Gjest blah blah Skrevet 20. september 2012 #1 Del Skrevet 20. september 2012 Er det bare min hørsel som ikke er som den skal, eller sier han attenåttiåtta? Altså med A på slutten! Høres jo grusomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 20. september 2012 #2 Del Skrevet 20. september 2012 I store deler av landet sier vi faktisk åttiåtta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 20. september 2012 #3 Del Skrevet 20. september 2012 Hva? Jeg har aldri hørt det før jeg, og jeg har bodd mange steder i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #4 Del Skrevet 20. september 2012 Hele Rogaland i allfall, fra Flekkefjord i sør til Haugesund i Nord! Av andre steder jeg kan komme på i farten så sier de dette i Odda i Hordaland og noen steder i Sogn og fjordane. Anonym poster: 7abf22f9a62f4daabd7292611310fcda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 22. september 2012 #5 Del Skrevet 22. september 2012 Hele Rogaland i allfall, fra Flekkefjord i sør til Haugesund i Nord! Av andre steder jeg kan komme på i farten så sier de dette i Odda i Hordaland og noen steder i Sogn og fjordane. Anonym poster: 7abf22f9a62f4daabd7292611310fcda Folk flest fra steder som har såkalt a-mål, sier åtta. Det vil si halve Vest-Agder, Rogaland, Hordaland (minus Bergen), og Indre Sogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå