Gå til innhold

finne pynteputer


LilleLola

Anbefalte innlegg

Hei hei, vi har nettopp kjøpt ny sofa, og jeg er nå på jakt etter pynteputer til den. Har vært innom noen butikker, kid, princess og lignende, men synes de har så lite utvalg. Er så kjedelig å kjøre innom hver eneste interiørbutikk i hele kristiansand bare for noen puter, og kanskje noen duker og bordbrikker.

Noen som har noen tips om butikker med litt større utvalg av slike ting? I kristiansandsområdet.

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interiørbutikkene ligger på rekke og rad i kvadraturen! Kremmerhuset har mange fine, og det ligger to butikker til litt lenger nede i markens på venstre side. Jeg har funnet pynteputer jeg skal kjøpe i en butikk som ligger i paralellgaten til markens, men husker ikke navnet på den her og nå.. :)

Anonym poster: 6b65a6f9f269f978999a79a31dd8d27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørbutikkene ligger på rekke og rad i kvadraturen! Kremmerhuset har mange fine, og det ligger to butikker til litt lenger nede i markens på venstre side. Jeg har funnet pynteputer jeg skal kjøpe i en butikk som ligger i paralellgaten til markens, men husker ikke navnet på den her og nå.. :)

Anonym poster: 6b65a6f9f269f978999a79a31dd8d27e

Var ikke klar over at det var mange interiørbutikker der, pleier bare å gå i markens når.jeg er i byen, så de ligger vel i sidegatene? Finner ikke noe i sørlandsparken ihvertfall.. er på jakt etter puter i en spesiell lillafarge + noen hvite, svarte og grå.

Endret av LilleLola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sidegaten til venstre for markens ja, den som går fra elixia og ned til kirken :) Jeg har funnet flere fine, må bare bestemme meg før jeg kjøper! :D

Anonym poster: 6b65a6f9f269f978999a79a31dd8d27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...