Gå til innhold

Det er et hardt liv -i paradis


Gjest Oblivion

Anbefalte innlegg

Jeg satt her å skreiv og tenkte litt, og fant ut at jeg hadde lyst på et eget sted å legge fra meg ting. Er vel ikke så opptatt av å komme med de drøyeste meningene mine i trådene rundt på KG, kanskje fordi jeg er mer glad i å observere? Det hender at jeg svarer -ser du meg blir det ofte en lang post, og ikke ti.

Det kommer ikke til å bli mange ord om meg her -tenkte bare det kunne være hyggelig å ha et sted å stikke innom "helt for meg selv". :happy:

Endret av Oblivion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte på en tråd her tidligere i kveld og begynte å tenke på en serie Reckless Tortuga laget for noen år tibake. Og jeg må bare få sagt med en gang at jeg ikke nå mener at det er en link i mellom den jenta/tråden og dette her. Alle mennesker har følelser, men vi håndterer de forskjellig, hos noen blir ting blåst ut av proporsjoner -og jeg skjønner det, jeg kjenner følelsen selv.

Serien er lang, det ble laget hele fire sesonger. Selv om dette er bokstavlig talt "psycho", så har nok mange godt av å se denne, om ikke annet for å få seg en god latter, eller kanskje det heller er en grøsser?.

Endret av Oblivion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir punkkonsert på meg i morra -tror det blir dritfett!

Skal se det finske punkbandet "Pertti Kurikan Nimipäivät", de har turnert litt rundt nå og blant annet vært i Tyskland med bra respons. Kult at de tok saken i egne hender -skjønner godt at det er fobanna kjedelig å "måtte" leve et liv på institusjon.

Gutta er her fordi de har vært med på å lage en dokumentarfilm som har fått navnet "The Punk Syndrome", den skal vises på Cinemateket i Oslo på lørdag og søndag. Men i morgen blir det fet punk-konsert på The Crossroad club. Gleder meg!

Aftenposten

Facebook-eventen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Oblivion

Da jeg laga denne "dagboka" så var det litt fordi jeg, som jeg skreiv, trengte et sted å "legge fra meg ting".

Jeg jobber og lever i et musikkmiljø, store deler av min vennekrets driver med musikk -og jeg bruker mye tid på musikk selv. I tillegg er jeg interessert i en del andre ting som profesjonell fotografering og journalistikk.

Avartaren min her på KG er dette bildet av Lemmy som ble tatt av fotografen Travis Shinn. Travis hadde en utstilling her i Norge, på Internasjonalen i Oslo, for halvannet år siden. Han er en fantastisk fotograf og viste blant annet også frem dette bildet av Slayer og Marylin Manson som fikk mye oppmerksomhet -og ja, jenta har virkelig glassøye, bildet er ikke redigert.

206935.jpeg

Oblivion -nicket mitt, er egentlig en låt av Micky Faust, et alias for et plateprosjekt av Michael Krohn tilbake på nittitallet (1992). En rimelig sær låt, har du Spotify kan du finne den her.

Oblivion

1. the state of being completely forgotten or unknown: a former movie star now in oblivion.

2. the state of forgetting or of being oblivious: the oblivion of sleep.

3. official disregard or overlooking of offenses; pardon;amnesty.

Ingenting med gaming å gjøre for min del med andre ord. ;)

Til slutt er det navnet på denne "dagboka" da, den kommer fra en låt av et hittil mindre kjent norsk-på-norsk rockeband med navnet SKADA. (De spiller en del konserter i Oslo om dagen, i morgen er de på Blitz som en del av avslutningen til Oslo Punk Fest 2012)

Låta heter "Hardt liv" -og du kan høre den på Skadas MySpace, eller Urørt sider.

Jeg liker litt obskure låter, folk som er litt gærne og lager bra musikk.

Haha, ikke vet jeg hvorfor jeg fikk lyst til å skrive dette ned, men dette er iallefall et snev av meg -her på KG. :)

Endret av Oblivion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...