Gå til innhold

bussjåførene er slemme med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et ganske stort problem. er veldig avhengig av kollektivtransport, og bussjåførene er slemme med meg. Jeg fikk en bussjåfør til å få sparken for et halvt år siden og tydeligvis har alle fått vite at det var meg. (Jeg sendte en klage, men god grunn og på grunn av klagen ble han oppsagt). Når jeg venter på bussen så stopper de for meg, åpner opp døren og ser at det er meg, så lukker de igjen og kjører videre. Hvis jeg kommer på kan de finne på å lukke igjen bakdøren før jeg har gått ut, så jeg blir litt klemt eller bråbremse når jeg går mot døren rett før vi stopper. De har også flere ganger vært frekke, ropt til meg og driti meg ut foran hele bussen. Nå i det siste bruker jeg caps, hette og solbriller for at de ikke skal kjenne meg igjen. men innimellom gjør de det uansett, og da er det på'n igjen.

Kan noen hjelpe meg? er helt rådvill? gjelder vel 10 av 15 bussjåfører her..

Anonym poster: af608e3ba0a2bf1ded299975126363a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da klager du skriftlig til busselskapet og til kommunen som har gitt selskapet konsesjon.<br /><br /> Anonym poster: 5a1c33f6e582f4be3ce7a1df66bcc243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det der er rene bussmafiaen jo!

Klart du må gjøre som AB over her sier! Send en skriftlig klage til busselskapet med kopi til kommunen!

Alle har et nummer bak på bussen, noter dette nummeret + tidspunktet neste gang du opplever trakassering fra en sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...