Gå til innhold

Plutselig smerte i hodet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste fått smerte i hodet som kommer sånn plutselig og går vekk igjen. Nå får jeg det på høyre siden. Det kommer ganske fort, og er ubehagelig og vondt. Så forsvinner det en stund. Noen som har hatt det og vet hva det kan være? Er det normalt å ha det sånn av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe muskelsmerter som stråler fra nakken!

Anonym poster: fa043d922a63f6e8cb32832f9cb61e49

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt. For meg iallfall, hehe.

Skrevet

ok, takk for svar. Jeg er ofte svimmel og, kan sitte i ro og plutselig blir jeg svimmel. Føler jeg faller eller noe. Vanskelig å forklare. Skikkelig ubehagelig. Føler ut som jeg er på en båt med myyye bølger. Og hele kroppen er svimmel. Noen som har det sånn og? haha :P

Har egentlig sjekket det meste hos legen uten at de finner noe. irriterende å vær så svimmel :s

Skrevet

Oftest er det noe ufarlig når man får vondt i hodet. Og hodepine kommer jo plutselig som regel.

Jeg har vært MYE svimmel (kan være "i en båt i storm" i flere uker i strekk) selv uten at legene, ØNH eller MR fant noe. Så det er antakelig nakken, det kommer når jeg stresser og er sliten. En manuell terapeut fant masse låsninger i nakken min, så jeg anbefaler deg å prøve det hvis du ikke har det allerede, du trenger ikke henvisning og betaler vanlig egenandelspris på det. Min manuell terapeuet var dårlig (lang historie) og hjalp meg ikke så jeg skal finne meg en annen, så spør folk du kjenner om de kan anbefale en som er bra.

Eller så kan det hende at du har virus på balansenerven (ikke farlig og går over men man kan få tilbakefall av svimmelhet i blant). Men hvis du syns at hodepinene henger med svimmelheten så er det kanskje nakken, og båt-svimmelhet (nautisk svimmelhet) er som regel stressnakke. Når man er svimmel pga problemer med balanseorganet så blir man karusell-svimmel.

Anonym poster: 622079eec6af0918cb80ce591b42e055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...