Gå til innhold

Åpnet døra, men det var ingen der..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne var ny!

Syns det banket på døra, gikk for å åpne, men det var ingen der.

Satte meg ned i sofaen igjen og så begynte bankingen på nytt, hørte nå at det var i magen :)

Magen min rumler ofte, men sjelden såpass høylytt og følelsesløst :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Du har et poltergeist i magen, eneste forklaring. En bankeånd i matkverna di :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer, du har nå blitt utvalgt av KG-lotteriet som en av de få menn. Du har blitt valgt ut uten å vite det, og du godtok vilkårene da du registrerte deg.

Du er litt tidlig ute, men du har nå igjennomgått KG's evolusjon -og bankingen du hører er fra vår nye KG-baby. Babyen er satt sammen av genene til de mest ekstreme KG-brukerne i et gjennomsnittlig tversnitt og du vil fra fødselen av og i 18 år fremover ha ansvaret for å oppdra dette vesenet, til gode for resten av menneskeheten.

Gratulerer!

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg trodde denne tråden kom til å handle om spøkelser jeg... :trist:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Gratulerer, du har nå blitt utvalgt av KG-lotteriet som en av de få menn. Du har blitt valgt ut uten å vite det, og du godtok vilkårene da du registrerte deg.

Du er litt tidlig ute, men du har nå igjennomgått KG's evolusjon -og bankingen du hører er fra vår nye KG-baby. Babyen er satt sammen av genene til de mest ekstreme KG-brukerne i et gjennomsnittlig tversnitt og du vil fra fødselen av og i 18 år fremover ha ansvaret for å oppdra dette vesenet, til gode for resten av menneskeheten.

Gratulerer!

Hjelpe meg :overrasket:

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer!

Har fått meg både KG-venner og KG-dame, så en KG-baby er på sin plass!

Jeg trodde denne tråden kom til å handle om spøkelser jeg... :trist:

Under "Kropp og helse"?

Skrevet

Den var ny ja. Jeg har opplevd lignende ting.

Trodde det var vepser som fløy rundt meg, men var visst øresusen som tok av i noen sekunder.

Trodde det banket på, men var naboen som gikk i trappa.

Trodde noen ropte på meg, men det var magen.

Skrevet

Har fått meg både KG-venner og KG-dame, så en KG-baby er på sin plass!

Ikke heeelt enda, men I'm in!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...