Gjest Bud Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Denne var ny! Syns det banket på døra, gikk for å åpne, men det var ingen der. Satte meg ned i sofaen igjen og så begynte bankingen på nytt, hørte nå at det var i magen Magen min rumler ofte, men sjelden såpass høylytt og følelsesløst
Gjest Uanonymbruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Du har et poltergeist i magen, eneste forklaring. En bankeånd i matkverna di 1
Gjest Bud Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Knockingspirit in the food grinder, det MÅ get være!
Gjest Oblivion Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Gratulerer, du har nå blitt utvalgt av KG-lotteriet som en av de få menn. Du har blitt valgt ut uten å vite det, og du godtok vilkårene da du registrerte deg. Du er litt tidlig ute, men du har nå igjennomgått KG's evolusjon -og bankingen du hører er fra vår nye KG-baby. Babyen er satt sammen av genene til de mest ekstreme KG-brukerne i et gjennomsnittlig tversnitt og du vil fra fødselen av og i 18 år fremover ha ansvaret for å oppdra dette vesenet, til gode for resten av menneskeheten. Gratulerer! 2
Gjest avocadoen Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Jeg trodde denne tråden kom til å handle om spøkelser jeg... 1
Gjest Raindrops Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Gratulerer, du har nå blitt utvalgt av KG-lotteriet som en av de få menn. Du har blitt valgt ut uten å vite det, og du godtok vilkårene da du registrerte deg. Du er litt tidlig ute, men du har nå igjennomgått KG's evolusjon -og bankingen du hører er fra vår nye KG-baby. Babyen er satt sammen av genene til de mest ekstreme KG-brukerne i et gjennomsnittlig tversnitt og du vil fra fødselen av og i 18 år fremover ha ansvaret for å oppdra dette vesenet, til gode for resten av menneskeheten. Gratulerer! Hjelpe meg 3
Gjest Bud Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Gratulerer, du har nå blitt utvalgt av KG-lotteriet som en av de få menn. Du har blitt valgt ut uten å vite det, og du godtok vilkårene da du registrerte deg. Du er litt tidlig ute, men du har nå igjennomgått KG's evolusjon -og bankingen du hører er fra vår nye KG-baby. Babyen er satt sammen av genene til de mest ekstreme KG-brukerne i et gjennomsnittlig tversnitt og du vil fra fødselen av og i 18 år fremover ha ansvaret for å oppdra dette vesenet, til gode for resten av menneskeheten. Gratulerer! Har fått meg både KG-venner og KG-dame, så en KG-baby er på sin plass! Jeg trodde denne tråden kom til å handle om spøkelser jeg... Under "Kropp og helse"?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Den var ny ja. Jeg har opplevd lignende ting. Trodde det var vepser som fløy rundt meg, men var visst øresusen som tok av i noen sekunder. Trodde det banket på, men var naboen som gikk i trappa. Trodde noen ropte på meg, men det var magen.
Gjest tarandus Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Har fått meg både KG-venner og KG-dame, så en KG-baby er på sin plass! Ikke heeelt enda, men I'm in!
Gjest Bud Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Ikke heeelt enda, men I'm in! Flott
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå