenkt: "Psyco-alarm! Avslutt abonnement! Avslutt abonnement!"

Hvis du har lest det jeg tidligere har skrevet, har jeg grunn til å lure på om jeg kan stole på han.

Hadde dama di jugd til deg over tid, gått bak ryggen din tidligere osv, hadde du og kanskje vurdert det hun hadde sagt på flere måter, tatt det med en klype salt...

ts

Skrevet

Om du ikke tar telefonen så går dette forholdet rett i dass.

Lettere sagt enn gjort...Vet ikke hva jeg skal si..

ts

Skrevet

Lettere sagt enn gjort...Vet ikke hva jeg skal si..

ts

Ta tlf og si "hei", han kommer sikkert til å stå for snakkingen. Spør deg kanskje om hvorfor du ikke svarte før nå, om du er sint, og hvorfor?

Husk å ikke beskylde han for noe ennå, i tilfelle det faktisk stemmer at han var syk. Det vil bare ødelegge forholdet. Jeg skjønner veldig godt du er usikker, men forhold handler om kommunikasjon, og å risikere hjertet ved å stole på et annet menneske. Man har dessverre ingen garantier for hvordan den andre behandler hjertet ditt..

Skrevet

Ta tlf og si "hei", han kommer sikkert til å stå for snakkingen. Spør deg kanskje om hvorfor du ikke svarte før nå, om du er sint, og hvorfor?

Husk å ikke beskylde han for noe ennå, i tilfelle det faktisk stemmer at han var syk. Det vil bare ødelegge forholdet. Jeg skjønner veldig godt du er usikker, men forhold handler om kommunikasjon, og å risikere hjertet ved å stole på et annet menneske. Man har dessverre ingen garantier for hvordan den andre behandler hjertet ditt..

Takk for svar. Jeg er enig i det du skriver, men jeg vet ikke hva jeg skal si. Ofte kommer tanken at jeg ikke klarer å stole på han. Han tar lettere på ting enn jeg, det vet jeg. Også sex. For meg betyr det noe spesielt. Han er veldig seksuell, har tydeligvis et stort behov som jo også er bra, men noen ganger tenker jeg at når vi ikke er sammen og evt andre tar kontakt med han, at han lett kan være impulsiv å følge egne lyster. Han kan og være nokså ego. Jeg har mer grenser i meg selv enn han.

Sist gang jeg var hos han, så jeg en lypsyl som må tilhøre en dame. Jeg spurte hvem det var sin, han sa han trodde den var min, noe det ikke var. Så sa han at den må ha ligget der lenge...Hva skal man tro?

ts

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du tar telefonen. Si at du gjerne vil møte han.

Så møter du han og prater med han. Spør om det du lurer på, samt om han har vært utro. Kanskje du vil kunne se det på han, om han har.

Det er ikke gøy å være i ett forhold hvor en må leke dektetiv hele tiden.

Skrevet

Han ringte igjen nå. Jeg tok den ikke denne gangen heller. Vet ikke hva jeg skal si..om jeg kan stole på han...

ts

Du er jo ikke noe bedre enn han når du ikke svarer. Og, til info så har de fleste gutter/menn en lypsyl liggende i hus.

• Liker 1
Skrevet

Du er jo ikke noe bedre enn han når du ikke svarer. Og, til info så har de fleste gutter/menn en lypsyl liggende i hus.

Jeg ringte han nå, han tok den ikke, takk for råd....Han er vel "opptatt" igjen..

ts

Skrevet

Jeg ringte han nå, han tok den ikke, takk for råd....Han er vel "opptatt" igjen..

ts

Du som foreslo at jeg skulle ringe , kan jo komme med et forslag igjen, hvorfor han ikke svarer?

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...