Gå til innhold

"Ouups - feil tråd" ..... eller helt riktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lagt merke til x-antall innlegg i tråder som er redigert til noe ala "sorry, feil tråd :klaske: "

Ette å ha hengt på KG en stund så lurer jeg på hvordan det kan skje? Har folk oppe mange vinduer med ulike tråder samtidig?.. hmm..

Jeg har begynnt å lure på om dette egentlig er den (gjerne) anonyme trådstarteren som glemte å huke av som AB...

Hva tror dere?

Anonym poster: 2248a7c6f8d4a95310c055f2b59145a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger. Hender jeg kun leser overskriften når jeg svarer på noe, og jeg ser alltid på "nylig besvarte emner" eller hva det er. Innimellom flytter ting på seg akkurat når jeg skal til å trykke på den og jeg havner i en annen tråd enn jeg tenkte, men legger ikke merke til det fordi jeg ikke leser HI. (Noen ganger har jeg lest HI tidligere, men ventet med å svart).

Ikke så ofte det har skjedd på de årene jeg har vært her, men det har da skjedd :) Til og med før AB-funksjonen kom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd noen ganger, spesielt når jeg skriver fra mobil eller Ipad, at det skjer en glipp som gjør at innlegget publiseres i en annen tråd enn den jeg svarte på. Det "hopper" på en eller annen måte tilbake til en tråd jeg har lest tidligere. Så nei, jeg tror ikke det er noen store, mystiske årsaker utover at det faktisk var feil tråd. ;)

• Liker 2
Skrevet

Går ofte inn i underforum og åpner alle interessante innlegg på første sida i forskjellige faner, som eg så går igjennom etterhvert. Lett å skrive feil, har klart det eit par ganger før. Men, eg trur også enkelte gjør som du sier; glemmer å huke av for AB når de svarer (i egne tråder eller ei, er ikkje alle som liker å skrive under nick) :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Av og til er det trådstarter, det har jeg sett ved flere anledninger før de rekker å endre innlegget. Jeg synes det er litt slemt å avsløre dem så jeg later som ingenting.

Men det er nok også som flere her sier at det skjer en glipp av og til, det har det gjort med meg også når jeg har flere faner oppe og skriver fortere enn jeg tenker. Jeg har også sett noen som har quotet noe fra en helt annen tråd og postet feil, så det tekniske svikter nok det også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...