Gå til innhold

Glemte tampong

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Hei!

Etter en fuktig kveld på byen, så glemte jeg å ta ut tampongen. Hvordan det er mulig skjønner jeg ikke selv, men dagen derpå kunne jeg ikke huske om jeg hadde tatt den ut eller om jeg faktisk hadde sex med tampongen inni meg. Dagen etterpå så var den ikke der, så jeg antok at jeg hadde tatt den ut, men det hadde jeg ikke gjort for den kom ut av seg selv i dag. Luktet ikke så godt. Skal ringe legen i morgen, men er redd jeg ikke får time før helgen, så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg å få litt ro i sjelen. Jeg har ikke vondt noen plass. Jeg har ikke feber eller noe. Det er kun det at det lukter. Må jeg da uansett til lege for å få noe for lukten? Eller kan jeg få noe på apoteket uten resept? Kan jeg ha fått vaginal infeksjon? Eller er det bare litt vond lukt akkurat nå siden den kom ut i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok godt helt fint. Du hadde merket det om du hadde begynt å få feber o.l.

Anonym poster: 900f9dff7b43b9d39a55aa0e5c68c400

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det selv, og slapp unna med skrekken. Mulig du har fått sopp?

Skrevet

Ring til legekontoret og forklar problemet, så kanskje du får en haste gynokologtime. Men det er jo begrenset med plass der da, så ville trodd du hadde merket det om du ikke tok den ut? Prøv og press litt å kjenn etter om du kjenner den der inne. Lukten kan jo komme av andre ting også da.

Skrevet

Happens to the best of us.. Undertøyet, utfloden og delve tampongen luktet kjempeekkelt, men det forsvant ganske kjapt etter at jet fikk ut tampongen ihvertfall :) Tok meg en dusj og dagen etter var alt bra. Tror ikke det er nødvendig å gå til lege dersom du ikke har noen som helst symptomer på noe? (Altså dersom lukten forsvinner)

Anonym poster: 0a13ec6fa6c95736b5d603ad1afdbdca

Gjest anonymbruker
Skrevet

Flott! Tusen takk for svar :-) Jeg får håpe at det forsvinner i løpet av natten slik at jeg slipper å tenke på det :-)

Skrevet

Hadde sett det an over helgen i det minste :)

En god dusj, lite sukker de neste dagene, og mest mulig truseløs, og kroppen fisker det meste selv :)

Skrevet

kansje lactal kan kurere lukten?:)

selv tror jeg at jeg hadde fått meg en sjekk likevell, bare får å være på den sikkre siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...