Gå til innhold

Blir det bedre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lenge, i noen år faktisk har jeg følt at jeg akkurat har hodet over vann. Det er perioder hvor det går relativt greit med meg. Men det skjer alltid noe som avbryter det jeg holder på med og den selvtiliten jeg da har jobbet opp.

Jeg prøver hardt å se det positive i situasjoner og jobber mye med meg selv. Jeg går nå til behandling hos psykolog. Situasjonen min har vært såpass vanskelig og er det enda at jeg har mistet håpet om at det kan bli bedre. Jeg lurer derfor på om det er noen her som faktisk har vært så langt nede at de har innfunnet seg med at de er svært ulykkelige og ikke ser noen lys framtid? Og er det noen som har vært så langt nede og klart å se håpet igjen? om det er noen som har klart det vil jeg gjerne vite hva det var som hjalp og hvor lang tid det tok å jobbe seg ut av mørket.

Til dere som lurer så har jeg vært utsatt for en god del traumer gjennom mamge år. Og nei jeg får ingen penger fra nav så det er heller ikke behov får å skrive noe om at jeg kun er lat og ønsker penger uten å jobbe får dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke så mye å komme med av egne erfaringer,men jeg har hørt andre fortalt at de har hatt det som du har det nå,og at de har kommet seg ovenpå igjen.Hvor lang tid det tok vet jeg ikke.

Sender deg en klem og gode tanker,håper inderlig du finner ut av det :hjerte:

Endret av Iza'bella
Skrevet

Det er mulig:) Har selv vært langt nede og tenkt at ting aldri kommer til å bli bra igjen. Har aldri gått til psykolog, men hatt god hjelp i cipralex tbl. Sluttet på disse for 1 år siden nå og føler at alt går greit. Brukte cipralex i ca 5 år.

Er også traumer som har utløst mine depresjoner.

Vet der høres dumt ut og at man ikke tror på det når folk sier at det blir bedre. Men det blir faktisk det:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...