Gå til innhold

Til dere som har vært gift 1-3 år.....

Gjest lilletroll

Hvor mange ganger i uken?  

1. 1. Hvor mange ganger i uken?

• mindre enn èn gang i uken
      7
    • 1-2 ganger
      8
    • 2-3 ganger
      6
    • 3-4 ganger
      2
    • 4-5 ganger
      2
    • 5-6 ganger
      1
    • 6-7 ganger
      2
    • flere ganger per dag
      1

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

I gjennomsnitt hvor mange ganger i uken har dere sex? Min mann og jeg er på litt forskjellige sider der, så jeg er bare nyskjerrig, på hvem av oss som er nærmest gjennomsnittet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

ja jeg lurte også på åssen det gikk til :oops: men nå har jo jeg hørt om dette fenomenet som kalles å ta saken i egne hender, kanskje hun mner dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si om man er gift eller ikke da? Selvom man kanskje har vært gift i et år så kan man jo ha vært sammen i 10 år før man valgte det. Samtidig så kan man ha vært sammen 1 år før man gifter seg. Ser virkelig ikke hva dette har med seksuell lyst å gjøre? Endrer det seg plutselig etter at man gifter seg liksom? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært gift i et halvt år, og samboere i to og et halvt år.....har sex 6-7 ganger i uka, og det har vi alltid hatt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke logget meg inn og stemt. For vi har vært gift mye lenger. Har vært sammen i 20 år. Vi har det 1-4 ggr i mnd. Jeg kunne personlig tenkt meg å ha det flere ggr i uka. Men mannen mener det er forskjell på å være 18 og over 35 :roll:

Men nå har jeg funnet en metode for å få det når jeg vil :hoho: Skulle funnet det ut for lenge siden....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stemt, for jeg synes det blir litt feil med det at man er gift. Vi har vært sammen i over 14 år og gift i litt over 3 år. Det er først etter at vi har fått barn at det har blitt mindre sengekos. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi det ikke passer like bra med en våken gutt.... :-)

Det vi i allefall har lært etter litt over ett år som foreldre er at vi bare må gjøre det når sjansen byr seg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Til 3ellie og anneca.

Grunnen til at jeg skrev GIFT i 1-3 år var at jeg ikke skulle ha en overskrift som gikk inn i neste århundre....tenkte på same problemstilling selv, men kunne liksom ikke skrive: Til dere som har vært samboere i 2-6 år, gift i 1-3 år eller på annen måte mener at dere kommer innen samme gruppe...... :-?

Ville jo ha gjennomsnittet på de som er på nogenlunde samme plass sånn forholdsmessig som det vi er. og vi har vært gift i 2 år....men vi har jo også vært samboere lengere enn det....men har du vært gift i 3 år har du jo bodd sammen i 3 år i hvertfall også, så DERFOR skrev jeg det på den måten. Var ikke meningen å tråkke noen på tærne, hvis det var sånn noen tok det..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...