AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Nysgjerrig dame her. Jeg skjønner at det for menn er forskjell på utløsning og orgasme. Men jeg er så nysgjerrig på hvordan det kjennes for dere å ha utløsning vs orgasme? (Og har forstått at det går an å ha orgasme uten utløsning, eller kun utløsning uten orgasme) Syns det er vanskelig å merke på kjæresten min om han har det ene eller det andre. Han er veldig stille under sex, kan bare - hvis jeg klarer å følge skikkelig med- oppdage endring i pusterytmen hans. Syns det blir så teit å spørre etterpå "fikk du orgasme eller var det der bare en utløsning?" Selv om jeg ser at noen ganger er han helt utslått etterpå. Da må jeg bare anta at det var veeldiiig godt, uten å spørre. Det blir som han skulle spurt meg "hvordan var kvaliteten på orgasmen din på en skala fra 1 til 6?" Så gutter, kan dere forklare meg hvordan det kjennes? Anonym poster: 4faa8fc5606d4ea8700702da9a977ef6
Gjest padawan Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Det går fint ann å ha utløsning uten orgasme og orgasme uten utløsning selv om disse to tingene som regel henger sammen som erteris. Det kommer som regel litt "smøremiddel" ut under samleie uten at gutten merker det. Jeg husker ikke hva dette heter i farten på norsk men det er sikkert noen andre på forumet som kjenner til dette. Den engelske terminologien er pre-ejaculate og pre-cum. Det er veldig stor forskjell på orgasme og utløsning og du bør i det minste kunne merke forskjell på pusten hans når/om han kommer.
TMB Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Kan bare snakke for meg selv, men jeg har bare opplevd utløsning før orgasme, ikke motsatt. Og da blir jeg ikke "utslitt" før orgasmen har kommet.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Kan bare snakke for meg selv, men jeg har bare opplevd utløsning før orgasme, ikke motsatt. Og da blir jeg ikke "utslitt" før orgasmen har kommet. Ingenting med dette å gjøre, men hva er det oransje dyret på profilen din? Anonym poster: 0c1dc4cfde89de3a19759a68b8c23859
Gjest Katten. Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Personlig blir orgasmen VELDIG amputert om jeg ikke kan ha begge samtidig. Har testet ut både utløsning uten orgasme og omvendt, men det suger for min del. Det er som om hele orgasmen blir amputert.
TMB Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Ingenting med dette å gjøre, men hva er det oransje dyret på profilen din? Anonym poster: 0c1dc4cfde89de3a19759a68b8c23859 En cock-of-the-rock.
LosseTosse Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 hvordan kan man merke på typen om det er orgasme eller bare utløsning?
Gjest padawan Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 han får mer "krampetrekkninger", økt pust osv når det er orgasme men når det er utløsning så er det bare spruten som kommer.
alliec Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Er det ikke egentlig mest normalt at dette skjer samtidig? Har alltid trodd dette jeg.. (kanskje jeg er helt ute å kjører men...) 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Nysgjerrig dame her. Jeg skjønner at det for menn er forskjell på utløsning og orgasme. Men jeg er så nysgjerrig på hvordan det kjennes for dere å ha utløsning vs orgasme? (Og har forstått at det går an å ha orgasme uten utløsning, eller kun utløsning uten orgasme) Syns det er vanskelig å merke på kjæresten min om han har det ene eller det andre. Hallo... Dette er en ekstremt unvanlig problemstilling og ikke noe menn flest har noe som helst forhold til. Det er ikke slik at en vanlig mann noen ganger bare får orgasme og noen ganger bare utløsning. Med mindre man har en medisinsk tilstand som burde behandles eller tar del i særdeles uvanlig manipulasjon er de to alltid knyttet sammen. En ren utløsning har ikke noe mer følelse knyttet til den en å gå på do. Orgasme uten ejakulasjon er som regel retrograd ejakulasjon. Det høres mer ut som om du prøver å vurdere graden av nytelse av sexen og orgasmen, og det blir noe helt annet og noe som kan variere veldig. Det kan gjerne være ikke noe særlig selv om man får orgasme. Anonym poster: 28e98e3c3d40b4cff4cfbbc93979e082
Gjest Drue Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Hva faen? Jeg har aldri hatt orgasme uten utløsning, og jeg har aldri hørt om at dette liksom skal være to forskjellige ting.
billcat Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Utløsning uten orgasme kjennes så å si ikke, blir bare noen rykninger og en tømming.
aquiz Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 Nå er jeg jente... Men av erfaring gjelder det om å virkelig kjenne sin partner, og hvordan han reagerer på stimulanse. Med eksen min skjønte jeg at når han fikk rykkninger underveis så var det små orgasmer, helt til han fikk siste og største orgasmen med utløsning kombinert.. Og så fikk han rykkninger i 30 min etterpå, mens han var totalt kake og ikke kunne hverken snakke eller gå. Etter kun en utløsning kunne han hoppe ut av senga og ta seg et glass med vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå