KaDust Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Som sikkert flere av dere har fått med dere sliter jeg en del med magen. Jeg er drittlei nå. Coloskopi viste en frisk og fin tarm uten irritasjoner (som viser til at jeg IKKE har matintoleranse for det ville skadet/irritert tarmen). Jeg har prøvd flere typer dietter, gluten-, melke-, sukker- og eggefri diett osv. Har gått lenge uten grønnsaker og frukt også, men fortsatt ingen endring. Jeg føler jeg går tom for håp om og slippe å gå rundt med DEN store magen når jeg ellers har en slank figur. Folk som ikke har sett meg på en stund kan komme bort og lure på hvor lenge det er til jeg skal føde, bare for å gi et "bilde" på hvor oppblåst jeg kan være. Har vært "oppblåst" (vet ikke om jeg kan kalle det det, siden størrelsen på magen ikke har sammenheng med mye gass) så lenge jeg kan huske, men det blir bare verre og verre med tiden. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Ingenting tyder på matintoleranse, magen er ikke treg og jeg er ikke særlig gassete heller. Legen har egentlig ikke kommet med flere teorier og jeg er forvirret og redd jeg aldri skal bli kvitt problemet. Så, er det noen der ute som har generelle tips som skal "roe" magen eller hva enn? Kanskje det er noe mer der ute jeg enda ikke har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Kan du legge ut et bilde? Har du prøvd diverse medisiner mot oppblåst mage? Lectinect bla. Anonym poster: b5c826605f04450610935330a4afda3d
Djungelvrål Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Trener du? Når jeg trente magen opplevde jeg at magen var mindre oppblåst, musklene holdt den inne på en måte....
KaDust Skrevet 21. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2012 Har ikke kamera tilgjengelig akkurat nå, og får ikke bilder fra telefonen over på dataen for øyeblikket. Ja, jeg trener. Og det var like ille i de 9 årene jeg spilte aktivt fotball og trente hver dag.
KaDust Skrevet 21. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2012 Nesten så jeg blir redd det er eggstokkreft. Men burde man ikke fått utslag på det på celleprøve? Eller går det bare på livmor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå